preskoči na sadržaj

Osnovna škola Rečica

 > Naslovnica
Vijesti

Dječji tjedan

Autor: Marija Draganjac, 4. 10. 2012.

U tjednu od 1. do 7. listopada u Osnovnoj školi Rečica raznim aktivnostima obilježava se Dječji tjedan.

Dječji tjedan obilježava se svake godine prvi tjedan u mjesecu listopadu. Cilj obilježavanja Dječjeg tjedna je usmjeriti pozornost najšire javnosti prema ostvarivanju prava, potreba i aktivnosti s djecom i za djecu.

Potencijalno daroviti učenici razredne nastave su sa psihologinjom obilježili Dječji tjedan u utorak, 2. listopada. Psihologinja im je govorila o dječjim pravima te s učenicima provela radionicu pod nazivom Stablo očekivanja. Na radionici su učenici u parovima nacrtali stablo  na koje su simbolično upisivali poruke/očekivanja djece od odraslih. Neke od poruka bile su: "Dopustite nam da se više igramo!" te "očekujemo manje domaćih zadaća!"

Učenici Likovne grupe 2.-4.r., s učiteljicama Jasminkom Alinčić i Dijanom Perišin, sudjelovali su na likovnoj radionici u Gradskom muzeju 2. listopada. Tema je bila "Ornament  narodne nošnje". Likovnu radionicu vodila je gđa. Lana Bede koja je nakon radionice s učenicima obišla muzejsku postavu narodnih nošnji i nakita, te ih obogatila za još jedno umjetničko iskustvo.

Učenici su na satovima informatike izrađivali radove na temu Konvencije o pravima djeteta i motu Dječjeg tjedna "Ljubav djeci prije svega".

U sklopu Dječjeg foruma Korabljica s učenicima su odrađene dvije radionice: Konvencija o pravima djeteta i Školovanje vršnjaka u europskim zemljama.




Školska prehrana

 

 

 

KALENDAR
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

KADA ZVONO ZVONI

  

         

Informacije

Slikovni rezultat za code club

 

 

 

 

Misija i vizija

ŠKOLSKI KURIKULUM
GODIŠNJI PLAN
CODEWEEK

PRAVILNICI
Korisni linkovi




CMS za škole logo
Osnovna škola Rečica / Rečica 33/a, 47000 Rečica / os-recica.skole.hr / ured@os-recica.skole.hr
preskoči na navigaciju