Poštovani roditelji, ovdje možete pronaći termine individualnih razgovora svih učitelja.
Raspored zvonjenja školskog zvona
Raspored dopunske i dodatne nastave:
Brošura - vodič kroz srednje škole
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu. Dio tih uputa namijenjeno je i roditeljima na kojima se temelji sljedeći tekst.
S obzirom na izvanrednu situaciju, roditelji u ovom trenutku više nego ikad trebaju biti uključeni u rad škole. Svima nam je na prvom mjestu dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje, pritom je ocjenjivanje u drugom planu. S obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi - učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge. Roditelj treba osigurati i postaviti djetetu pravila škole u kući i odrediti vrijeme za učenje. Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koje učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene. Na taj način štete razvoju odgovornosti i samostalnosti kod djece i umanjuju njihove šanse za samostalno snalaženje u procesu cjeloživotnog učenja i svakodnevnog rješavanja problema. Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi. Pritom roditelji trebaju surađivati s učiteljima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu.
Na temelju Uputa za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, učitelji su izradili okvirni plan i načine vrednovanja. Ukoliko dođe do nekih promjena učenici će biti obaviješteni.
Načini vrednovanja tijekom nastave na daljinu:
https://carnet-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/natasa_spralja_skole_hr/ESQQq4S4tTJEm3VQ7YHST_
gBs3PfZ9QRb5OG_XIFoTWnCg?e=LKYfmi
Nataša Špralja, pedagoginja