100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića
Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:
Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.
2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.
Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.
Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.
U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.
Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija
Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.
Više na rasporedu u prilogu.
https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Dragi učenici i učitelji,
radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.
Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:
http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića
Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:
Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.
2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.
Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.
Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.
U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.
Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija
100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića
Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:
Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.
2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.
Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.
Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.
U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.
Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija
100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića
Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:
Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.
2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.
Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.
Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.
U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.
Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija
100. dan škole u OŠ Stjepana Bencekovića
Razredna nastava sudjelovala je u međunarodnom projektu obilježavanja 100. dana škole. Svaki je razred sprovodio mnoštvo zabavnih aktivnosti na temu broja 100. Pročitajte koje su to bile aktivnosti:
Učenici 1. razreda su s učiteljicom ponosno proslavili svojih prvih 100 dana školovanja brojnim zanimljivim aktivnostima i pritom se dobro zabavili: pjevali su himnu projekta i ukrasili krune u obliku znamenke 100. Smišljali su rečenice koje sadrže riječ STO, pripovijedali o omiljenom događaju u prethodnih 100 dana, nacrtali ga te izradili razredne novine u kojima su uvjerljivo predstavili svoj izgled sa 100 godina. Brojili su, točkali do 100, skakali vijačom i preko podnih ljestava 100, tijelom ispisivali brojku 100 i dijelili zagrljaje.
2. razred je također uz pomoću tijela svi 9 učenika oblikovao broj sto, po 3 djece na svaku znamenku, poslije toga su na TZK napraviti po 10 vježbi od svake vrste kojih je bilo 10, pa je to ukupno bilo 100 vježbi, a na kraju su igrali graničara loptom koja ima sto točkica koje su nacrtali učenici. Na Matematici su igrali bingo do 100 i izrezati 100 srca te ih složili ih u slovo c (rimski 100). Na Hrvatskom su čitali priču o stonogi „Najljepša haljina cvjetne stonoge“. Zatim su na bijelu majicu svatko svakome otisnuo otiske svojih prstiju, a s obzirom da je u razredu 9 učenika i jedna učiteljica to je ukupno 100 otisaka. Uz to su još i oblikovali tuljce (kape) od kartona te na njih nalijepili 100 komadića tjestenine.
Učenici 3. razreda obilježili su 100. Dan škole tako da su radili u grupama. Prva aktivnost je bila sastaviti pjesmu o ovih prošlih 100 dana škole koristeći zadane rijeci kao sto su: 100. Dan, škola, sreća, učenje, matematika, hrvatski, praznici itd.
Nakon toga smo riješili sto matematičkih zadataka množenja i dijeljenja. Bilo je napeto jer umalo nismo stigli, ali onda smo ubacili u petu brzinu i u zadnjim minutama uspjeli riješiti sve zadatke.
Pod tjelesnom i zdravstvenom kulturom napravili smo 100 trbušnjaka, sklekova, čučnjeva te smo u parovima 100 puta dodavali loptu. Za kraj dana smo pjesme napisane na početku dana uglazbili. Neki su pjevali, neki repali, a neki su cak i tjeloglazbom odsvirali svoju pjesmu.
Dan je bio vrlo kreativan, zanimljiv i uzbudljiv.
Učenici 4. razreda obilježili su 100. dan škole brojnim aktivnostima i to bez udžbenika. Prvi zadatak bio je napisati 100 lijepih riječi ili izraza, nakon toga su te riječi upisa u 100 srdaca koja su po vlastitoj želji ukrasili i lijepivši ih na zidu učionice ispisali brojku 100. Uslijedio je slatki predah, tamnu čokoladu s velikim udjelom kakaoa rastopili su i napravili slatke praline „100 zagrljaja“ koje su podijelili svim učenicima i djelatnicima škole. Došao je red i na matematičke mozgalice: broj 100 dijelili su brojem slova imena i/ili prezimena, bacajući šest kockica od dobivenih brojeva koristeći 4 računske radnje pokušali su dobiti broj 100. Aktivnosti 100 dana završile su u dvorani za TZK izvođenjem 100 vježbi, pokreta, preskakivanja kratke i duge vijače, pojedinačno i u paru, vrtnjom obruča na razne načine… Sve aktivnosti bile su popraćene pjesmom i smijehom.
U produženom boravku učenici su prepričali aktivnosti koje su imali povodom 100. dana škole.
Zatim smo na veliki papir ispisali 100 misli o školi. Naveli smo razloge zbog kojih je škola mjesto znanja, zabave, smijeha i sretne djece.
Fotogalerija
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |