Pozivamo Vas da se prijavite na webinar "Digitalna tehnologija za suradnju s djelatnicima i učenicima škole i roditeljima" koji će imati tri ponavljanja:
- petak – 11.05.2018. (19. tjedan u godini) od 14:30 do 16:00 sati,
- utorak – 22.05.2018. (21. tjedan u godini) od 13:00 do 14:30: sati,
- petak – 15.06.2018. (24. tjedan u godini) od 15:00 do 16:30 sati.
Polaznici će steći znanja i vještine te primjenjivati dobre prakse vezane uz upravljanje informacijama, podacima i sadržajem u školskom okruženju, stvaranje digitalnog okruženja za djelatnike, učenike i roditelje čime se osigurava njihova cjelovita i učinkovita komunikacija i suradnja te će unaprijediti/povećati njihov zajednički angažman unutar i izvan škole.
Webinare će održati g. Vedran Dakić, gđa. Marica Jurec i gđa. Dubravka Petković.
Molimo Vas da se za webinar unaprijed prijavite kroz EMA sustav, a da se na sam dan praćenja webinara spojite preko poveznice https://connect.carnet.hr/e-skole/ ili https://connect.carnet.hr/webinar .
Poveznica putem koje se prijavljujete na navedeni webinar je https://ema.e-skole.hr/edukacija/978 .
Webinaru se obavezno pristupa putem vlastitog AAI@EduHr korisničkog računa. Također, molimo Vas da pristupite webinaru petnaestak minuta prije samoga početka kako bi webinar počeo na vrijeme te kako bi ga svi bili u mogućnosti pratiti. Potvrdu o sudjelovanju ostvarit će polaznici koji su prisustvovali webinaru najmanje 60 minuta.
Ukoliko ne budete u mogućnosti pristupiti webinaru u terminu održavanja moći ćete pogledati snimku webinara na CARNET-ovoj Meduzi – usluzi za distribuciju višemedijskih sadržaja.
Želimo Vam uspješno praćenje webinara.