e-TWINNING-PROJEKT: 100. DAN ŠKOLE
Autor: Adriana Sladić, 18. 2. 2016.
Projekt „100. dan škole“ na nacionalnoj i međunarodnoj razini obuhvaća učenike i učitelje od 1. do 4. razreda te stručne suradnike koji kroz odabrane sadržaje obilježavaju 100. dan u školi. Provodi se već drugu školsku godinu, a prijavljen je kao e-Twinning-projekt udruge Zvono (udruga učitelja razredne nastave) u koji se uključio velik broj sudionika.
U ovom e-Twinning-projektu učenici i učiteljice naše škole sudjelovali su prvi put. Planiranim aktivnostima nastojali smo kroz igru i zabavne radionice ponavljanja školskog gradiva omogućiti učenicima puno veselja i uzbudljivih doživljaja. Učenici 3. razreda su u utorak, 16. veljače, mogli uživati u zanimljivim i njihovoj dobi primjerenim aktivnostima tematski posvećenima stotom danu školske godine, a sve zahvaljujući uspješnom timskom radu razredne učiteljice Marine Kružić i učiteljice njemačkog jezika Nikoline Štedul Kožar) te stručnih suradnica: psihologinje Adriane Sladić i knjižničarke Svjetlane Basara.
Bio je to dan bez udžbenika, pisanki i školskih torbi jer su učenike pripremljeni zadatci „čekali“ u školi. Tako su učenici na satu hrvatskog jezika ponavljali gradivo o narječjima s naglaskom na kajkavsko narječje kojemu pripada i rečički govor. „Olujom ideja“ dosjetili su se sto riječi rečičkog govora koje su složili u mali rječnik – možete ga pronaći u školskoj knjižnici.
Na satu matematike ponavljali su pisano množenje brojem 100 te igrali igru „100 kuna“. Za potrebe igre podijelili su se u dvije skupine, a zadatak je bio otići na tržnicu i kupiti voća i povrća u vrijednosti 100 kn. Nisu smjeli potrošiti niti više niti manje od 100 kn. Slike voća i povrća s označenom cijenom nalazile su se na ploči.
Sat njemačkog jezika bio je posvećen ponavljanju njemačkog vokabulara od 100 riječi koje su dosad učili iz različitih kategorija (brojevi, školski pribor, boje, namještaj, životinje, odjeća).
Pauze za odmore učenici su uz igru i užinu iskoristili i za dijeljenje 100 zagrljaja učenicima i djelatnicima škole. A na kraju uspješno realiziranog 100. školskog dana učiteljice su učenicima poželjele jednako uspješne i ostale dane u ovoj školskoj godini.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
KURIKUL2023-2024 .doc
KURIKUL2022-2023 novo(1).pdf
4.OS RecicaRecica kurikulum.pdf
PRAVILNIK O NAČINIMA, POSTUPCIMA I ELEMENTIMA VREDNOVANJA UČENIKA U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI
ZAKON O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI
Dnevni tisak |
Učenje |
Rečica |
E-Twinning |