Međužupanijski stručni skup Poduzeništvo
Autor: Marija Grgurovac, 17. 1. 2018.
Stvaranje kvalitete i raznolikosti s ciljem poticanja stvaralaštva i inovacija je međužupanijski stručni skupovi za sve odgojno-obrazovne radnike kojem je naša škola bila domačin 10. siječnja 2018. godine. Učenici i djelatnici naše škole su za sve prisutne priredili prigodan program dobrodošlice. Program stručnog skupa se sastojao od dva dijela.
U prvom dijelu su bila interaktivna izlaganja sa sljedećim temama: Poduzetništvo u odgojno-obrazovnom sustavu, voditelj Vesna Marović, viša savjetnica za učeničko poduzetništvo, Učenje temeljeno na projektu, Gordana Maršić, učiteljica mentorica i Poticanje poduzetništva kod učenika, Meri Matušan i Goranka Marković, profesorice savjetnice.
Drugi dio stručnih skupova činile su pedagoške radionice: Učenje temeljeno na projektu, voditeljica Gordana Maršić, Osobine poduzetnog pojedinca, voditeljica Meri Matušan, Poduzetničke vještine – team Building voditeljice voditeljice Kristina Čičak i Tanja Sušac, učiteljice savjetnice i Elementi poduzetničkog pothvata voditeljice Goranka Marković.
Cilj izlaganja Poduzetništvo u odgojno-obrazovnom sustavu bio je povećati svijest o poduzetničkom obrazovanju kao pedagoškom pristupu. Naglasak je bio na poduzetništvu kao međupredmetnoj temi, što znači da su je obvezni provoditi svi odgojno–obrazovni djelatnici u svim nastavnim područjima i na svim razinama, zatim vrlo zanimljivom utjecaju poduzetničkog obrazovanja na aktiviranje visoke razine motivacije kod učenika, angažman učenika, bolja uživljenost učenika u učenje i ublažavanje problema učeničke dosade i nezainteresiranosti. Poduzetništvo se može postaviti kao alat za mlade ljude u pokušaju stvaranja odluka važnih za društvo. Ako se takav interes može mobilizirati kao sastavni dio nastavnog plana i programa, to može pokrenuti udubljeno učenje i teoretsko znanje ugraditi u praktičan rad učenika.
Cilj izlaganja Učenja temeljenog na projektu (Project Based Learning, PBL) bio je objasniti razlike između projekata i učenja temeljenog na projektu s naglaskom na vezu projekta i okruženja u kojem se projekt odvija, odnosno njegovo predstavljanje javnosti.
Na taj način se povećava broj vještina koje se želi razviti kod učenika uz upućivanje u postupno rješavanje projektnog problema s prijedlozima njegova rješavanja.
Kroz predavanja i radionice Poticanje poduzetništva kod učenika sudionici skupa su upoznati s nekoliko konkretnih primjera iz prakse u školama u kojima se poduzetničko učenje primjenjuje. Također su dobili uvid u uloge nastavnika u razvijanju učeničke poduzetnosti, čak i u skromnim uvjetima. Prikazani su i primjeri kako školski projekti mogu donijeti poboljšanja u lokalnoj zajednici.
Sudionici skupa su kroz aktivno sudjelovanje u radionicama dobili uvid u moguće tehnike osmišljavanja ideja s učenicima i kako razvijati vlastitu poduzetnost, u važnost timskog rada te u primjenjivost projektnog načina učenja u svim školskim predmetima.
Pedagoškom radionicom Poduzetničke vještine – team building učitelji su vježbali kreativno i inovativno promišljanje, kako ga poticati kod učenika, razvijati poduzetničke vještine timskim radom uz procjenu pojedinca kao timskog igrača i shvaćanje potrebe dijeljenja odgovornosti.
Fotografije s ovog stručnog skupa možete pogledati u galeriji fotografija.
PRIJEPODNE
0. SAT 07:05-07:50
ULAZAK - 07:50
1. SAT 08:00 – 08:45
2. SAT 08:50 – 09:35
3. SAT (9:45) 9:50 – 10:35
4. SAT 10:40 – 11:25
5. SAT 11:30 – 12:15
6. SAT 12:20 – 13:05
POSLIJEPODNE
0. (6.) SAT 12:20 – 13:05
ULAZAK -13:10
1. (7.) SAT 13:20 – 14:05
2. (8.) SAT 14.10- 14:55
3. (9.) SAT (15:05) 15:10 – 15:55
4. (10.) SAT 16:00 – 16:45
5. (11.) SAT 16:50 – 17:35
6. (12.) SAT 17:40 – 18:25
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ukupno: 8668203
Ovaj mjesec: 393
Ovaj tjedan: 213
Danas: 115