REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.
Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.
Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.
Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio tradicijske vrijednosti ovoga kraja. Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!
Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.
Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.
Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.
Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.
Više na rasporedu u prilogu.
https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Dragi učenici i učitelji,
radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.
Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:
http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.
Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.
Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.
Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio tradicijske vrijednosti ovoga kraja. Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!
Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.
Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.
Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.
REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.
Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.
Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.
Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio tradicijske vrijednosti ovoga kraja. Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!
Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.
Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.
Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.
REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.
Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.
Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.
Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio tradicijske vrijednosti ovoga kraja. Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!
Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.
Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.
Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.
REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.
Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.
Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.
Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.
Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio tradicijske vrijednosti ovoga kraja. Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!
Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.
Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.
Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |