Osnovna škola "Petar Zoranić" Nin dobila je Erasmus akreditaciju 2021-2027, kao jedna od ukupno trinaest ustanova u području odgoja i obrazovanja, od toga jedna od sedam osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.
Erasmus akreditaciju vodi ravnateljica škole Kata Knežević, koordinator je Elvira Vučković, članovi projektnog tima su Marina Diklić Matešić, Ivana Milin, Mirjana Ivanković Miletić, Neven Vučković, Iva Maras i Martina Jelenković.
Erasmus akreditacija omogućuje školi trajno sudjelovanje u programu Erasmus+ u razdoblju od 2021. do 2027. godine.
Projektnom prijavom predviđeno je pohađanje izabranih strukturiranih tečajeva i job shadowing članova projektnog tima, kao i mobilnosti učenika.
Više na poveznici.
U prvom razdoblju (1. rujna 2021. godine do 30. studenog 2022. godine) ravnateljica Kata Knežević je pohađala tečaj Coaching in the classroom; Martina Jelenković tečajeve Yes I can: Special needs student and inclusive education i Art therapy for SEN; Iva Maras tečajeve Inclusive education for all i Benchmarking education; Marina Diklić Matešić tečaj Conflict management, emotional intelligence and Bullying prevention; Elvira Vučković Flipped classroom; Ivana Milin CLIL in practice; Neven Vučković Classroom management solutions for teachers. Neven Vučković i Elvira Vučković bili su na job shadowingu u osnovnoj školi na Madeiri, Portugal.
Za naredno razdoblje (1. lipnja 2022. godine do 31. kolovoza 2023. godine) projektni tim je povećan, novi članovi su: Ana Baradić, Ana Čulina, Jelena Kraljev, Jelena Laća, Ana Mrkela, Željana Popić, Josipa Radović-Prekpalaj.
Flipped Classroom
Autor: Elvira Vučković, 5. 12. 2022.
U razdoblju od 25. do 30. srpnja 2022. godine pohađala sam strukturirani tečaj Flipped Classroom u Berlinu, Njemačka. Organizator tečaja je bio Europass Teacher Academy.
Flipped classroom (obrnuta učionica) je pristup u kojem je tradicionalni način učenja i poučavanja preokrenut. Može imati različite modalitete, ali, u svim su učenici u centru poučavanja, povećana je njihova vlastita odgovornost, stalna angažiranost. Učitelji imaju personalizirani pristup. Zahtijeva fleksibilnost (i učitelja i učenika), mogućnost izbora i relevantnost.
Tijekom tečaja, zajedno s ostalim sudionicima iz Španjolske, Austrije, Grčke, Portugala i Norveške, raspravljalo se o tome što jest a što nije obrnuta učionica, promišljalo što je u današnje doba, u današnjem sustavu obrazovanja relevantno za naše učenike, kako ih motivirati.
U završnom dijelu tečaja sudionici su u parovima izrađivali video upute i obrazovne materijale.
Dogovorene su nove projektne suradnje.
Nin
1. 07:45 – 08:30
2. 08:35 - 09:20
3. 09:25 - 10:10
4. 10:30 - 11:15
5. 11:20 - 12:05
6. 12:10 - 12:55
7. 13:00 - 13:45
Vrsi
1. 08:00 – 08:45
2. 08:50 – 09:35
3. 09:40 – 10:25
4. 10:45 – 11:30
5. 11:35 – 12:20
6. 12:25 – 13:10
7. 13:15 – 14:00
U školskoj godini 2024./2025 prvi nastavni dan je ponedjeljak 9. rujna 2024., a zadnji dan nastave je srijeda 13. lipnja 2025., a za maturante 23. svibnja 2025..
- jesenski praznici su 31. listopada 2024., s time da nastava počinje 4. studenoga 2024.
- prvi dio zimskog odmora – (Božićni praznici 2024) počinje 23. prosinca 2024. i traje do 3. siječnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 7. siječnja 2025.
- drugi dio zimskih praznika počinje 24. veljače 2025. i završava 28. veljače 2025., s tim da nastava počinje 3. ožujka 2025.
- proljetni odmor (Uskrsni praznici 2025.) počinju 17. travnja 2025. i završavaju 21. travnja 2025., s tim da nastava počinje 22. travnja 2025.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |