OGLEDNI PRIMJER RASPOREDA ZA UČENIKE RAZREDNE NASTAVE TIJEKOM RADNOGA TJEDNA (PONEDJELJAK – PETAK):
Vrijeme
|
Prijedlog aktivnosti učenika
|
Prijedlog za roditelje
|
HRT3
8-11
|
Učenici prisustvuju Školi na Trećem
Čitaju, izražavaju se u pisanome i govornome obliku
Računaju, rješavaju matematičke zadatke, modeliraju
Vježbaju (TZK)
Glazbeno i likovno se izražavaju
Odmore se svakih 45 minuta ili češće ako je potrebno
|
Osiguravaju mirni kutak, opremu i TV
|
11 - 13
|
Ručak i odmor
Razgovor s ukućanima
Igra
|
Pripreme ručak
Razgovaraju s djecom
|
13 - 15
|
Učenici rade zadatke koje im pošalje učitelj Naprave nešto svojim rukama
O temi razgovaraju s roditeljima, vršnjacima Ponovno pogledaju neki dio Škole na Trećem u reprizi ili na YouTube kanalu
Odmore se svakih 45 minuta ili češće ako je potrebno
|
Surađuju i asistiraju djeci ako je potrebno
Surađuju s učiteljem i stručnim suradnicima
|
OGLEDNI PRIMJER RASPOREDA TIJEKOM RADNOGA TJEDNA (PONEDJELJAK – PETAK) ZA UČENIKE PREDMETNE NASTAVE U OŠ:
Vrijeme
|
Prijedlog aktivnosti učenika
|
Prijedlog za roditelje
|
SPTV
9-12
|
Učenici sudjeluju u radu u virtualnim učionicama ili proučavaju videolekcije na SPTV ili mrežnoj stranici Škole za život
Škola za život - Video lekcije
Surađuju, istražuju, pitaju, pomažu...
Čitaju, izražavaju se u pisanome i govornome obliku
Računaju, rješavaju matematičke zadatke, modeliraju
Vježbaju (TZK), glazbeno i likovno se izražavaju
Odmore se nakon svakih 45 minuta
|
Osiguravaju mirni kutak, opremu i TV
|
12 –14
|
Ručak i odmor
Razgovor s ukućanima
Igra
|
Pripreme ručak (ili daju upute kako ga pripremiti) Razgovaraju s djecom
|
14 – 17
|
Učenici rade zadatke koje im pošalje učitelj Naprave nešto svojim rukama (eksperiment, maketu, posade biljku...)
O temi razgovaraju s roditeljima, vršnjacima Istraže temu na internetu ili uz pomoć udžbenika i knjiga
Čitaju
Odmore se svakih 45 minuta
|
Surađuju i asistiraju djeci ako je potrebno
Surađuju s razrednikom i po potrebi sa stručnim suradnicima
|