Informacije za roditelje - razrednici razrednih odjela za šk.god. 2016./2017.
Razred | Razrednik | Vrijeme i mjesto održavanja informacija |
I.a | Morena Luk |
PETAK; 9, 50 – 10, 35 (3. sat), UČIONICA 1. A |
I.b | Jasna Andreašić |
UTORAK 9, 50 – 10, 35 (3. sat) UČIONICA 1. B |
II.a | Marija Vratarić |
PONEDJELJAK 10, 50 – 11, 35 (4. sat) UČIONICA 2. A |
II.b | Ivanka Pruhar |
SRIJEDA 11, 40 – 12, 25 (5. sat) UČIONICA 2. B |
III.a | Mirjana Radić |
ČETVRTAK 10, 50 – 11, 35 (4. sat) UČIONICA 3. A |
III.b | Jasna Đurđević |
SRIJEDA 9, 50 – 10, 35 (3. sat) MALA ZBORNICA |
IV.a | Aleksandra Krt |
SRIJEDA 10, 50 – 11, 35 (4. sat) MALA ZBORNICA |
IV.b | Sabrina Simonović |
ČETVRTAK 11, 40 – 12, 25 (5. sat) UČIONICA 4. B |
V. | Rozana Brezac-Radović |
PONEDJELJAK 9, 50 – 10, 35 (3. sat) KABINET 30 |
VI.a | Andrea Anić |
SRIJEDA 8, 00 – 8, 45 (1. sat) KABINET 33 |
VI.b | Jelena Hanzl (Ivana Petrušić) |
SRIJEDA 11:40 – 12:25 (5. sat) KABINET 33 |
VII.a | Rasim Mandžuka |
PONEDJELJAK 9, 50 – 10, 35 (3. sat) KABINET 30 |
VII.b | Marina Galić |
UTORAK 9, 50 – 10, 35 (3. sat) KABINET 44 |
VIII.a | Roberto Cimador |
PONEDJELJAK 10, 50 – 11, 35 (4. sat) KABINET 44 |
VIII.b | Gorana Grgurević |
PONEDJELJAK 12, 30 -13, 10 (6. sat) KABINET 35 |
Dokumentacija za upis učenika u školu
_______________________________________________________________
Zahtjev za upis izbornog predmeta
Priloženi dokumenti: Zahtjev za ispis iz izbornog predmeta
_______________________________________________________________
Zamolba za izostanak učenika s nastave do 3 dana
Zamolba za izostanak učenika s nastave do 7 dana
Zamolba za izostanak učenika s nastave do 15 dana
_______________________________________________________________
Obrazac za ispis učenika iz Produženog boravka
Prekid ugovora o pružanju usluga školske kuhinje
_______________________________________________________________
Zahtjev za izdavanje prijepisa svjedodžbe
_______________________________________________________________
Zahtjev za ispis učenika iz glazbene škole
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera (rujan 2015.)
Pravilnik o izmjeni Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera (siječanj 2017.)
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o korištenju sustava video nadzora
Protokol o postupanju škole u slučaju nasilja
Prijava se vrši AAI identitetom (za učenike, podaci kojima ulazite u e-Dnevnik) ili pristupnim podacima u sustavu e-Građani (roditelji preko ePass korisničkog imena i lozinke, bankovnih tokena ili mobilnih aplikacija, smart kartica, elektroničke osobne iskaznice – eOI itd.)
Korisnik s desne strane, u izborniku, može uz ostale podatke, vidjeti i novu rubriku Ispis potvrda. Odabirom navedene rubrike otvara se sučelje gdje se bira ime učenika i svrha dobivanja potvrde (u padajućem izborniku).
Potvrdu je moguće generirati u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. Tako se naprimjer potvrde mogu dobiti u svrhu:
Potvrde se spremaju u mapu Moje potvrde i od tamo se mogu ponovno dohvaćati.
Ova potvrda vrijedi u digitalnom obliku (pravovaljana je), ali i kao isprintani dokument do 3 mjeseca.