POVRATAK UČENIKA RAZREDNE NASTAVE U ŠKOLE
Autor: Matea Jović, 21. 5. 2020.
Poštovani roditelji, Prema naputku i preporuci HZJZ-a i MZO-a, od ponedjeljka, 25. svibnja , svi učenici razredne nastave se vraćaju u škole, naravno uz određene mjere koje su date u Uputama. Roditelji za povratak djece ne trebaju davati nikakve izjave, ali moraju voditi računa da bolesno dijete, ili dijete s temperaturom ne dolazi u školu. I dalje roditelji ili drugi posjetitelji ne mogu ulaziti u škole, već dežurnom djelatniku trebaju reći što i koga trebaju. Upućujemo Vas da pozorno pročitate Upute HZJZ-a kako ne bi bilo nesporazuma. Sve detaljnije možete pročitati pod više.
Nekoliko važnih odrednica iz uputa:
„Upoznavanje s uputama. Važno je da roditelji/skrbnici i djelatnici budu upoznati s ovim uputama. Telefonom ili na drugi primjeren način Uprava obavještava roditelje o sljedećem: • da ne dolaze u pratnji djeteta ako imaju simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa), ako im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi s COVID-19, • da ne dovode dijete u ustanovu ako dijete ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID-19.
Higijena ruku. Važno je omogućiti redovito pranje ruku tekućom vodom i sapunom. Ruke se peru prije ulaska u svoju skupinu/učionicu, prije i nakon pripreme hrane, prije jela, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i kada ruke izgledaju prljavo. Za pranje ruku treba koristiti tekuću vodu i sapun, a jednako je efikasna voda svake temperature ako se koristi sapun. Pri pranju ruku pridržavajte se naputaka za pravilno pranje ruku: https://bit.ly/2ThY08M Nakon pranja ruku sapunom i vodom, ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištenja baca u koš za otpad
Dezinfekcija ruku. Na ulazu u vrtić i školu te u školi na nekoliko lako dostupnih mjesta treba postaviti dozatore s dezinficijensom za dezinfekciju ruku školske djece i odraslih s uputom za korištenje. Djeca predškolske dobi ne dezinficiraju ruke nego ih češće peru sapunom i vodom, a i kod školske djece prednost ima pranje ruku. Sredstvo za dezinfekciju treba u količini od 1 do 2 ml nanijeti na suhe i čiste dlanove (obično jedan potisak, ili prema uputama proizvođača).
Organizacija rada s djecom. Boravak u vrtićima i školama preporučljivo je organizirati na sljedeći način:
• uključivanje približno između 15 i 20 djece po odgojno-obrazovnoj skupini (što ne znači da je 20 djece maksimalan broj po skupini); kod većih skupina djece treba razmotriti mogućnost organiziranja rada u odgovarajućoj prostoriji veće površine kao i mogućnost razdvajanja djece u dvije skupine ili osnivanje nove skupine jer je neophodno omogućiti uključivanje sve djece; za pomoć u rješavanju specifičnih organizacijskih pitanja pojedinih okruženja, ustanova se treba javiti nadležnom Stožeru Civile zaštite,
• koliko je moguće smanjiti fizički kontakt (bliski kontakt) djece iz jedne odgojno-obrazovne skupine s drugom djecom, roditeljima/starateljima druge djece i drugim djelatnicima ustanove,
• svaka odgojno-obrazovna skupina boravi u jednoj prostoriji,
• odgajatelj/nastavnik s djecom provodi što je više moguće vremena na otvorenom,
Ulazak u vrtiće i škole. U školu učenici dolaze i odlaze sami, organiziranim prijevozom ili u pratnji roditelja, ovisno o odluci roditelja, kao što bi dolazili i odlazili da nema epidemije. Kada dovode djecu u vrtić te ako roditelji odluče dovoditi i odvoditi djecu u školu, preporučuje se koliko je moguće da roditelji ili druge osobe u pratnji djeteta izbjegavaju ulaziti u ustanovu. Ispred ulaza u ustanovu, kod ulaska i izlaska iz ustanove, te u ustanovi, svim se osobama savjetuje da drže međusobni razmak (1,5 m). Međusobni razmak ne trebaju držati osobe iz istog kućanstva. U pratnji jednog djeteta vrtićke dobi uvijek je samo jedna odrasla osoba. Ako roditelji odluče da žele dovoditi učenika u školu, u pratnji učenika može biti također samo jedna odrasla osoba. Postupanje djece po ulasku u vrtić ili školu. Dijete ulazi tako da odlazi do garderobe, obuva papuče, skida jaknu, te pere ruke sapunom i vodom prije ulaska u skupinu/učionicu. Organizacija rada ustanova Ulazak i dostava u vrtić ili školu. Ulazna vrata otvaraju se na poziv telefonom ili zvonom tijekom radnog vremena i dežurstva. Vikendom/blagdanom/radnim danom i poslijepodne vrata otvara dežurni djelatnik.
Bez maske. Djeca ne nose zaštitne maske. Bolesna djeca. Roditelji/skrbnici dužni su izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u ustanovu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u ustanovu već se javljaju telefonom ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Djeca sa znakovima drugih zaraznih bolesti također ne dolaze u ustanovu. Ako djeca razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi, odgajatelji/učitelji odmah obavještavaju roditelje, koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete. Dodirivanje lica. Djecu treba učiti i podsjećati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice te da ne stavljaju ruke i predmete u usta; u skladu s njihovom razvojnom dobi. Kihanje i kašljanje. Djecu treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju baciti u koš za otpad s poklopcem te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju.“
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute_vrtici_skole.pdf
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
3. 9:40 - 10:25
VELIKI ODMOR
4. 10:45 - 11:30
5. 11:35 - 12:20
6. 12:25 - 13:10
7. 13:15 - 14:00
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
PRAVILNIK-O-RADU-2019.doc
Pravilnik NOVI o nacinu i postupku zaposljavanja te vrednovanju kandidata (1).docx
Kolektivni ugovor za zaposlenike u osnovnoskolskim ustanovama objavljeno 26.6.2018.pdf
Odluka o kuc. redu OS - 2015.NOVI.doc
Izmjene i dopune kucnog reda 8.1.2024..pdf
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoskih mjera NN br 94 2015.pdf
Pravilnik-o-radu-skolske-knjiznice-2019.doc
PRAVILNIK O OCJENJIVANJU PROCISCENA VERZIJA.pdf
Eticki kodeks NOVI.doc
pravilnik o bagatelnij nabavi.doc
Pravilnik o nacinu provo enja aktivnosti na promicanju spoznaje o stetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda za zdravlje.pdf