OŠ Rečica ove šk. g. (2021./2022.) uključila se u UNICEF-ov program "Škole za Afriku"
Autor: Svjetlana Basara, 30. 11. 2021.
„Nema većeg dara nego kad netko daruje svoje vrijeme i energiju kako bi pomagao drugima, ne očekujući ništa zauzvrat.“
Nadahnuti riječima Nelsona Mandele, ove školske godine u našoj školi odlučili smo stvarati nova iskustva: školske dane naših učenika obogatiti djelima solidarnosti za najranjiviju djecu. Stoga smo se uključili u humanitarno-edukativni UNICEF-ov program Škole za Afriku. Učenje o dječjim pravima i prikupljanje sredstava za obrazovanje najranjivije djece Afrike vidimo kao priliku da naši učenici dodatno izgrade svijest o važnosti obrazovanja, a sudjelovanjem u različitim programskim aktivnostima kao priliku da razviju vještine koje će im jednoga dana pomoći da ostvare pozitivne promjene u društvu.
Iskustvo obrazovanja koje djeci nudi priliku da ostvare svoje potencijale još uvijek nemaju milijuni djevojčica i dječaka brojnih afričkih zemalja. Prošla godina bila je iznimno teška: na svjetskoj razini zatvaranje škola najviše je pogodilo djecu supsaharske Afrike. Ondje se nastava na daljinu najčešće provodila putem radija, no čak svako drugo dijete nije mu imalo pristup.
Stoga je izuzetno važno nastaviti ulagati u obrazovne mogućnosti za najranjiviju djecu, a u ovoj godini programom Škole za Afriku prikupljaju se sredstva za obrazovanje djece u Madagaskaru, zemlji u kojoj čak svako treće dijete ne završi prvih pet godina obrazovanja.
Koordinatorica programa u našoj školi je knjižničarka Svjetlana Basara koja je tijekom listopada i početkom studenoga održala niz radionica te učenike upoznala s programom i njegovim pozitivnim učincima na život djece i mladih Madagaskara. Svaki je razred dobio razrednu kasicu-kućicu-školicu u koju pod sloganom „Svakoga tjedna kuna jedna“ zajednički prikupljaju sredstva za svoje madagaskarske vršnjake. Računavši koliko pojedini razred može prikupiti sredstava tijekom šk. g., učenici su zaključili kako se ne moraju uopće puno odricati kako bi nekomu pomogli. Njihova spoznaja da uz mala, ali dosljedna zajednička djela mogu učiniti mnogo veoma je važna, kako za program Škole za Afriku, tako i za njihove buduće pothvate.
(Izvor podataka o programu Škole za Afriku i o životu u Africi i Madagaskaru: Program Škole za Afriku – vodič za organiziranje aktivnosti u osnovnim školama.)
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
KURIKUL2023-2024 .doc
KURIKUL2022-2023 novo(1).pdf
4.OS RecicaRecica kurikulum.pdf
PRAVILNIK O NAČINIMA, POSTUPCIMA I ELEMENTIMA VREDNOVANJA UČENIKA U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI
Dnevni tisak |
Učenje |
Rečica |
E-Twinning |