« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici viših razreda u četvrtak, 11. travnja, imali su poseban nastavni dan. Njihovi učitelji pripremili su radionice za integrirani dan kojim smo zajedno osvijestili važnost očuvanja hrvatske narodne baštine.
Učenici su uživali u radionicama, a njihove kratke opise i fotografije pogledajte u nastavku.
5. razredi
Matematika, Informatika, Njemački jezik
Učenici su petih razreda pomoću tablice u kojoj je svakom slovu abecede pridruženo slovo glagoljice prevodili izjave poznatih matematičara i napisane riječi (kvadrat, pravokutnik...) s glagoljice na latinicu. Crtali su odgovarajuću sliku i računali opseg. Zatim su napisali svoje ime i prezime na glagoljici. Proučavali su koja su od napisanih slova osnosimetrična i određivali njihove osi simetrije. Za kraj su odabrali jedno slovo slovo glagoljice i preslikali ga osnom simetrijom s obzirom na zadani pravac.
Engleski jezik
Učenici 5.a i 5.b sudjelovali su na radionici engleskoga jezika na kojoj su prema zadanim materijalima u parovima izrađivali brošure o materijalnoj i nematerijalnoj baštini koja se nalazi na UNESCO-vome popisu zaštićene baštine. Učenici su zatim izmijenili brošure i prema njima pisali razglednice svojim najbližima.
Priroda, Informatika
Učenici 5.c i 5.d na svojoj su radionici učili o životinjama i biljkama s naličja hrvatskih kovanica i izrađivali njihove animacije na računalima. Nakon radionice riješili su i kratku anketu.
U prilogu pročitajte izvješće radionice Prirode/Informatike.