Povratak u školu za učenike od 1. do 4. razreda
Autor: Nadija Kos, 22. 5. 2020.
Poštovani roditelji, 92,1 % učenika od 1. do 4. razreda vraća se u školske klupe od 25.5. Roditelji učenika koji će se naknadno priključiti trebaju dolazak i ostale podatke (potreba za korištenjem prijevoza, marende ili produženog boravka) najaviti razrednici/razredniku najmanje jedan dan ranije kako bi se mogle izvršiti potrebne pripreme. U cilju osiguravanja propisanih higijenskih uvjeta tijekom boravka djece u školi od 25. 5. 2020. god. koje je propisao Zavod za javno zdravstvo RH, želimo Vas obavijestiti o poduzetim mjerama zaštite prilikom boravka djece u školi i očekivanim ponašanjima djece. (klinite na "više")
DOLAZAK U ŠKOLU, ULAZAK U ŠKOLSKU ZGRADU i UČIONICU
Prije polaska u školu roditelj treba učeniku izmjeriti temperaturu te upisati izmjerenu vrijednost u bilježnicu ("informativka"). Ukoliko dijete ima temperaturu višu od 37°C ne smije doći u školu, već se roditelj treba obratiti liječniku telefonom. Ukoliko se simptomi povišene temperature, otežanog disanja i kašlja pojave za vrijeme boravka u školi, postupit će se sukladno uputama HZJZ-a (izdvojiti dijete iz skupine, nazvati roditelje da dođu po dijete, kontaktirati epidemiološku službu) .
Nastava počinje u matičnoj školi u Poreču 8.30 a u Područnoj školi Žbandaj u 7,45. Odvija se prema dosadašnjem tjednom rasporedu sati.
Prijevoz je organiziran prema uobičajenom voznom redu. Popis putnika u pojedinom autobusu sačinjen je sukladno odgovorima roditelja iz upitnika. Ukoliko se učenik naknadno uključi u nastavu a putnik je, potrebno je na popis dodati novog putnika.
Učenici ulaze u prostor školskog dvorišta i u zgradu sami, bez pratnje. Roditelji ne ulaze u prostor ograđenog školskog dvorišta ni u školsku zgradu, osim u iznimnim slučajevima uz prethodnu najavu i poduzimanje potrebnih mjera zaštite.
Učenici-putnici koji dolaze autobusom, uz nadzor dežurnog učitelja/učiteljice ulaze u školsko dvorište te zajedno s drugim učenicima na mjestu koje je predviđeno za pojedini razred čekaju ulazak u zgradu pod vodstvom svoje učiteljice/učitelja.
Svi razredi ulaze u zgradu počevši od 8.30 prema određenom rasporedu ulazaka.
IZBORNI PROGRAMI:
Izborni programi se održavaju u matičnoj učionici razreda.
Učenici koji ne pohađaju izbornu aktivnost te su prije nastave na daljinu dolazili u školu nakon prvog sata, u uvjetima posebne organizacije rada, dolaze na prvi sat, u 8.30 te borave u predviđenoj učionici s razrednom učiteljicom, gdje provode organizirane aktivnosti.
OBUĆA i ODJEĆA ZA ŠKOLU:
Prvog dana nastave treba donijeti obuću (papuče s gumenim džonom ili tenisice) u prikladnoj čvršćoj vrećici. Papuče ostaju u školi u vrećici u kojoj ih je učenik donio, ne nose se kući.
Molimo roditelje da OBAVEZNO napišu ime i razred učenika na papuče (na obje!) s unutrašnje strane a na vrećicu s vanjske strane.
Po ulasku u zgradu, učenici se preobuvaju u obuću koju koriste samo za boravak u školskoj zgradi a obuću u kojoj su došli ostavljaju na predviđenom mjestu. Za nastavu TZK učenici trebaju imati drugu obuću ili doći u istoj u školu, pošto će se sve sportske aktivnosti odvijati na vanjskim terenima.
Prije odlaska kući učenici se preobuvaju u obuću za van a školske papuče ostavljaju u školi.
Odjeća za školu treba biti čista, po mogućnosti posebna odjeća koju dijete nosi samo za školu a koju po dolasku kući presvlači.
BORAVAK U UČIONICI i ODMORI:
Prije ulaska u učionicu svi učenici u pratnji svoje učiteljice temeljito operu ruke sapunom, obrišu ih, papir bace u koš za smeće, nakon čega ulaze u učionicu.
Učenici ne nose zaštitne maske ni rukavice. Korištenje dezinfekcijskog sredstva se ne preporučuje, osim u iznimnim situacijama, već se preferira pranje ruku sapunom i tekućom vodom.
Ruk , osim kad su očito prljave, treba prati obavezno po ulasku u školu, poslije igre, poslije upotrebe nužnika, prije i poslije objeda, odmah po dolasku kući.
Ne smije se dirati nos, stavljati prste, olovke ili druge predmete u usta, ili rukama dirati oči. Ako dijete kiše ili kašlje, treba usta pokriti maramicom ili laktom.
Učenici u učionici sjede na mjestu kojeg je odredila razredna učiteljica/učitelj, te se ne mogu premještati po svojoj volji.
Na malim petominutnim odmorima učenici se ponašaju prema uputama učiteljice, ne izlaze u dvorište, koriste nužnik na način da se ne stvara gužva.
Za vrijeme jednog od dva velika odmora u trajanju od 15 minuta, učenici idu u pratnji učitelja u školski restoran i tamo doručkuju svoju užinu ili školsku marendu. Učenici prvog i drugog razreda imaju marendu nakon drugog školskog sata u 10,05 sati, a učenici trećeg i četvrtog razreda nakon trećeg školskog sata u 11,05 sati. U PŠ Žbandaj prvi veliki odmor je u 9,20 a drugi u 10,20.
Jedan od dva velika odmora predviđen je za slobodnu igru i boravak u školskom dvorištu, za što učenici trebaju obuti obuću za van, a po završetku odmora ponovo obuti obuću za razred te oprati ruke. Za vrijeme odmora organizirano je pojačano dežurstvo radi potrebe usmjeravanja učenika na igre u kojima nema bliskog tjelesnog kontakta.
ZAVRŠETAK NASTAVE:
Nakon završetka nastave prema uobičajenom rasporedu sati, učenici se preobuvaju u obuću za van, ostavljaju školske papuče u vrećici ispred svoje učionice te izlaze u pratnji učiteljice ispred škole gdje čekaju roditelje ako je to potrebno, ili idu sami kući.
PRODUŽENI BORAVAK:
Učiteljice produženog boravka odlaze po učenike pred njihove matične učionice prema rasporedu satu, te ih vode ih u učionicu za PB.
Ručak za PB je u 13,00 sati. Od 13,30 do 15,00 sati je organizirano pisanje domaće zadaće i učenje. U 15,30 je užina (voće, sok, kolač) nakon čega se učenici preobuvaju i s torbom izlaze na dvorište.
Od 15,30 – 17,00 su organizirane aktivnosti, slobodno vrijeme, igre i boravak u školskom okolišu. Roditelji dolaze po djecu ispred ulaza u dvorište od 15,30 na dalje , prema telefonskom dogovoru s učiteljicom (16,00, 16,30, 17,00 sati). U slučaju kiše, roditelji će najaviti dolazak po dijete telefonskim pozivom ili će dijete izaći iz škole u dogovoreno vrijeme.
Više o poduzetim mjerama zašitite i pripreme prostorija možete pročitati u priloženim dokumentima.
Vjerujemo da ćemo zajedničkom suradnjom i međusobnom podrškom škole i obitelji, kao i do sada uspješno odgovoriti izazovima neželjenih situacija u kojima se moramo snaći na najbolji mogući način u cilju odgoja i obrazovanja, ali, prije svega, očuvanja zdravlja Vaše djece, naših učenika.
Veselimo se ponovnom viđenju!
preporuke_(1).docx (21.00 KB)
Organizacija_boravka_ucenika_u_skoli_od_25._5._2020..odt (7.62 KB)
Savjeti_za_roditelje_22_05_2020.pdf (80.35 KB)