Osnovna škola Privlaka
Privlaka, Ivana Pavla II. 53
023/367-367 : tajništvo
023/367-027: ravnateljica
023/367-790: računovodstvo
091/367-3677 ravnateljica mobitel
075/801-120 fax
Područna škola Vir
023/362-573
Nova e-mail adresa:
ured@os-privlaka.skole.hr
Potvrde učenika izdaju se u tajništvu škole radnim danom isključivo od 8 do 10 sati.
Informacije stručnog suradnika - školskog psihologa na ovom linku:
http://os-pzoranic-nin.skole.hr/skola/stru_ni_suradnici/psiholog
NABAVA UDŽBENIKA I NASTAVNIH MATERIJALA
ZA ŠKOLSKU GODINU 2024./2025.
U idućoj školskoj godini udžbenike iz svih obaveznih i izbornih predmeta nabavlja škola sredstvima iz državnog proračuna.
Sav ostali nastavni materijal: radne bilježnice, atlase, mape za likovni, radne kutije za tehničku kulturu nabavlja Općina Privlaka za učenike svih razreda osnovne škole s područja Privlake.
Sav ostali nastavni materijal: radne bilježnice, atlase, mape za likovni, radne kutije za tehničku kulturu učenici sa područja Općine Vir sami nabavljaju zbog neizglasanog proračuna za 2024.
Ukoliko bude promjena biti ćete obavješteni.
S obzirom da sva djeca dobivaju i iduće godine besplatno sav nastavni materijal, molim da se svi odgovorno odnose i čuvaju dobivene udžbenike.
U prilogu spisak udžbenika.
OS Privlaka 1.razred 24-25.docx
OS Privlaka 2.razred 24-25.docx
OS Privlaka 3.razred 24-25.docx
OS Privlaka 4.razred 24-25.docx
Privlaka 5.razred.docx
Privlaka 6.razred.docx
Privlaka 7.razred.docx
Privlaka 8.razred.docx
PS VIR 1.razred 24-25.docx
PS VIR 2. razred 24-25.docx
PS VIR 3. a razred 24-25.docx
PS VIR 3.b razred 24-25.docx
PS VIR 4.razred 24-25.docx
OBAVIJEST
Autor: Administrator , 6. 4. 2023.
Suvremena obitelj i stilovi roditeljstva Krajem mjeseca Ožujka u Osnovnoj školi Privlaka održana je edukacija roditelja na temu Suvremena obitelj i stilovi roditeljstva. Edukacija je organizirana u suradnji s Odjelom za pedagogiju Sveučilišta u Zadru. Ravnateljica škole Verica Škibola na početku je pozdravila prisutne i izrazila im dobrodošlicu. Po završetku predavanja predavačica izv. prof. dr. sc. Rozana Petani u diskusiji je prisutnim roditeljima matične škole Privlaka i područne škole Vir odgovarala na pitanja iz domene ove aktualne problematike.
Suvremenu obitelj karakteriziraju promjene u strukturi i dinamici obitelji. Prisutne su i promjene u odnosima muškaraca i žena u obitelji, kao i promjene u sustavu vrijednosti u društvu i shvaćanjima prirode djece i roditeljskog autoriteta. Suvremenu obitelj karakterizira i sve veća usmjerenost na karijere, posao oba roditelja ili jednog. Suvremeno roditeljstvo pred roditelje stavlja zahtijevan zadatak vođenja djeteta kroz razvojne cikluse, što pretpostavlja roditeljsku zrelost, fizičko i mentalno zdravlje te pedagoške kompetencije. Današnji roditelji suočeni su s drugačijim očekivanjima, pritiscima i zahtjevima u ispunjavanju svoje roditeljske uloge u odnosu na roditelje prijašnjih generacija.
Autoritarni roditeljski stil – „Napravi to zato što sam ja tako rekao/la!"
Ovaj odgojni stil karakteriziraju velika očekivanja i zahtjevi prema djetetu, strogi nadzor i kontrola, ne pružaju dovoljno topline i podrške. Roditelji su hladni i odbacujući, često omalovažavaju svoju djecu rugajući im se i kritizirajući ih. Glavni odgojni ciljevi su postizanje djetetove samokontrole i poslušnosti. Roditelji postavljaju zahtjeve i određuje pravila, ali ih ne objašnjavaju djetetu. Ne koriste se razgovorom, niti obiteljskim pravilima.
Demokratski roditeljski stil - „Što ti misliš o tome?”
Ovdje se radi o kombinacija emocionalne topline i čvrste kontrole. Roditelji postavljaju velike zahtjeve, sukladno djetetovoj dobi, određuju granice i postavljaju nadzor. Istovremeno pružaju djetetu puno topline i potpore. Granice i pravila koja su postavljena djetetu su dobro objašnjene. Uspostavljaju ugodne, emocionalno ispunjavajuće odnose s djetetom, koji čine dijete blisko povezanim s roditeljem.
Popustljivi odgojni stil
Dominira kombinacija emocionalne topline i slabe kontrole. Odnos roditelja i djeteta temelji se na velikoj emocionalnoj osjetljivosti roditelja prema djetetu, na prevelikoj slobodi djeteta bez postavljanja granica, pravila te općenito bez kontrole ponašanja. Ispunjavaju djetetu sve želje i zahtjeve jer misle da će na taj način najbolje pokazati svoju ljubav prema djetetu. Ne postavljaju jasno određena pravila ponašanja. Djeci daju preveliku slobodu da donose odluke sami za sebe u dobi u kojoj to još nisu spremna.
Ravnodušni odgojni stil - „Radi što hoćeš, nije me briga.”
Ovaj stil karakterizira emocionalna hladnoća i slaba kontrola. Roditelji postavljaju male zahtjeve, ne postavljaju kontrolu, ne pružaju toplinu, a niti potporu djetetu. Vrlo često su ti roditelji emocionalno distancirani, depresivni, obuzeti stresom života te imaju vrlo malo energije za svoje dijete. Niska razina razumijevanja, niska razina interesa za dijete i njegove aktivnosti, nepokazivanje roditeljske ljubavi te neprovođenje zajedničkog vremena.
Savjeti!
- Stvorite emocionalno toplo obiteljsko ozračje – to ima snažan utjecaj na razvoj djeteta, na njegov doživljaj odnosa unutar obitelji.
- Pronađite mjeru u kontroli svog djeteta – dobri roditelji čvrsto kontroliraju svoju djecu, određuju pravila, jasno pokazuju tko je „glavni”, a potom nadziru njegovo ponašanje kako bi se osigurali da se zadanih pravila dijete pridržava.
- Da bi se dijete razvilo u zdravu i zrelu ličnost, ono zahtijeva određen stupanj slobode izbora, ali i određenu strukturu i niz postavljenih pravila ponašanja u socijalnim odnosima.
- Budite dosljedni u odgoju – svaki roditelj bira koji će roditeljski stil primjenjivati u odgoju svog djeteta. Ako je roditelj dosljedan i strpljiv, zadobit će povjerenje djeteta iz kojeg dijete razvija povjerenje u sebe i druge ljude te će se razviti u zrelu i odgovornu odraslu osobu.
- Odgajajte svoju djecu kod kuće – nastojte dijete kod kuće naučiti pravilima ponašanja koja se očekuju od njega vani.
- Njegujte dobre bračne odnose – ako je bračni odnos neprijateljski i hladan, u kojem ima svađa, prigovaranja, omalovažavanja, kritiziranja, ucjenjivanja, predbacivanja, teško da će dijete naučiti što je tolerancija, ljubav i prijateljstvo.
- Iskažite brigu za djetetove školske obveze, svakodnevne aktivnosti i strukturu slobodnog vremena – informirajte se o školskim sadržajima i problemima, osigurajte svom djetetu prilike za učenje i obrazovanje. Pomognite mu da isplanira svoje svakodnevne i obiteljske obveze i da se pridržava plana.
- Razgovarajte sa svojim djetetom – raspravljajte o temama koje su mu važne i uključite ga, sukladno dobi, u obiteljske teme, rasprave i odluke.
- Ne izbjegavajte razgovor o teškim temama!
izv. prof. dr. sc. Rozana Petani
Rođena je u Zadru gdje je završila osnovnu i srednju školu. Po završetku Učiteljskoga studija, diplomira i jednopredmetni studij pedagogije. Za vrijeme studija dobila je Rektorsku nagradu za akademsku 1993./1994. godinu kao najbolja studentica Filozofskog fakulteta u Zadru.
Od 2003. do 2007. godine sudjelovala je u edukaciji iz Gestalt psihoterapije pri Gestalt Psychotherapy Training Institute Malta te diplomirala 2008. godine i stekla zvanje diplomiranog gestalt psihoterapeuta. Stupanj magistra znanosti iz područja pedagogije stekla je 2005. godine obranom rada na temu „Povezanost samoprocjene roditeljske kompetentnosti i stavova prema odgojnim postupcima“. Stupanj doktora znanosti iz područja obiteljske pedagogije stekla je 2010. godine obranom rada pod nazivom „Dimenzije roditeljskog ponašanja i stavovi adolescenata prema obiteljskom životu“.
Bila je suradnica na više znanstveno-istraživačkih projekata, članica je više stručnih povjerenstava za obrane diplomskih radova, članica je većeg broja stručnih povjerenstava za izbore u suradnička i znanstveno-nastavna zvanja na više sveučilišta, recenzentica je različitih objavljenih monografija i članaka publiciranih u mnogobrojnim časopisima i zbornicima radova.
Također, od samog početka djelovanja uključena je u rad Studentskog savjetovališta Sveučilišta u Zadru, gdje radi kao savjetnik i psihoterapeut te sudjeluje u projektima čiji je nositelj Studentsko savjetovalište.
Bila je sudionik čitavog niza domaćih i međunarodnih znanstvenih i stručnih skupova. Objavila je više znanstvenih i stručnih radova. Objavila je više znanstvenih i stručnih radova. Suradnica je u Centru za socijalnu skrb Zadarske županije.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dnevni tisak |
Zabava |
Obrazovanje |
> AZOO |
> eMatica |
> MZOS |
> Portal za škole |
> Katalog stručnih sku... |
> Sindikat hrvatskih u... |
> Unicef |
> Hrvatski pravopis |
Časopisi |
> BUG |
> Enter |
> National geographic |