Debata u 2. razredu
U četvrtak učenici 2. razreda imali su žestoku raspravu na Satu razrednika. Naime, sudjelovali su u debati na temu Kad me netko smeta kažem to učiteljici. Iako smo još mali i tek se polako učimo braniti naše stavove, naša debata nije se puno razlikovala od prave debate. Dvije ekipe zastupale su suprotna mišljenja i kroz zadani redoslijed govora i pitanja branile su svoju stranu. Nakon završnih govora sudci su glasovanjem trebali odlučiti koja je ekipa bolje zastupala svoje mišljenje. Prilikom svakog izlaganja bilo je jako važno držati se vremena govorenja, a s obzirom da smo nedavno učili na sat, to nam nije bio problem
Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.
Više na rasporedu u prilogu.
https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Dragi učenici i učitelji,
radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.
Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:
http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Debata u 2. razredu
U četvrtak učenici 2. razreda imali su žestoku raspravu na Satu razrednika. Naime, sudjelovali su u debati na temu Kad me netko smeta kažem to učiteljici. Iako smo još mali i tek se polako učimo braniti naše stavove, naša debata nije se puno razlikovala od prave debate. Dvije ekipe zastupale su suprotna mišljenja i kroz zadani redoslijed govora i pitanja branile su svoju stranu. Nakon završnih govora sudci su glasovanjem trebali odlučiti koja je ekipa bolje zastupala svoje mišljenje. Prilikom svakog izlaganja bilo je jako važno držati se vremena govorenja, a s obzirom da smo nedavno učili na sat, to nam nije bio problem
Debata u 2. razredu
U četvrtak učenici 2. razreda imali su žestoku raspravu na Satu razrednika. Naime, sudjelovali su u debati na temu Kad me netko smeta kažem to učiteljici. Iako smo još mali i tek se polako učimo braniti naše stavove, naša debata nije se puno razlikovala od prave debate. Dvije ekipe zastupale su suprotna mišljenja i kroz zadani redoslijed govora i pitanja branile su svoju stranu. Nakon završnih govora sudci su glasovanjem trebali odlučiti koja je ekipa bolje zastupala svoje mišljenje. Prilikom svakog izlaganja bilo je jako važno držati se vremena govorenja, a s obzirom da smo nedavno učili na sat, to nam nije bio problem
Debata u 2. razredu
U četvrtak učenici 2. razreda imali su žestoku raspravu na Satu razrednika. Naime, sudjelovali su u debati na temu Kad me netko smeta kažem to učiteljici. Iako smo još mali i tek se polako učimo braniti naše stavove, naša debata nije se puno razlikovala od prave debate. Dvije ekipe zastupale su suprotna mišljenja i kroz zadani redoslijed govora i pitanja branile su svoju stranu. Nakon završnih govora sudci su glasovanjem trebali odlučiti koja je ekipa bolje zastupala svoje mišljenje. Prilikom svakog izlaganja bilo je jako važno držati se vremena govorenja, a s obzirom da smo nedavno učili na sat, to nam nije bio problem
Debata u 2. razredu
U četvrtak učenici 2. razreda imali su žestoku raspravu na Satu razrednika. Naime, sudjelovali su u debati na temu Kad me netko smeta kažem to učiteljici. Iako smo još mali i tek se polako učimo braniti naše stavove, naša debata nije se puno razlikovala od prave debate. Dvije ekipe zastupale su suprotna mišljenja i kroz zadani redoslijed govora i pitanja branile su svoju stranu. Nakon završnih govora sudci su glasovanjem trebali odlučiti koja je ekipa bolje zastupala svoje mišljenje. Prilikom svakog izlaganja bilo je jako važno držati se vremena govorenja, a s obzirom da smo nedavno učili na sat, to nam nije bio problem
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |