UJUTRO
1. sat 8.00 - 8.45
2. sat 8.50 - 9.35 VO
3. sat 9.45 – 10.30 VO
4. sat 10.40 – 11.25
5. sat 11.30 – 12.15
6. sat 12.20 – 13.05
7. sat 13.10 – 13.55
POPODNE
1. sat 14.00 – 14.45 VO
2. sat 15.00 – 15.45
3. sat 15.50 – 16.35
4. sat 16.40 – 17.25
5. sat 17.30 – 18.15
6. sat 18.20 – 19.05
7. sat 19.10 – 19.55
PODuzmi (poduzetništvo, održivi razvoj i digitalna transforamcija), na engl. underTAKE (enterpreneurship, sustainable development, digital technology) drugi je dobiveni Erasmus+ projekt financiran sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2023. do 28.2.2025.
Kroz cjeloživotno učenje, profesionalni i osobni razvoj učitelja, promjene u stajalištima te dijeljenjem iskustava s europskim kolegama i suradnjom s ustanovama koje su relevantne u ovom području će se pridonijeti osnaživanju učitelja za izazove u području obrazovanja 21. stoljeća.
Mobilnosti su krenule!
OVDJE pogledajte što učimo.
Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.
Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.
Poslušajte i himnu Pavlekice koju je uglazbio profesor Viktor Mihaljević. Tekst je napisala bivša učenica Laura Vujić kada je bila 4. razred.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Analiza stilova učenja kod učenika šestih i osmih razreda osnovne škole
Školska godina 2023./24.
Za potrebe Erasmus+ projekta Vidim te,čujem te,važan si mi provela sam istraživanje među učenicima šestih i osmih razreda osnovne škole Pavleka Miškine kojem je cij bio utvrditi njihove dominantne stilove učenja te identificirati u kojoj mjeri preferiraju kinestetički, vizualni ili auditivni stil učenja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 136 učenika, od kojih su 67 učenici šestih razreda, a 69 učenici osmih razreda. Rezultati su pokazali da većina učenika preferira kinestetički stil učenja (55%), dok su vizualni (33%) i auditivni stilovi (22%) manje zastupljeni. Ova saznanja mogu pomoći nastavnicima u prilagodbi nastavnih metoda s ciljem poboljšanja ishoda učenja kod učenika različitih stilova.
Stilovi učenja predstavljaju individualne preferencije učenika u načinu na koji primaju, obrađuju i pohranjuju informacije. Prema teoriji stilova učenja, ljudi se mogu klasificirati u tri glavne kategorije: kinestetički, vizualni i auditivni tipovi. Razumijevanje ovih stilova može značajno doprinijeti boljoj organizaciji nastavnog procesa i poboljšanju školskih rezultata.
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati koji stilovi učenja prevladavaju među učenicima osnovne škole te kako te preferencije mogu utjecati na pristup poučavanju i učenju.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 136 učenika iz šestih i osmih razreda osnovne škole. Za prikupljanje podataka korišten je upitnik za samoprocjenu stilova učenja, u kojem su učenici identificirali jesu li kinestetički, vizualni ili auditivni tipovi. Korištenjem upitnika prikupljeni su podaci o tome kako učenici preferiraju učiti i na koji način najlakše usvajaju nove informacije.
Rezultati pokazuju da je većina učenika, njih 55% (74 učenika), kinestetički tip, što znači da preferiraju učenje kroz pokret, dodir i aktivnosti. Vizualni tipovi, koji najbolje uče kroz gledanje, čine 33% uzorka (44 učenika), dok auditivni tipovi, koji uče putem slušanja, čine 22% uzorka (29 učenika).
Ove razlike između stilova učenja ukazuju na potrebu za prilagodbom nastavnih metoda kako bi se zadovoljile individualne potrebe učenika.
Prema dobivenim rezultatima, većina učenika preferira kinestetički stil učenja. To sugerira da bi nastavnici trebali češće koristiti metode koje uključuju aktivno sudjelovanje učenika, kao što su praktični radovi, simulacije, igre i grupni projekti. Ova saznanja također ukazuju na to da klasični frontalni način podučavanja možda neće biti jednako učinkovit za sve učenike.
Vizualni učenici će imati koristi od vizualnih pomagala kao što su grafikoni, slike, video materijali i prezentacije, dok bi auditivnim učenicima mogli pomoći pristupi poput rasprava, predavanja, slušanja audio materijala ili ponavljanja naglas.
Važno je napomenuti da iako učenici mogu imati dominantan stil učenja, mnogi koriste kombinaciju različitih stilova, ovisno o kontekstu i sadržaju. Stoga je fleksibilnost u nastavnim metodama ključna za stvaranje učinkovitog obrazovnog okruženja.
Rezultati ovog istraživanja ističu važnost prilagodbe nastavnih metoda kako bi se bolje odgovorilo na potrebe učenika različitih stilova učenja. Većinska prisutnost kinestetičkih učenika sugerira potrebu za uključivanjem aktivnosti koje potiču praktično učenje i angažman. Međutim, vizualni i auditivni učenici također zahtijevaju pozornost, te bi nastavnici trebali koristiti raznolike pristupe u poučavanju kako bi podržali sve učenike.Ovo istraživanje pruža vrijedan uvid u preferencije učenika te predstavlja temelj za daljnja istraživanja i praktične prilagodbe nastavnog procesa.
Lidija Orešković, prof. engleskog jezika