Dan darovitih učenika, 8. razred kemija
Autor: Štefica Facko Vrban, 21. 3. 2021.
Učenice 8. razreda naše škole Kristina Kovačić i Maja Štimac vrlo često sudjeluju u istraživačkim projektnim zadatcima. Na taj način potiče se njihovu maštu i razvoj kreativnosti, kako u kemiji tako i u svakodnevnom životu. Maja je proučavala povijesni razvoj kolača te povezanost kulinarstva i kemije, dok se Kristina bavila proučavanjem čimbenika koji utječu na brzinu kemijske reakcije. Svoja su istraživanja vrlo uspješno potkrijepile i pokusima. Maja je napravila i dva kratka videa s receptima za starinski i moderni kolač, proučavajući ujedno i moderno kulinarstvo te razne nadomjeske namirnica koje brojni ljudi trebaju izbjegavati zbog bolesti. Kristina je pak svoje rezultate istraživanja prikazala brojnim grafovima i tablicama pokazujući tako svoju prirodoslovnu i informatičku pismenost. U svojim su se radovima uživljavale u ulogu učenika-znanstvenika te na najbolji način pokušale razumjeti kako je bilo osmišljavati recepte i izvoditi pokuse davnih dana kada je osnovana naša škola. Upotrebom svakodnevnih namirnica i kemikalija iz kućanstva pri izradi svojih radova, još jednom su pokazale da je suvremenik osnutka OŠ Pokupsko bio u pravu kada je rekao „Alles ist Chemie“ odnosno „Sve je kemija.“ U prilogu je kratak video o Majinom te video o Kristininom istraživačkom radu, a njih pohvaljujemo za trud i zalaganje u razvoju njihovih darova i vještina, znanja i mašte! Kristina i Maja, svojim su radom sudjelovale u proučavanju metoda podučavanja kemije i važnih otkrića u znanosti u sklopu radionice povodom 180-te obljetnice osnutka OŠ Pokupsko, a koju vodi njihova učiteljica kemije, dr. sc. Marija Zbačnik, pod nazivom SCHOLA: Hodie, cras, heri. – ŠKOLA: Jučer, danas, sutra. Marija Zbačnik


« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |