„Poštarska bajka“ Karel Čapek
Učenici drugog razreda na popisu lektira za ovu školsku godinu imaju i „Poštarsku bajku“. Zajedno sa svojom učiteljicom Melitom i knjižničarkom Tatjanom, obradili su ovo djelo, između ostalog da bi naučili kako se pravilno pišu čestitke, budući je sada predblagdansko vrijeme.
Sami su izradili čestitke a učiteljica je nabavila koverte. Na satu sa knjižničarkom, odgovarajući na nekoliko kratkih pitanja naučili su da je: djelo napisao Karel Čapek, da je on pisac iz Češke, da su likovi u djelu stvarni (Kolbaba, Marica, Francek, upravitelj pošte) i bajkoviti (poštarski patuljci), da je posao poštara težak i da su poštari odgovorni, uporni i odlučni. Ispravili su pogreške koje je Francek napisao i iz toga zaključili da je: važno znati dobro čitati i pisati, na pismu mora biti točno napisana adresa ( sada svi znaju da je poštanski broj Kanfanara 52352), za onoga tko je uporan i odlučan svaka je prepreka savladiva i da je dobro pomoći drugima jer se tada i mi dobro osjećamo. Potom je svako dijete na koverti napisalo svoju adresu. Knjižničarka je koverte izmješala i svakom dala jednu u koju su oni trebali staviti napisanu čestitku.
Za dva dana, koliko je potrebno pošti da putuje, stigao je poštar (čitaj knjižničarka) i uručio pisma učenicima drugog razreda i naravno učiteljici, koja je dobila razglednicu Monte librića od knjižničarke. To je bio jedan u nizu zanimljivih školskih sati u našoj školi.
„Poštarska bajka“ Karel Čapek
Učenici drugog razreda na popisu lektira za ovu školsku godinu imaju i „Poštarsku bajku“. Zajedno sa svojom učiteljicom Melitom i knjižničarkom Tatjanom, obradili su ovo djelo, između ostalog da bi naučili kako se pravilno pišu čestitke, budući je sada predblagdansko vrijeme.
Sami su izradili čestitke a učiteljica je nabavila koverte. Na satu sa knjižničarkom, odgovarajući na nekoliko kratkih pitanja naučili su da je: djelo napisao Karel Čapek, da je on pisac iz Češke, da su likovi u djelu stvarni (Kolbaba, Marica, Francek, upravitelj pošte) i bajkoviti (poštarski patuljci), da je posao poštara težak i da su poštari odgovorni, uporni i odlučni. Ispravili su pogreške koje je Francek napisao i iz toga zaključili da je: važno znati dobro čitati i pisati, na pismu mora biti točno napisana adresa ( sada svi znaju da je poštanski broj Kanfanara 52352), za onoga tko je uporan i odlučan svaka je prepreka savladiva i da je dobro pomoći drugima jer se tada i mi dobro osjećamo. Potom je svako dijete na koverti napisalo svoju adresu. Knjižničarka je koverte izmješala i svakom dala jednu u koju su oni trebali staviti napisanu čestitku.
Za dva dana, koliko je potrebno pošti da putuje, stigao je poštar (čitaj knjižničarka) i uručio pisma učenicima drugog razreda i naravno učiteljici, koja je dobila razglednicu Monte librića od knjižničarke. To je bio jedan u nizu zanimljivih školskih sati u našoj školi.
Škola na netu |
• Edu.hr |
• eLektire |
• E-knjižnica |
• Portal za škole |
• Portal Nikola Tesla |
• Istrapedia |
• Wikipedia |
• Ninite |
• W3Schools |
Razno |