ČASOPIS UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE PETRA PRERADOVIĆA
Kliknite na naslov ili na sliku za ulazak na portal!
ERASMUS +
Climate Change and STEM Education in Classrooms
2022. - 2024.
Savjetodavna linija za roditelje
0800 0800
Savjetodavna linija za djecu
116 111
Pozivi na oba broja su besplatni.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
08.00 - 08.45
08.50 - 09.35
09.40 - 10.25
10.45 - 11.30
11.35 - 12.20
12.25 - 13.10
13.15 - 14.00
14.00 - 14.45
14.50 - 15.35
15.40 - 16.25
16.45 - 17.30
17.35 - 18.20
18.25 - 19.10
19.15 - 20.00
Naša se škola uključila u novi međunarodni projekt Schoolhoods. Riječ je o europskom projektu financiranu iz programa URBACT IV, programa međuregionalne suradnje koji se financira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) unutar cilja Europske teritorijalne suradnje. Cilj je programa razmjena znanja i izgradnja kapaciteta europskih gradova i općina, ali i drugih partnera poput znanstvenih ustanova, koji izrađuju ili provode integrirane strategije i akcijske planove održivog urbanog razvoja.
Cilj projekta Schoolhoods je poboljšati sigurnost i mobilnost djece oko škola.
Nositelj projekta: Rethymno, Grčka
Partneri projekta dolaze iz sljedećih gradova: Brasov/ Rumunjska, Skawina/Poljska, Guía de Isora/ Kanarsko otočje, Turku/ Finska, Brno/ Češka i Parma/ Italija.
Vremenik projekta je 1. lipnja 2023. – 31. prosinca 2025. a projektni tim naše škole čine Renata Cvetkoski, Anamarija Kovačević, Ivana Perić i Anita Šimac.
Projektu Schoolhoods primarni su zdravlje i sigurnost djece pri odabiru načina dolaska u školu. Naglasak je na radu s učenicima, roditeljima i učiteljima pri zajedničkom stvaranju rješenja koja će učenicima omogućiti da sami aktivno putuju u školu. Roditeljima se na taj način olakšava mogućnost odabira održivih načina svojih ostalih putovanja. Sudjelovanjem u ovom projektu nastojat će se učenicima poboljšati siguran pristup školi. U konačnici tako unaprijeđena „školska susjedstva“, stvorena za sigurno kretanje učenika, predstavljat će polaznu točku i za kratka putovanja građana ovisno o njihovim dnevnim obavezama. Grad Zadar će u okviru projekta Schoolhoods dodatno razvijati i unapređivati vlastita znanja o održivom planiranju i participativnim metodologijama prometnog planiranja i prometne politike za područja oko škola te će sudjelovati u razmjeni znanja i iskustava s drugim projektnim partnerima, kao osnovi za primjenu dobrih rješenja i praksi u vlastitom okružju.
URBACT je program međuteritorijalne suradnje kojemu je cilj postizanje integriranog održivog urbanog razvoja stvaranjem mreža gradova koji razmjenjuju dobre prakse i ideje. U 20-tak godina postojanja URBACT programa, više od 1000 gradova iskoristilo je europska sredstva za učenje i razmjenu znanja te poboljšanje vještina za bolje upravljanje gradom.
U sklopu URBACT-a postoje tri vrste mreža - mreže za planiranje, mreže za prijenos i mreže za prijenos inovacija - koje pokrivaju širok raspon urbanih tema.
URBACT pokreće promjene diljem Europe omogućujući suradnju i razmjenu ideja među gradovima unutar tematskih mreža izgradnjom vještina sudionika lokalne zajednice u osmišljavanju i provedbi integriranih i participativnih politika te razmjenom znanja i dobrih gradskih praksi. URBACT promiče integrirani razvoj kako bi podržao gradove u provedbi horizontalne i vertikalne integracije politike. Pozitivne promjene najbolje se mogu postići kada lokalne vlasti surađuju s različitim razinama upravljanja (regionalna, nacionalna, EU) – vertikalna integracija – i kada se suočavaju s izazovima i problemima na holistički način koji u isto vrijeme uzima u obzir ekološku, ekonomsku i društvenu dimenziju – horizontalna integracija.
https://urbact.eu/networks/schoolhoods