Moj posebni prijatelj
Moj posebni prijatelj školski je preventivni program kojeg u četvrtim razredima provodi socijalna pedagoginja Dijana Toljanić.
Ciljevima radionice se djeluje na usvajanje stavova i ponašanja kod učenika koja podržavaju i toleriraju različitosti i posebnosti među njima, obeshrabruju nasilno i netolerantno ponašanje prema djeci-vršnjacima s posebnim potrebama. Učenici uče tko su djeca s posebnim potrebama, djeca s poteškoćama u razvoju, osobe s invaliditetom i o razlici između teškoće u razvoju i bolesti.
Uživljavaju se u iskustva “učenika s poteškoćama“ i uče promišljati o tome kako se i zašto se tako osjećamo u prisutnosti osoba s poteškoćama u razvoju, što znači „biti drugačiji“, zašto je važno da nismo svi isti i zašto je dobro da smo drugačiji.
Kroz zajedničku aktivnost „u igri prelaska preko nuklearne ograde“ podučavaju se kritičkom promišljanju, samozastupanju i uči o važnoj razlici između prava i pravila, vježbaju vještinu pregovaranja, uče o zakonima, tko ih donosi, za koga su, što nam znače, čemu trebaju služiti te mogu li se mijenjati kao i kako mi možemo utjecati na njihovu izmjenu i poboljšanja.
Na kraju kroz zajedničke odgovore na važne tvrdnje te sudjelovanjem u grupnoj diskusiji promišljaju o svakodnevnim situacijama svih nas s i bez posebnih potreba s ciljem da se svi osjećamo dobro i prihvaćeno.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |