preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Petar Zoranić" Nin

 

 

 

 

Osnovna škola "Petar Zoranić" Nin dobila je Erasmus akreditaciju 2021-2027, kao jedna od ukupno trinaest ustanova u području odgoja i obrazovanja, od toga jedna od sedam osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.

Erasmus akreditaciju vodi ravnateljica škole Kata Knežević, koordinator je Elvira Vučković, članovi projektnog tima su Marina Diklić Matešić, Ivana Milin, Mirjana Ivanković Miletić, Neven Vučković, Iva Maras i Martina Jelenković.

Erasmus akreditacija omogućuje školi trajno sudjelovanje u programu Erasmus+ u razdoblju od 2021. do 2027. godine.

Projektnom prijavom predviđeno je pohađanje izabranih strukturiranih tečajeva i job shadowing članova projektnog tima, kao i mobilnosti učenika.    

Više na poveznici.

 

U prvom razdoblju (1. rujna 2021. godine do 30. studenog 2022. godine) ravnateljica Kata Knežević je pohađala tečaj Coaching in the classroom; Martina Jelenković tečajeve Yes I can: Special needs student and inclusive education i Art therapy for SEN; Iva Maras tečajeve Inclusive education for all i Benchmarking education; Marina Diklić Matešić tečaj Conflict management, emotional intelligence and Bullying prevention; Elvira Vučković Flipped classroom; Ivana Milin CLIL in practice; Neven Vučković Classroom management solutions for teachers. Neven Vučković i Elvira Vučković bili su na job shadowingu u osnovnoj školi na Madeiri, Portugal.

 

Za naredno razdoblje (1. lipnja 2022. godine do 31. kolovoza 2023. godine) projektni tim je povećan, novi članovi su: Ana Baradić, Ana Čulina, Jelena Kraljev, Jelena Laća, Ana Mrkela, Željana Popić, Josipa Radović-Prekpalaj.

Vijesti

DJECA S POSEBNIM POTREBAMA I INKLUZIJA!

Autor: Martina Jelenković, 7. 7. 2022.

DJECA S POSEBNIM POTREBAMA I INKLUZIJA!

U sklopu Erasmus akreditacije, koju je Osnovna škola „Petar Zoranić”, Nin dobila kao jedna od trinaest ustanova u području odgoja i obrazovanja, od toga jedna od sedam osnovnih škola u Republici Hrvatskoj, polazila sam edukaciju Yes, I Can: Special Needs Students and Inclusive Education. Tečaj se odvijao u periodu od 4. do 9. travnja u Ljubljani. Organizator je tečaja Skupina Primera.

 

Kao što i sam naslov strukturiranog tečaja govori, glavni je cilj edukacije bio pripremiti polaznike za učinkovit rad s djecom s posebnim potrebama, pomoći i pružiti određene metode za uspješnu suradnju s roditeljima te za stvaranje inkluzivnog školskog okruženja za sve učenike. Tečaj je interaktivan te smo sve vrijeme edukacije razmjenjivali iskustava, provodili individualne i timske vježbe i konstruktivnu raspravu.

Predavači su nas upoznali sa slovenskim obrazovnim sustavom te ranom intervencijom i radom s roditeljima. Predavanja su obuhvatila i specifične teškoće učenja kao što su disleksija, disgrafija, diskalkulija i dispraksija, a govorili smo i o učenicima s ADHD-om i poremećajem iz autističnog spektra. Naučili smo i kako raditi s učenicima izazovnog ponašanja te kako prilagoditi rad gluhoj i nagluhoj djeci i kako ih uključiti u redovnu nastavu.

Roditelji prije rođenja djeteta maštaju kakvo će im dijete biti i u tom trenutku ne pomišljaju da mogu imati i dijete s teškoćama. Obiteljima djece s poteškoćama potrebno je vrijeme za prihvaćanje. Svi su roditelji osjetljivi, a ponajviše oni koji imaju dijete s teškoćama. Naš je zadatak pružiti njima i njihovoj djeci toplinu i razumijevanje.

 

Specifične teškoće u učenju

Saznali smo nešto više o novim istraživanjima kada je riječ o djeci specifičnih teškoća učenja. Danas jedno od petero učenika ima disleksiju. Govorili smo o uzrocima, znakovima i vrstama specifičnih teškoća te o važnosti pravilne prehrane.

O Brain Gymu nam je govorila Mojca Vilfan, učiteljica razredne nastave i defektologinja, koja je licencirani instruktor za Brain Gym. Govorila je o važnosti jednostavnih pokreta učenika koji se koriste za aktivaciju svih područja mozga kako bi se poboljšalo učenje.

Mi, kao učitelji, učenicima trebamo omogućiti stalno kretanje i vježbe koje povezuju obje strane mozga, npr. bojanje objema rukama. Važno je djecu upozoravati i na važnost pravilnog držanja olovke kako bi vježbali objema stranama mozga.

 

Učenici izazovnog ponašanja

Riječ je o agresivnim učenicima koji mogu ozlijediti i sebe i druge. Prilikom postupanja s takvom djecom potrebno je imati plan postupanja. U Velikoj Britaniji su svi učitelji educirani kako zaustaviti agresivno ponašanje. Jedan manji broj učitelja iz Slovenije educirano je u Velikoj Britaniji za pravilno postupanje ( princip postupnosti) s učenicima izazovnog ponašanja i svoja znanja prenose drugim učiteljima. U tim situacijama ne bismo trebali stajati nasuprot učeniku i mahati rukama, već stajati bočno, a ruke držati uz tijelo. Ne bismo se trebali smijati, trebali bismo imati neutralan izraz lica i prijateljski pogled. Ton treba biti smiren, a glas tih.

Edukacijom smo se upoznali i s terapijskim postupcima koji se koriste u Sloveniji kada je riječ o učenicima s poremećajima iz autističnog spektra. Svaka učionica ima i svoj kutak za smirivanje u koji dijete odlazi kada ima potrebu. Učenicima je potrebno vizualizirati aktivnosti, a najbolje se snalaze ako je sve dobro organizirano.




Priloženi dokumenti:
Yes_I_can_(1).pdf (959.07 KB)
Yes_I_can_(1).pptx (5.33 MB)




 

 
Raspored zvona

                                     

Nin

1. 07:45 – 08:30

2. 08:35 - 09:20

3. 09:25 - 10:10

4. 10:30 - 11:15

5. 11:20 - 12:05

6. 12:10 - 12:55

7. 13:00 - 13:45 

 

Vrsi

1. 08:00 – 08:45

2. 08:50 – 09:35

3. 09:40 – 10:25

4. 10:45 – 11:30

5. 11:35 – 12:20

6. 12:25 – 13:10

7. 13:15 – 14:00

 
Virtualna knjižnica

 
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
 
Školski kalendar

 

U školskoj godini 2024./2025 prvi nastavni dan je ponedjeljak 9. rujna 2024., a zadnji dan nastave je srijeda 13. lipnja 2025., a za maturante 23. svibnja 2025..

  • jesenski praznici su 31. listopada 2024., s time da nastava počinje 4. studenoga 2024.
  • prvi dio zimskog odmora – (Božićni praznici 2024) počinje 23. prosinca 2024. i traje do 3. siječnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 7. siječnja 2025.
  • drugi dio zimskih praznika počinje 24. veljače 2025. i završava 28. veljače 2025., s tim da nastava počinje 3. ožujka 2025.
  • proljetni odmor (Uskrsni praznici 2025.) počinju 17. travnja 2025. i završavaju 21. travnja 2025., s tim da nastava počinje 22. travnja 2025.

 

 
Upisi u srednju školu

 Image result for idemo u srednju

 
Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
Pogled u svijet

 
Zabavno i poučno

Image result for pravopis carnet

 

 
Forum
 
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
 
 

Flag Counter

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2019.

Ukupno: 107772
 
Službene stranice

 

Slikovni rezultat za škola za život

 
 > Projekti  > Erasmus akreditacija
CMS za škole logo
Osnovna škola "Petar Zoranić" Nin / Ulica dr. Franje Tuđmana 3, HR-23232 Nin / os-pzoranic-nin.skole.hr / ured@os-pzoranic-nin.skole.hr
preskoči na navigaciju