preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
UPUTE ZA KORIŠTENJE KNJIŽNICE ZA VRIJEME EPIDEMIOLOŠKIH MJERA

U knjižnici OŠ Stjepana Bencekovića dopušteno je posuđivanje knjiga bez korištenja čitaonice. Učenici za pomoć mogu zatražiti knjižničarku, učiteljicu razredne nastave ili učiteljicu hrvatskog jezika. Učenici se ne smiju samostalno kretati knjižnicom i posuđivati knjige. Pri ulasku u knjižnicu potrebno je dezinficirati ruke, držati odstojanje od 1,5 metara te ako je moguće, nositi masku. Posuđene knjige učenici vraćaju i odlažu na pult u knjižnici. 
 
Knjižničarka je dostupna učenicima u knjižnici u određeno vrijeme za pojedini razred. Pogledajte raspored po razredima.
Vijesti

100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića


Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:

Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.

 2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko  svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.

Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.

Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi  zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.

U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.

Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je  škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 22. 2. 2016.

Obavijest - BIBLIOBUS

Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.

 

Više na rasporedu u prilogu.

https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247

PROMJENA RASPOREDA BIBLIOBUSA

Dragi učenici i učitelji,

radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.

Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:

http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247

 

100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića


Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:

Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.

 2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko  svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.

Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.

Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi  zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.

U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.

Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je  škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 22. 2. 2016.

Vijesti

100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića


Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:

Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.

 2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko  svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.

Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.

Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi  zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.

U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.

Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je  škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 22. 2. 2016.

Vijesti

100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića


Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:

Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.

 2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko  svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.

Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.

Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi  zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.

U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.

Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je  škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 22. 2. 2016.

Vijesti

100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića


Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:

Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.

 2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko  svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.

Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.

Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi  zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.

U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.

Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je  škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sanja Škrlac   datum: 22. 2. 2016.

Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.


Zanimljivosti

    

Tražilica

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


VRIJEME

 

 




Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2012.

Ukupno: 251596
Ovaj mjesec: 1093
Ovaj tjedan: 62
Danas: 18




preskoči na navigaciju