ŠKOLSKI VRT
Učenici 4.-8. razreda uređivali su i nadogradili školski vrt, na starom mjestu prošlogodišnjega.
Naš vrt odlikuje se permakulturnim vrednotama: sjemenke i sadnice domaćeg su podrijetla, biljke se sade u suglasju jedna pored druge s obzirom na njihova svojstva, a neke biljke sade se iz preventivnih razloga protiv nametnika. Učenici će kroz praktičan rad učiti o prirodnim gnojivima i prirodnim načinima suzbijanja nametnika i korova. Dobar poticaj svakako nam je projekt Shema školskog voća, na temelju koje učenici cijelu godinu jednom tjedno jedu voće pod pokroviteljstvom EU fondova. Jedan od uvjeta za dobivanje tog projekta bio je školski vrt kojeg mi imamo. Možemo se pohvaliti da smo jedna od rijetkih zagrebačkih škola koja je ove godine bila odabrana za taj projekt. Učenici su entuzijastično prionuli poslu uživajući na svježem zraku i suncu, a ujedno su i učili kroz praktično iskustvo.
Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.
Više na rasporedu u prilogu.
https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Dragi učenici i učitelji,
radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.
Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:
http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
ŠKOLSKI VRT
Učenici 4.-8. razreda uređivali su i nadogradili školski vrt, na starom mjestu prošlogodišnjega.
Naš vrt odlikuje se permakulturnim vrednotama: sjemenke i sadnice domaćeg su podrijetla, biljke se sade u suglasju jedna pored druge s obzirom na njihova svojstva, a neke biljke sade se iz preventivnih razloga protiv nametnika. Učenici će kroz praktičan rad učiti o prirodnim gnojivima i prirodnim načinima suzbijanja nametnika i korova. Dobar poticaj svakako nam je projekt Shema školskog voća, na temelju koje učenici cijelu godinu jednom tjedno jedu voće pod pokroviteljstvom EU fondova. Jedan od uvjeta za dobivanje tog projekta bio je školski vrt kojeg mi imamo. Možemo se pohvaliti da smo jedna od rijetkih zagrebačkih škola koja je ove godine bila odabrana za taj projekt. Učenici su entuzijastično prionuli poslu uživajući na svježem zraku i suncu, a ujedno su i učili kroz praktično iskustvo.
ŠKOLSKI VRT
Učenici 4.-8. razreda uređivali su i nadogradili školski vrt, na starom mjestu prošlogodišnjega.
Naš vrt odlikuje se permakulturnim vrednotama: sjemenke i sadnice domaćeg su podrijetla, biljke se sade u suglasju jedna pored druge s obzirom na njihova svojstva, a neke biljke sade se iz preventivnih razloga protiv nametnika. Učenici će kroz praktičan rad učiti o prirodnim gnojivima i prirodnim načinima suzbijanja nametnika i korova. Dobar poticaj svakako nam je projekt Shema školskog voća, na temelju koje učenici cijelu godinu jednom tjedno jedu voće pod pokroviteljstvom EU fondova. Jedan od uvjeta za dobivanje tog projekta bio je školski vrt kojeg mi imamo. Možemo se pohvaliti da smo jedna od rijetkih zagrebačkih škola koja je ove godine bila odabrana za taj projekt. Učenici su entuzijastično prionuli poslu uživajući na svježem zraku i suncu, a ujedno su i učili kroz praktično iskustvo.
ŠKOLSKI VRT
Učenici 4.-8. razreda uređivali su i nadogradili školski vrt, na starom mjestu prošlogodišnjega.
Naš vrt odlikuje se permakulturnim vrednotama: sjemenke i sadnice domaćeg su podrijetla, biljke se sade u suglasju jedna pored druge s obzirom na njihova svojstva, a neke biljke sade se iz preventivnih razloga protiv nametnika. Učenici će kroz praktičan rad učiti o prirodnim gnojivima i prirodnim načinima suzbijanja nametnika i korova. Dobar poticaj svakako nam je projekt Shema školskog voća, na temelju koje učenici cijelu godinu jednom tjedno jedu voće pod pokroviteljstvom EU fondova. Jedan od uvjeta za dobivanje tog projekta bio je školski vrt kojeg mi imamo. Možemo se pohvaliti da smo jedna od rijetkih zagrebačkih škola koja je ove godine bila odabrana za taj projekt. Učenici su entuzijastično prionuli poslu uživajući na svježem zraku i suncu, a ujedno su i učili kroz praktično iskustvo.
ŠKOLSKI VRT
Učenici 4.-8. razreda uređivali su i nadogradili školski vrt, na starom mjestu prošlogodišnjega.
Naš vrt odlikuje se permakulturnim vrednotama: sjemenke i sadnice domaćeg su podrijetla, biljke se sade u suglasju jedna pored druge s obzirom na njihova svojstva, a neke biljke sade se iz preventivnih razloga protiv nametnika. Učenici će kroz praktičan rad učiti o prirodnim gnojivima i prirodnim načinima suzbijanja nametnika i korova. Dobar poticaj svakako nam je projekt Shema školskog voća, na temelju koje učenici cijelu godinu jednom tjedno jedu voće pod pokroviteljstvom EU fondova. Jedan od uvjeta za dobivanje tog projekta bio je školski vrt kojeg mi imamo. Možemo se pohvaliti da smo jedna od rijetkih zagrebačkih škola koja je ove godine bila odabrana za taj projekt. Učenici su entuzijastično prionuli poslu uživajući na svježem zraku i suncu, a ujedno su i učili kroz praktično iskustvo.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |