Stručni suradnici:
pedagoginja: Mila Bolonja, dipl. pedagog
psihologinje: Elvira Vučković, prof.psihologije, savjetnica, RITHA Practitioner in Gifted Education
Katarina Stulić, mag.psych.
knjižničarka: Sanja Maldini, prof. i dipl. knjižničar
PEDAGOG
Pedagog je najšire profiliran stručni suradnik. Sudjeluje u svim fazama odgojno-obrazovne djelatnosti, od planiranja i programiranja do vrednovanja rezultata. On surađuje sa svim drugim sudionicima odgojno-obrazovne djelatnosti/procesa u školi. Prati, istražuje i analizira nastavni rad te predlaže načine i sadržaje za unaprjeđivanje i poboljšavanje nastave i cjelovitoga odgojno-obrazovnog rada u školi. Težište rada pedagoga je na pedagoško-didaktičkom području školskoga i nastavnog rada.
PSIHOLOG
Psiholog je stručnjak koji primjenjuje znanstvene spoznaje pedagoške i razvojne psihologije u školskoj praksi. Primjenom odgovarajućih psihologijskih instrumenata i metoda pridonosi unaprjeđivanju psihološkoga aspekta odgojno-obrazovnoga i nastavnog procesa. Težište njegova rada je individualni i skupni rad s učenicima, a suradnja s drugim sudionicima odgojno-obrazovnoga djelovanja i roditeljima je u funkciji njihova osposobljavanja za bolje razumijevanje učenikovih potreba i ponašanja te djelotvorniji rad s njima. Prateći razvoj i napredovanje učenika, psiholog radi s njima savjetodavno.
KNJIŽNIČAR
Knjižničar potiče razvoj čitalačke kulture i osposobljava korisnike za intelektualnu proradu izvora, pridonoseći razvoju kulture samostalnoga intelektualnog rada. Osim neposrednog odgojno-obrazovnog rada s učenicima i njihova upućivanja u korištenje različitih izvora znanja, knjižničar sudjeluje u formiranju multimedijskoga središta škole kroz opremanje stručnom literaturom, drugim izvorima znanja i odgovarajućom odgojnoobrazovnom tehnikom. Knjižničar prati znanstveno-stručnu literaturu, izrađuje anotacije i tematske bibliografije te potiče učenike i učitelje na korištenje znanstvene i stručne literature. S aktualiziranim promjenama odgoja i obrazovanja u osnovnoj školi, te provođenjem projekta Hrvatski nacionalni obrazovni standard za osnovnu školu, knjižničari unose kvalitativne promjene u odgojno-obrazovni rad knjižnice donošenjem posebnoga programa rada Informacijska pismenost i poticanje čitanja.
Svi stručni suradnici članovi su Tima za kvalitetu, a od 5. 10. 2020. godine članovi su i Tima za darovite učenike.
Nin
1. 07:45 – 08:30
2. 08:35 - 09:20
3. 09:25 - 10:10
4. 10:30 - 11:15
5. 11:20 - 12:05
6. 12:10 - 12:55
7. 13:00 - 13:45
Vrsi
1. 08:00 – 08:45
2. 08:50 – 09:35
3. 09:40 – 10:25
4. 10:45 – 11:30
5. 11:35 – 12:20
6. 12:25 – 13:10
7. 13:15 – 14:00
U školskoj godini 2024./2025 prvi nastavni dan je ponedjeljak 9. rujna 2024., a zadnji dan nastave je srijeda 13. lipnja 2025., a za maturante 23. svibnja 2025..
- jesenski praznici su 31. listopada 2024., s time da nastava počinje 4. studenoga 2024.
- prvi dio zimskog odmora – (Božićni praznici 2024) počinje 23. prosinca 2024. i traje do 3. siječnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 7. siječnja 2025.
- drugi dio zimskih praznika počinje 24. veljače 2025. i završava 28. veljače 2025., s tim da nastava počinje 3. ožujka 2025.
- proljetni odmor (Uskrsni praznici 2025.) počinju 17. travnja 2025. i završavaju 21. travnja 2025., s tim da nastava počinje 22. travnja 2025.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |