Predstavljanje rada Književne skupine 2022./23.:
https://new.express.adobe.com/published/urn:aaid:sc:EU:1deb2d9d-e42e-4a68-9897-47646eefc640
Djelo za cjelovito čitanje: Maja Brajko Livaković, Finka Fi
Tko je Finka Fi? Što je zajedničko njezinoj autorici i hrvatskom golmanu?
Zašto je Finka poslala pisma u staklenim bocama, a ne u plastičnim?
Naši petaši su odgovarali na ta, ali i na druga pitanja. Timski su odigrali kviz te su pročitali
svoja, odnosno Finkina pisma, koje je ona poslala svojoj obitelji, zajednici ali i čitateljima
nakon što se bila uputila u novu pustolovinu.
Medijski sadržaji
- Korespondencija pape Ivana VIII. i kneza Branimira, učenički stripovi:
https://bit.ly/3o2hFcQ
- eTwinning projekt "101 lice glagoljice":
http://os-pzoranic-nin.skole.hr/projekti/101_lice_glagoljice
- e-knjiga učeničkih radova na glagoljici:
https://bit.ly/3I3p2sr
- Dan ružičastih majica 2021.: https://spark.adobe.com/video/0dI0YTRg2t9f8
- Božićna priredba 2020.: https://spark.adobe.com/video/VhtnA3sf0gOWh/embed
Plakate Bake i djedovi u školskim klupama i Medijsku pismenost izradili su učenici 6. razreda u studenome 2021. godine.
Nastavnica Dijana Kadlik, PŠ Vrsi.
Premda su učenici 8. razreda PŠ Vrsi bili u nastavi na daljinu, sudjelovali su eTwinning projektu "Žuta vrpca" obilježivši Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta 27. siječnja.
Učenici su pogledali igrani film Roberta Benignija Život je lijep te su online pozivom interpretirali tu ratnu dramu s elementima komedije promišljajući o temama filma, kao što su: antisemitizam i preživljavanje teških životnih situacija.
Pregledom Thinglink interaktivnih materijala (https://www.thinglink.com/scene/1407753012755038209) koje je pripremila nastavnica Hrvatskoga jezika, učenici su virtualno posjetili lokaciju snimanja filma, uočili su utjecaj na stvaranje glavnog filmskog lika (protagonista) Guida, a mogli su i poslušati soundtrack. Nakon daljnjeg promišljanja, učenici su svoje doživljaje upisivali i na Padlet ploču.
Poseban naglasak je stavljen na poštivanje ljudskog dostojanstva (ljudska prava) i osudu antisemitizma, kao i svakog oblika nasilja.
Nastavnica Dijana Pekić.
A. S. Puškin, Bajka o ribaru i ribici
Učenici 5. razreda su stvaralački nadograđivali Bajku o ribaru i ribici A. S. Puškina mijenjajući osobine književnih likova i tijeka radnje i/ili uvodeći nove književne likove u radnju. Učenici su se i dramski izrazili izradom scenografije.
veljača 2021.
Ivan Kušan, Koko u Parizu
Na satima lektire, učenici su pripovijedali pokazujući svoje crteže o kompoziciji romana Ivana Kušana, Koko u Parizu.
Bilo nam je jako zabavno i poučno. :)
studeni 2020.
Nastavnica Dijana Pekić.
Učenici 6. razreda i ove su nastavne godine proveli istraživanje o školovanju svojih baka i djedova.
studeni 2020.
Nastavnica Dijana Pekić.
projekt.png
Bakeidjedovi2.jpg
Bakeidjedovi.png
Bakeidjedovi .jpg
Bake i djedovi.jpg
Ivana Brlić-Mažuranić, Priče iz davnine
Naši vrijedni sedmaši su ovo remek-djelo naše poznate spisateljice obradili pisanjem zamišljenog intervjua s Ivanom Brlić-Mažuranić. Intervjui su zaista bili jako domišljati i zanimljivi.
Antoine de Saint-Exupéry, Mali princ (8. razred)
Naši dragi osmaši su pripremili plakate, a nakon razgovora o tekstu, odigrali su i kviz o lektiri.
Dijana Pekić, listopad 2020.
Ovu jesen smo dočekali pisanjem pjesama, koje su bile izložene i na panou.
Zatim su učenici 5. razreda osmislili svoje priče koje im je ispričao šareni jesenski šešir.
A kako je to izgledalo u vrijeme koronavirusa, pogledajte u ovoj našoj šarenoj galeriji:
Priča jesenskog šešira
Dijana Pekić, listopad 2020.
Nastavnica Dijana Pekić.
Jesen.png
Jesen2.png
Jesen3.png
Jesen4.png
Jesenumonkraju.png
Jesenumonkraju2.png
Kisnajesen.png
Jesenimedo.png
Pricajesenskogsesira1.jpg
Pricajesenskogsesira-sesir1.jpg
Pricajesenskogsesira-sesir2.jpg
Pricajesenskogsesira-sesir3.jpg
Pricajesenskogsesira-sesir-privjesak.jpg
Pricajesenskogsesira-pjesma1.jpg
Pricajesenskogsesira-pjesma2.jpg
Nakon što pročitaš lektirno djelo A. S. Puškina, Bajka o ribaru i ribici, napiši pismo
upućeno zlatnoj ribici. Možeš joj se obratiti kao književni lik iz lektire ili kao znatiželjni čitatelj.
Pismo uredno napiši i stavi ga u staklenu bocu koju možeš ukrasiti po želji.
Pazi na strukturu pisma i prisjeti se pravopisnih pravila koja si učio/učila do sada.
Bocu nemoj baciti u more, nego je donesi na nastavni sat lektire.
Zlatna ribica je započela dopisivanje:
Dragi učeniče/ draga učenice,
pišem ti iz daleke Rusije. Pretpostavljam da si pročitao/pročitala
knjigu čije sam doživljaje davno ispripovijedala gospodinu Puškinu.
Moram ti priznati da mi je bilo jako zanimljivo družiti se s njim.
Ah, morske dubine mi odavno nisu donijele ništa osim plastike.
Ako bi mi htio ili htjela nešto poručiti ili me pitati o sudbini ribara i
njegove žene, možeš mi pisati na adresu:
Zlatna ribica, Morske dubine b.b., Rusija.
knjigu čije sam doživljaje davno ispripovijedala gospodinu Puškinu.
Moram ti priznati da mi je bilo jako zanimljivo družiti se s njim.
Ah, morske dubine mi odavno nisu donijele ništa osim plastike.
Ako bi mi htio ili htjela nešto poručiti ili me pitati o sudbini ribara i
njegove žene, možeš mi pisati na adresu:
Zlatna ribica, Morske dubine b.b., Rusija.
P.S. Molim te, pismo pošalji u staklenoj boci.
Zlatna ribica.
Učenici su vrijedno pripremali ukrase za jelku da bi doprinijeli boljem životu djece u Zambiji.
Nastavnica Dijana Pekić.
Lektiru za siječanj radimo u Padletu. Potrebno se prijaviti e-poštom da bi se moglo sudjelovati. UČITAJ KOD ZA SUDJELOVANJE:
Priča jesenskog šešira
Učenici 5. razreda u Vrsima su marljivo skupljali
jesenske plodove da bi ih postavili na svoje
šešire, čije su jesenske priče ispričali.
__________________________________________________________________________
Bake i djedovi u školskim klupama
Jesu li našim bakama i djedovima njihovi školski dani bili isti kao i nama?
Kako su se ponašali, u koje su škole išli, jesu li nosili uniforme, slušali roditelje... pitanja su koja su učenici 6. razreda PŠ Vrsi postavljali svojim bakama i djedovima.
__________________________________________________________________________
Budući da je studeni mjesec borbe protiv ovisnosti, učenici 7. razreda iz Vrsi
prigodno su ga obilježili izradom projekta Prevencija ovisnosti. Skupine učenika
su izrađivale plakate s intervjuima i citatima iz književnih djela a koji se bave
tom problematikom. Uslijedila je rasprava sa zaključkom da ovisnosti nisu cool.
Nastavnica Dijana Pekić.
Nin
1. 07:45 – 08:30
2. 08:35 - 09:20
3. 09:25 - 10:10
4. 10:30 - 11:15
5. 11:20 - 12:05
6. 12:10 - 12:55
7. 13:00 - 13:45
Vrsi
1. 08:00 – 08:45
2. 08:50 – 09:35
3. 09:40 – 10:25
4. 10:45 – 11:30
5. 11:35 – 12:20
6. 12:25 – 13:10
7. 13:15 – 14:00
U školskoj godini 2024./2025 prvi nastavni dan je ponedjeljak 9. rujna 2024., a zadnji dan nastave je srijeda 13. lipnja 2025., a za maturante 23. svibnja 2025..
- jesenski praznici su 31. listopada 2024., s time da nastava počinje 4. studenoga 2024.
- prvi dio zimskog odmora – (Božićni praznici 2024) počinje 23. prosinca 2024. i traje do 3. siječnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 7. siječnja 2025.
- drugi dio zimskih praznika počinje 24. veljače 2025. i završava 28. veljače 2025., s tim da nastava počinje 3. ožujka 2025.
- proljetni odmor (Uskrsni praznici 2025.) počinju 17. travnja 2025. i završavaju 21. travnja 2025., s tim da nastava počinje 22. travnja 2025.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |