Roboti za čist planet
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja.
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja. Potaknuti poučnim i kreativnim animiranim crtanim filmom Profesora Baltazara "Drama oko cvijeća", kao i idejama iz nekadašnjeg projekta školskog klimatskog izazova, te različitim kvizovima o važnosti razvrstavanja otpada i recikliranju, učenici su pokušali osmisliti vlastitu ideju robota koristeći maštu, volju i različite kutijice, ljepilo i karton koje su mogli oblikovati u prostoru. Svoje ideje morali su prikazati u svrhovitom obliku i tijekom prezentiranja uređaja objasniti namjenu, funkciju i dobrobit svog uređaja za očuvanje Zemlje. "Mali istraživači" vjeruju da bi jednoga dana njihove ideje uistinu mogle zaživjeti i pronaći svoju svrhu u čišćenju našeg planeta.
Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.
Više na rasporedu u prilogu.
https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Dragi učenici i učitelji,
radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.
Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:
http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Roboti za čist planet
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja.
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja. Potaknuti poučnim i kreativnim animiranim crtanim filmom Profesora Baltazara "Drama oko cvijeća", kao i idejama iz nekadašnjeg projekta školskog klimatskog izazova, te različitim kvizovima o važnosti razvrstavanja otpada i recikliranju, učenici su pokušali osmisliti vlastitu ideju robota koristeći maštu, volju i različite kutijice, ljepilo i karton koje su mogli oblikovati u prostoru. Svoje ideje morali su prikazati u svrhovitom obliku i tijekom prezentiranja uređaja objasniti namjenu, funkciju i dobrobit svog uređaja za očuvanje Zemlje. "Mali istraživači" vjeruju da bi jednoga dana njihove ideje uistinu mogle zaživjeti i pronaći svoju svrhu u čišćenju našeg planeta.
Roboti za čist planet
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja.
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja. Potaknuti poučnim i kreativnim animiranim crtanim filmom Profesora Baltazara "Drama oko cvijeća", kao i idejama iz nekadašnjeg projekta školskog klimatskog izazova, te različitim kvizovima o važnosti razvrstavanja otpada i recikliranju, učenici su pokušali osmisliti vlastitu ideju robota koristeći maštu, volju i različite kutijice, ljepilo i karton koje su mogli oblikovati u prostoru. Svoje ideje morali su prikazati u svrhovitom obliku i tijekom prezentiranja uređaja objasniti namjenu, funkciju i dobrobit svog uređaja za očuvanje Zemlje. "Mali istraživači" vjeruju da bi jednoga dana njihove ideje uistinu mogle zaživjeti i pronaći svoju svrhu u čišćenju našeg planeta.
Roboti za čist planet
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja.
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja. Potaknuti poučnim i kreativnim animiranim crtanim filmom Profesora Baltazara "Drama oko cvijeća", kao i idejama iz nekadašnjeg projekta školskog klimatskog izazova, te različitim kvizovima o važnosti razvrstavanja otpada i recikliranju, učenici su pokušali osmisliti vlastitu ideju robota koristeći maštu, volju i različite kutijice, ljepilo i karton koje su mogli oblikovati u prostoru. Svoje ideje morali su prikazati u svrhovitom obliku i tijekom prezentiranja uređaja objasniti namjenu, funkciju i dobrobit svog uređaja za očuvanje Zemlje. "Mali istraživači" vjeruju da bi jednoga dana njihove ideje uistinu mogle zaživjeti i pronaći svoju svrhu u čišćenju našeg planeta.
Roboti za čist planet
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja.
Ususret Danu planeta Zemlje, koji obilježavamo 22. travnja, učenici 2. a razreda su kroz integriranu nastavu u skupinama imali zadatak osmisliti i kreirati uređaje - robote za očuvanje čistoće našeg planeta i ugodnijeg življenja te održivog razvoja. Potaknuti poučnim i kreativnim animiranim crtanim filmom Profesora Baltazara "Drama oko cvijeća", kao i idejama iz nekadašnjeg projekta školskog klimatskog izazova, te različitim kvizovima o važnosti razvrstavanja otpada i recikliranju, učenici su pokušali osmisliti vlastitu ideju robota koristeći maštu, volju i različite kutijice, ljepilo i karton koje su mogli oblikovati u prostoru. Svoje ideje morali su prikazati u svrhovitom obliku i tijekom prezentiranja uređaja objasniti namjenu, funkciju i dobrobit svog uređaja za očuvanje Zemlje. "Mali istraživači" vjeruju da bi jednoga dana njihove ideje uistinu mogle zaživjeti i pronaći svoju svrhu u čišćenju našeg planeta.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |