preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
UPUTE ZA KORIŠTENJE KNJIŽNICE ZA VRIJEME EPIDEMIOLOŠKIH MJERA

U knjižnici OŠ Stjepana Bencekovića dopušteno je posuđivanje knjiga bez korištenja čitaonice. Učenici za pomoć mogu zatražiti knjižničarku, učiteljicu razredne nastave ili učiteljicu hrvatskog jezika. Učenici se ne smiju samostalno kretati knjižnicom i posuđivati knjige. Pri ulasku u knjižnicu potrebno je dezinficirati ruke, držati odstojanje od 1,5 metara te ako je moguće, nositi masku. Posuđene knjige učenici vraćaju i odlažu na pult u knjižnici. 
 
Knjižničarka je dostupna učenicima u knjižnici u određeno vrijeme za pojedini razred. Pogledajte raspored po razredima.
Vijesti

REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave

                    Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU. 

 


           Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.

 

            Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.

 

            Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.

 

            Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena  gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se  u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.

 

            Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio  tradicijske vrijednosti ovoga kraja.  Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!

 

            Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.

 

              Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.

 

              Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.


Priloženi dokumenti:
PROJEKT_-_Orvascanski_rjecnik.doc (1.81 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 2. 6. 2014.

Obavijest - BIBLIOBUS

Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.

 

Više na rasporedu u prilogu.

https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247

PROMJENA RASPOREDA BIBLIOBUSA

Dragi učenici i učitelji,

radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.

Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:

http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247

 

REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave

                    Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU. 

 


           Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.

 

            Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.

 

            Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.

 

            Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena  gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se  u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.

 

            Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio  tradicijske vrijednosti ovoga kraja.  Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!

 

            Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.

 

              Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.

 

              Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.


Priloženi dokumenti:
PROJEKT_-_Orvascanski_rjecnik.doc (1.81 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 2. 6. 2014.

Vijesti

REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave

                    Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU. 

 


           Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.

 

            Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.

 

            Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.

 

            Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena  gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se  u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.

 

            Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio  tradicijske vrijednosti ovoga kraja.  Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!

 

            Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.

 

              Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.

 

              Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.


Priloženi dokumenti:
PROJEKT_-_Orvascanski_rjecnik.doc (1.81 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 2. 6. 2014.

Vijesti

REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave

                    Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU. 

 


           Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.

 

            Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.

 

            Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.

 

            Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena  gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se  u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.

 

            Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio  tradicijske vrijednosti ovoga kraja.  Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!

 

            Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.

 

              Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.

 

              Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.


Priloženi dokumenti:
PROJEKT_-_Orvascanski_rjecnik.doc (1.81 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 2. 6. 2014.

Vijesti

REPUBLIKA HRVATSKA – 28. ČLANICA EU - školski projekt kroz rad razredne nastave

                    Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU. 

 


           Ove godine, djelatnici i učenici Osnovne škole Stjepana Bencekovića osmislili su projekt pod nazivom „RH – 28. ČLANICA EU“. Zadaća projekta bila je razvijati interes učenika za očuvanjem tradicijskih vrijednosti, osvijestiti važnost prenošenja iste budućim naraštajima te istaknuti bogatstvo svega onoga što unosimo u EU.

 

            Svaki razred uključio se u projekt na različite načine. Tako je prvi razred oživio stare igre našeg kraja. Drugi razred je naučio kako su se oblačili naši stari te su napravili Orvaščanski rječnik koji u sebi sadrži zaboravljene riječi horvaćanskog kraja. Treći razred je prikupio stare recepte i sve ih objavio u Horvaćanskoj kuharici. Četvrti razred je naučio kako su naši stari sadili i uzgajali biljke u svojim vrtovima.

 

            Učenici prvog razreda su kroz razgovor sa svojim majkama i očevima, bakama i djedovima te ostalom rodbinom pokušali saznati kako su se nekada djeca igrala u ovom kraju. Odabrali su pet najzanimljivijih igara i naučili ih igrati. Zatim su sva pravila ispisali na plakate i oslikali ih na vrlo zanimljiv i maštovit način. Na Danu otvorenih vrata pokazali su kako se igraju igre Trčkanje, Pošto kume lonac, Došla majka s kolodvora te Osvajanje zemljice.

 

            Učenici drugog razreda su od roditelja, djedova, baka, susjeda doznali stare, već i pomalo zaboravljene riječi i izraze te su napravili rječnik kojeg namjeravaju proširivati i dograđivati i nadalje. (napomena  gdje se može pogledati rječnik) Na Danu otvorenih vrata škole okušali su se  u „šnjitanju“ ženske nošnje (rubače) i pritom naučili nazive njenih pojedinih dijelova.

 

            Treći razred se uključio u projekt tako što je prikupljao autohtone recepte i napravio pravu malu kuharicu te na Danu otvorenih vrata škole, predstavio  tradicijske vrijednosti ovoga kraja.  Uz pomoć roditelja, baka i ostale rodbine u svom razredu su imali pravu malu gozbu tradicionalnih jela. Mirisi finih jela širili su se iz trećeg razreda, a ova učionica bila je jedna od najposjećenijih toga dana. Njihovu kuharicu pogledajte u fotogaleriji!

 

            Četvrti razred se također poslužio etnografskim metodama te je putem ankete roditeljima saznao kako su naše bake (ali i prabake) uzgajale svoje vrtove. Na osnovu prikupljenih podataka, kao i služeći se tehnikama trenutno aktualne permakulture, koja opet nije ništa drugo doli posezanje u prošlost hortikulture, na potpuno ekološki način izveli mali školski vrt koji će i dalje trebati dorađivati, presađivati, plijeviti, kopati, zalijevati, a jednom i brati dozrelo voće i povrće te uživati u ekološkim proizvodima.

 

              Smatramo da smo uspjeli u svom naumu, a u prilog tome govori činjenica da su učenici škole, roditelji i ostali gosti pokazali velik interes za naš rad, kao i ostale projekte koje smo radili tijekom godine, a tematski su bili vezani za godišnji projekt.

 

              Sve fotografije s Dana otvorenih vrata i kuharicu pogledajte u našoj galeriji, a Orvoščanski riječink pogledajte klikom na link ispod.


Priloženi dokumenti:
PROJEKT_-_Orvascanski_rjecnik.doc (1.81 MB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 2. 6. 2014.

Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.


Zanimljivosti

    

Tražilica

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


VRIJEME

 

 




Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2012.

Ukupno: 251596
Ovaj mjesec: 1093
Ovaj tjedan: 62
Danas: 18




preskoči na navigaciju