Uskrsna radionica
Dana 30. ožujka boravili su u našoj školi studenti s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Učiteljica Zrinka Babić održala je radionicu " Izrada tradicionalnih pisanica".
Profesor Antun Petak i studenti bili su jako zadovoljni održanom radionicom te su izrazili zahvalu putem pisma našoj školi :
UČITELJSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Zagreb, Savska 77
Izborni kolegij UČENIČKO ZADRUGARSTVO 2
Zagreb, 2. travnja 2012.
Gospođe
Biljana KULUNDŽIĆ, ravnateljica
Zrinka BABIĆ, nastavnica razredne nastave
Francika ŠIKIĆ, voditeljica Učeničke zadruge
OSNOVNA ŠKOLA STJEPANA BENCEKOVIĆA
Učenička zadruga »Horvati«
Horvati, Horvaćanski trg 1
Poštovane gospođe,
U ime šeste generacije slušatelja izbornog kolegija »Učeničko zadrugarstvo 2« na Učiteljskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, voditelja kolegija prof. dr. sc. Mije Cindrića i svoje osobno, najljepše zahvaljujem Osnovnoj školi Stjepana Bencekovića i njezinoj Učeničkoj zadruzi »Horvati«, te svakoj od Vas triju ponaosob na srdačnom prijamu, domaćinstvu, terenskoj nastavi i zakuski u petak, 30. ožujka 2012. godine.
Vama, gospođo ravnateljice Kulundžić. hvala na organizaciji, brizi o nastavi i nama te na prikazu Škole. Vama pak, gospođo Šikić, hvala na sažetom i informativnom prikazu Učeničke zadruge »Horvati«, te izložbi isprava i proizvoda Zadruge. Zahvaljujući Vama dvijema slušatelji kolegija su stekli uvid u djelovanje učeničke zadruge u maloj osnovnoj školi na rubu velikoga grada, te razumjeli koliko su potpora i predanost radu bitni za uspjeh učeničke zadruge, kao i svake druge izvannastavne aktivnosti i čitave škole.
Gospođi Babić smo dužnici za primjerno izvedenu pokaznu oglednu radionicu »Tradicionalna pisanica zagrebačke okolice«, srž programa terenske nastave. Koliko ste vrsno pripremili i vodili radionicu, u kojoj su studenti »pisali« po dvije pisanice tradicionalnim tehnikama, ponajbolje govore njihove ocjene. Slušatelji kolegija svoje su zadovoljstvo neposredno izrazili tijekom radionice, a u anonimnom vrjednovanju prosudili da je radionica ispunila njihova očekivanja. Pogledajte prosječne ocjene svakog od 12 elemenata radionice poredanih po visini ocjene (riječ je o ljestvici školskih ocjena):
Elementi radionice |
Srednja ocjena |
|
1. Aktualnost i primjerenost sadržaja studentima |
5,0 |
|
2. Pripremljenost radionice (vodič, alat, pribor, materijal i dr.) |
5,0 |
|
3. Primjenjivost sadržaja i tehnike rada u radionici |
5,0 |
|
4. Način vođenja radionice i organizacija rada |
5,0 |
|
5. Opći dojam |
5,0 |
|
6. Stručnost (kompetentnost) voditelja radionice |
5,0 |
|
7. Postizanje svrhe radionice – stjecanje kompetencija |
4,9 |
|
8. Ostvarenost povoljne odgojno-obrazovne prigode |
4,9 |
|
9. Edukacijski pristup u izvedbi radionice |
4,8 |
|
10. Ispunjenost Vaših osobnih očekivanja od radionice |
4,8 |
|
11. Poštivanje osobnog stila, znanja i iskustva polaznika |
4,7 |
|
12. Uključenost mladih zadrugara u izvedbu radionice |
1,3 |
|
Prosječna ocjena svih čestica |
4,5 |
|
Prosječna ocjena svih čestica, osim uključenosti zadrugara |
4,9 |
|
Izostavit ću vlastiti osvrt i zamijeniti ga sa nekoliko komentara studenata. Oni ponajbolje kazuju kako je 15 motiviranih studenata doživjelo radionicu i terensku nastavu. Napisali su:
»Bilo bi posve nezahvalno upuititi bilo kakvu primjedbu tako dobro organiziranoj radionici. U svaki je segment uloženo mnogo truda, od srdačnog dočeka, preko detaljnih uputa i zornog prikaza, do strpljivog dodatnog pojašnjavanja i pružanja pomoći.«
»Iznimno je zadovoljstvo steći nove i vrijedne vještine, lako primjenjive u svakodnevnom životu. Nema sumnje da će se svatko od studenata u nadolazeće blagdansko vrijeme nanovo okušati u danas upoznatim tehnikama izrade originalnih pisanica.«
»Osjećam da sam svladala tehnike izrade tradicionalne hrvatske pisanice i sretna sam što ću svoje znanje podijeliti i drugima. Korisno za moj budući posao.«
»Svidjela mi se prezentacija, a najviše od svega mi se svidjelo što smo aktivno sudjelovali i sami izrađivali pisanice.«
»Naučili smo ono što je bilo najavljeno i sada znamo kako to i sami možemo implementirati u svoj rad s učenicima. Vrlo je korisno jer moramo djecu naučiti kako su nekada naši stari radili i unijeti malo tradicije u nastavu.«
»Dopalo mi se što sam zaista naučio i usvojio tehniku izrade tradicionalnih pisanica zagrebačke okolice.«
»Sve je bilo odlično i stvarno sam uživala u radionici.«
Dodamo li tome da su studenti terensku nastavu u cjelini ocijenili prosječnom ocjenom 4,9 zaključak je: bilo je izvrsno!. Jedina primjedba glasi (riječima studenata): »Nije bilo mladih zadrugara, koji bi demonstrirali čime se bave«, odnosno »Nismo vidjeli djecu kako nešto rade.« Šteta, jer učeničku zadrugu tvore učenici i namijenjena je njima – postoji radi njih.
Još jednom, velika hvala i svako dobro te sretan Uskrs!
Srdačno Vas pozdravljam,
Antun Petak
Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.
Više na rasporedu u prilogu.
https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Dragi učenici i učitelji,
radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.
Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:
http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247
Uskrsna radionica
Dana 30. ožujka boravili su u našoj školi studenti s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Učiteljica Zrinka Babić održala je radionicu " Izrada tradicionalnih pisanica".
Profesor Antun Petak i studenti bili su jako zadovoljni održanom radionicom te su izrazili zahvalu putem pisma našoj školi :
UČITELJSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Zagreb, Savska 77
Izborni kolegij UČENIČKO ZADRUGARSTVO 2
Zagreb, 2. travnja 2012.
Gospođe
Biljana KULUNDŽIĆ, ravnateljica
Zrinka BABIĆ, nastavnica razredne nastave
Francika ŠIKIĆ, voditeljica Učeničke zadruge
OSNOVNA ŠKOLA STJEPANA BENCEKOVIĆA
Učenička zadruga »Horvati«
Horvati, Horvaćanski trg 1
Poštovane gospođe,
U ime šeste generacije slušatelja izbornog kolegija »Učeničko zadrugarstvo 2« na Učiteljskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, voditelja kolegija prof. dr. sc. Mije Cindrića i svoje osobno, najljepše zahvaljujem Osnovnoj školi Stjepana Bencekovića i njezinoj Učeničkoj zadruzi »Horvati«, te svakoj od Vas triju ponaosob na srdačnom prijamu, domaćinstvu, terenskoj nastavi i zakuski u petak, 30. ožujka 2012. godine.
Vama, gospođo ravnateljice Kulundžić. hvala na organizaciji, brizi o nastavi i nama te na prikazu Škole. Vama pak, gospođo Šikić, hvala na sažetom i informativnom prikazu Učeničke zadruge »Horvati«, te izložbi isprava i proizvoda Zadruge. Zahvaljujući Vama dvijema slušatelji kolegija su stekli uvid u djelovanje učeničke zadruge u maloj osnovnoj školi na rubu velikoga grada, te razumjeli koliko su potpora i predanost radu bitni za uspjeh učeničke zadruge, kao i svake druge izvannastavne aktivnosti i čitave škole.
Gospođi Babić smo dužnici za primjerno izvedenu pokaznu oglednu radionicu »Tradicionalna pisanica zagrebačke okolice«, srž programa terenske nastave. Koliko ste vrsno pripremili i vodili radionicu, u kojoj su studenti »pisali« po dvije pisanice tradicionalnim tehnikama, ponajbolje govore njihove ocjene. Slušatelji kolegija svoje su zadovoljstvo neposredno izrazili tijekom radionice, a u anonimnom vrjednovanju prosudili da je radionica ispunila njihova očekivanja. Pogledajte prosječne ocjene svakog od 12 elemenata radionice poredanih po visini ocjene (riječ je o ljestvici školskih ocjena):
Elementi radionice |
Srednja ocjena |
|
1. Aktualnost i primjerenost sadržaja studentima |
5,0 |
|
2. Pripremljenost radionice (vodič, alat, pribor, materijal i dr.) |
5,0 |
|
3. Primjenjivost sadržaja i tehnike rada u radionici |
5,0 |
|
4. Način vođenja radionice i organizacija rada |
5,0 |
|
5. Opći dojam |
5,0 |
|
6. Stručnost (kompetentnost) voditelja radionice |
5,0 |
|
7. Postizanje svrhe radionice – stjecanje kompetencija |
4,9 |
|
8. Ostvarenost povoljne odgojno-obrazovne prigode |
4,9 |
|
9. Edukacijski pristup u izvedbi radionice |
4,8 |
|
10. Ispunjenost Vaših osobnih očekivanja od radionice |
4,8 |
|
11. Poštivanje osobnog stila, znanja i iskustva polaznika |
4,7 |
|
12. Uključenost mladih zadrugara u izvedbu radionice |
1,3 |
|
Prosječna ocjena svih čestica |
4,5 |
|
Prosječna ocjena svih čestica, osim uključenosti zadrugara |
4,9 |
|
Izostavit ću vlastiti osvrt i zamijeniti ga sa nekoliko komentara studenata. Oni ponajbolje kazuju kako je 15 motiviranih studenata doživjelo radionicu i terensku nastavu. Napisali su:
»Bilo bi posve nezahvalno upuititi bilo kakvu primjedbu tako dobro organiziranoj radionici. U svaki je segment uloženo mnogo truda, od srdačnog dočeka, preko detaljnih uputa i zornog prikaza, do strpljivog dodatnog pojašnjavanja i pružanja pomoći.«
»Iznimno je zadovoljstvo steći nove i vrijedne vještine, lako primjenjive u svakodnevnom životu. Nema sumnje da će se svatko od studenata u nadolazeće blagdansko vrijeme nanovo okušati u danas upoznatim tehnikama izrade originalnih pisanica.«
»Osjećam da sam svladala tehnike izrade tradicionalne hrvatske pisanice i sretna sam što ću svoje znanje podijeliti i drugima. Korisno za moj budući posao.«
»Svidjela mi se prezentacija, a najviše od svega mi se svidjelo što smo aktivno sudjelovali i sami izrađivali pisanice.«
»Naučili smo ono što je bilo najavljeno i sada znamo kako to i sami možemo implementirati u svoj rad s učenicima. Vrlo je korisno jer moramo djecu naučiti kako su nekada naši stari radili i unijeti malo tradicije u nastavu.«
»Dopalo mi se što sam zaista naučio i usvojio tehniku izrade tradicionalnih pisanica zagrebačke okolice.«
»Sve je bilo odlično i stvarno sam uživala u radionici.«
Dodamo li tome da su studenti terensku nastavu u cjelini ocijenili prosječnom ocjenom 4,9 zaključak je: bilo je izvrsno!. Jedina primjedba glasi (riječima studenata): »Nije bilo mladih zadrugara, koji bi demonstrirali čime se bave«, odnosno »Nismo vidjeli djecu kako nešto rade.« Šteta, jer učeničku zadrugu tvore učenici i namijenjena je njima – postoji radi njih.
Još jednom, velika hvala i svako dobro te sretan Uskrs!
Srdačno Vas pozdravljam,
Antun Petak
Uskrsna radionica
Dana 30. ožujka boravili su u našoj školi studenti s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Učiteljica Zrinka Babić održala je radionicu " Izrada tradicionalnih pisanica".
Profesor Antun Petak i studenti bili su jako zadovoljni održanom radionicom te su izrazili zahvalu putem pisma našoj školi :
UČITELJSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Zagreb, Savska 77
Izborni kolegij UČENIČKO ZADRUGARSTVO 2
Zagreb, 2. travnja 2012.
Gospođe
Biljana KULUNDŽIĆ, ravnateljica
Zrinka BABIĆ, nastavnica razredne nastave
Francika ŠIKIĆ, voditeljica Učeničke zadruge
OSNOVNA ŠKOLA STJEPANA BENCEKOVIĆA
Učenička zadruga »Horvati«
Horvati, Horvaćanski trg 1
Poštovane gospođe,
U ime šeste generacije slušatelja izbornog kolegija »Učeničko zadrugarstvo 2« na Učiteljskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, voditelja kolegija prof. dr. sc. Mije Cindrića i svoje osobno, najljepše zahvaljujem Osnovnoj školi Stjepana Bencekovića i njezinoj Učeničkoj zadruzi »Horvati«, te svakoj od Vas triju ponaosob na srdačnom prijamu, domaćinstvu, terenskoj nastavi i zakuski u petak, 30. ožujka 2012. godine.
Vama, gospođo ravnateljice Kulundžić. hvala na organizaciji, brizi o nastavi i nama te na prikazu Škole. Vama pak, gospođo Šikić, hvala na sažetom i informativnom prikazu Učeničke zadruge »Horvati«, te izložbi isprava i proizvoda Zadruge. Zahvaljujući Vama dvijema slušatelji kolegija su stekli uvid u djelovanje učeničke zadruge u maloj osnovnoj školi na rubu velikoga grada, te razumjeli koliko su potpora i predanost radu bitni za uspjeh učeničke zadruge, kao i svake druge izvannastavne aktivnosti i čitave škole.
Gospođi Babić smo dužnici za primjerno izvedenu pokaznu oglednu radionicu »Tradicionalna pisanica zagrebačke okolice«, srž programa terenske nastave. Koliko ste vrsno pripremili i vodili radionicu, u kojoj su studenti »pisali« po dvije pisanice tradicionalnim tehnikama, ponajbolje govore njihove ocjene. Slušatelji kolegija svoje su zadovoljstvo neposredno izrazili tijekom radionice, a u anonimnom vrjednovanju prosudili da je radionica ispunila njihova očekivanja. Pogledajte prosječne ocjene svakog od 12 elemenata radionice poredanih po visini ocjene (riječ je o ljestvici školskih ocjena):
Elementi radionice |
Srednja ocjena |
|
1. Aktualnost i primjerenost sadržaja studentima |
5,0 |
|
2. Pripremljenost radionice (vodič, alat, pribor, materijal i dr.) |
5,0 |
|
3. Primjenjivost sadržaja i tehnike rada u radionici |
5,0 |
|
4. Način vođenja radionice i organizacija rada |
5,0 |
|
5. Opći dojam |
5,0 |
|
6. Stručnost (kompetentnost) voditelja radionice |
5,0 |
|
7. Postizanje svrhe radionice – stjecanje kompetencija |
4,9 |
|
8. Ostvarenost povoljne odgojno-obrazovne prigode |
4,9 |
|
9. Edukacijski pristup u izvedbi radionice |
4,8 |
|
10. Ispunjenost Vaših osobnih očekivanja od radionice |
4,8 |
|
11. Poštivanje osobnog stila, znanja i iskustva polaznika |
4,7 |
|
12. Uključenost mladih zadrugara u izvedbu radionice |
1,3 |
|
Prosječna ocjena svih čestica |
4,5 |
|
Prosječna ocjena svih čestica, osim uključenosti zadrugara |
4,9 |
|
Izostavit ću vlastiti osvrt i zamijeniti ga sa nekoliko komentara studenata. Oni ponajbolje kazuju kako je 15 motiviranih studenata doživjelo radionicu i terensku nastavu. Napisali su:
»Bilo bi posve nezahvalno upuititi bilo kakvu primjedbu tako dobro organiziranoj radionici. U svaki je segment uloženo mnogo truda, od srdačnog dočeka, preko detaljnih uputa i zornog prikaza, do strpljivog dodatnog pojašnjavanja i pružanja pomoći.«
»Iznimno je zadovoljstvo steći nove i vrijedne vještine, lako primjenjive u svakodnevnom životu. Nema sumnje da će se svatko od studenata u nadolazeće blagdansko vrijeme nanovo okušati u danas upoznatim tehnikama izrade originalnih pisanica.«
»Osjećam da sam svladala tehnike izrade tradicionalne hrvatske pisanice i sretna sam što ću svoje znanje podijeliti i drugima. Korisno za moj budući posao.«
»Svidjela mi se prezentacija, a najviše od svega mi se svidjelo što smo aktivno sudjelovali i sami izrađivali pisanice.«
»Naučili smo ono što je bilo najavljeno i sada znamo kako to i sami možemo implementirati u svoj rad s učenicima. Vrlo je korisno jer moramo djecu naučiti kako su nekada naši stari radili i unijeti malo tradicije u nastavu.«
»Dopalo mi se što sam zaista naučio i usvojio tehniku izrade tradicionalnih pisanica zagrebačke okolice.«
»Sve je bilo odlično i stvarno sam uživala u radionici.«
Dodamo li tome da su studenti terensku nastavu u cjelini ocijenili prosječnom ocjenom 4,9 zaključak je: bilo je izvrsno!. Jedina primjedba glasi (riječima studenata): »Nije bilo mladih zadrugara, koji bi demonstrirali čime se bave«, odnosno »Nismo vidjeli djecu kako nešto rade.« Šteta, jer učeničku zadrugu tvore učenici i namijenjena je njima – postoji radi njih.
Još jednom, velika hvala i svako dobro te sretan Uskrs!
Srdačno Vas pozdravljam,
Antun Petak
Uskrsna radionica
Dana 30. ožujka boravili su u našoj školi studenti s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Učiteljica Zrinka Babić održala je radionicu " Izrada tradicionalnih pisanica".
Profesor Antun Petak i studenti bili su jako zadovoljni održanom radionicom te su izrazili zahvalu putem pisma našoj školi :
UČITELJSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Zagreb, Savska 77
Izborni kolegij UČENIČKO ZADRUGARSTVO 2
Zagreb, 2. travnja 2012.
Gospođe
Biljana KULUNDŽIĆ, ravnateljica
Zrinka BABIĆ, nastavnica razredne nastave
Francika ŠIKIĆ, voditeljica Učeničke zadruge
OSNOVNA ŠKOLA STJEPANA BENCEKOVIĆA
Učenička zadruga »Horvati«
Horvati, Horvaćanski trg 1
Poštovane gospođe,
U ime šeste generacije slušatelja izbornog kolegija »Učeničko zadrugarstvo 2« na Učiteljskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, voditelja kolegija prof. dr. sc. Mije Cindrića i svoje osobno, najljepše zahvaljujem Osnovnoj školi Stjepana Bencekovića i njezinoj Učeničkoj zadruzi »Horvati«, te svakoj od Vas triju ponaosob na srdačnom prijamu, domaćinstvu, terenskoj nastavi i zakuski u petak, 30. ožujka 2012. godine.
Vama, gospođo ravnateljice Kulundžić. hvala na organizaciji, brizi o nastavi i nama te na prikazu Škole. Vama pak, gospođo Šikić, hvala na sažetom i informativnom prikazu Učeničke zadruge »Horvati«, te izložbi isprava i proizvoda Zadruge. Zahvaljujući Vama dvijema slušatelji kolegija su stekli uvid u djelovanje učeničke zadruge u maloj osnovnoj školi na rubu velikoga grada, te razumjeli koliko su potpora i predanost radu bitni za uspjeh učeničke zadruge, kao i svake druge izvannastavne aktivnosti i čitave škole.
Gospođi Babić smo dužnici za primjerno izvedenu pokaznu oglednu radionicu »Tradicionalna pisanica zagrebačke okolice«, srž programa terenske nastave. Koliko ste vrsno pripremili i vodili radionicu, u kojoj su studenti »pisali« po dvije pisanice tradicionalnim tehnikama, ponajbolje govore njihove ocjene. Slušatelji kolegija svoje su zadovoljstvo neposredno izrazili tijekom radionice, a u anonimnom vrjednovanju prosudili da je radionica ispunila njihova očekivanja. Pogledajte prosječne ocjene svakog od 12 elemenata radionice poredanih po visini ocjene (riječ je o ljestvici školskih ocjena):
Elementi radionice |
Srednja ocjena |
|
1. Aktualnost i primjerenost sadržaja studentima |
5,0 |
|
2. Pripremljenost radionice (vodič, alat, pribor, materijal i dr.) |
5,0 |
|
3. Primjenjivost sadržaja i tehnike rada u radionici |
5,0 |
|
4. Način vođenja radionice i organizacija rada |
5,0 |
|
5. Opći dojam |
5,0 |
|
6. Stručnost (kompetentnost) voditelja radionice |
5,0 |
|
7. Postizanje svrhe radionice – stjecanje kompetencija |
4,9 |
|
8. Ostvarenost povoljne odgojno-obrazovne prigode |
4,9 |
|
9. Edukacijski pristup u izvedbi radionice |
4,8 |
|
10. Ispunjenost Vaših osobnih očekivanja od radionice |
4,8 |
|
11. Poštivanje osobnog stila, znanja i iskustva polaznika |
4,7 |
|
12. Uključenost mladih zadrugara u izvedbu radionice |
1,3 |
|
Prosječna ocjena svih čestica |
4,5 |
|
Prosječna ocjena svih čestica, osim uključenosti zadrugara |
4,9 |
|
Izostavit ću vlastiti osvrt i zamijeniti ga sa nekoliko komentara studenata. Oni ponajbolje kazuju kako je 15 motiviranih studenata doživjelo radionicu i terensku nastavu. Napisali su:
»Bilo bi posve nezahvalno upuititi bilo kakvu primjedbu tako dobro organiziranoj radionici. U svaki je segment uloženo mnogo truda, od srdačnog dočeka, preko detaljnih uputa i zornog prikaza, do strpljivog dodatnog pojašnjavanja i pružanja pomoći.«
»Iznimno je zadovoljstvo steći nove i vrijedne vještine, lako primjenjive u svakodnevnom životu. Nema sumnje da će se svatko od studenata u nadolazeće blagdansko vrijeme nanovo okušati u danas upoznatim tehnikama izrade originalnih pisanica.«
»Osjećam da sam svladala tehnike izrade tradicionalne hrvatske pisanice i sretna sam što ću svoje znanje podijeliti i drugima. Korisno za moj budući posao.«
»Svidjela mi se prezentacija, a najviše od svega mi se svidjelo što smo aktivno sudjelovali i sami izrađivali pisanice.«
»Naučili smo ono što je bilo najavljeno i sada znamo kako to i sami možemo implementirati u svoj rad s učenicima. Vrlo je korisno jer moramo djecu naučiti kako su nekada naši stari radili i unijeti malo tradicije u nastavu.«
»Dopalo mi se što sam zaista naučio i usvojio tehniku izrade tradicionalnih pisanica zagrebačke okolice.«
»Sve je bilo odlično i stvarno sam uživala u radionici.«
Dodamo li tome da su studenti terensku nastavu u cjelini ocijenili prosječnom ocjenom 4,9 zaključak je: bilo je izvrsno!. Jedina primjedba glasi (riječima studenata): »Nije bilo mladih zadrugara, koji bi demonstrirali čime se bave«, odnosno »Nismo vidjeli djecu kako nešto rade.« Šteta, jer učeničku zadrugu tvore učenici i namijenjena je njima – postoji radi njih.
Još jednom, velika hvala i svako dobro te sretan Uskrs!
Srdačno Vas pozdravljam,
Antun Petak
Uskrsna radionica
Dana 30. ožujka boravili su u našoj školi studenti s Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Učiteljica Zrinka Babić održala je radionicu " Izrada tradicionalnih pisanica".
Profesor Antun Petak i studenti bili su jako zadovoljni održanom radionicom te su izrazili zahvalu putem pisma našoj školi :
UČITELJSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U ZAGREBU
Zagreb, Savska 77
Izborni kolegij UČENIČKO ZADRUGARSTVO 2
Zagreb, 2. travnja 2012.
Gospođe
Biljana KULUNDŽIĆ, ravnateljica
Zrinka BABIĆ, nastavnica razredne nastave
Francika ŠIKIĆ, voditeljica Učeničke zadruge
OSNOVNA ŠKOLA STJEPANA BENCEKOVIĆA
Učenička zadruga »Horvati«
Horvati, Horvaćanski trg 1
Poštovane gospođe,
U ime šeste generacije slušatelja izbornog kolegija »Učeničko zadrugarstvo 2« na Učiteljskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, voditelja kolegija prof. dr. sc. Mije Cindrića i svoje osobno, najljepše zahvaljujem Osnovnoj školi Stjepana Bencekovića i njezinoj Učeničkoj zadruzi »Horvati«, te svakoj od Vas triju ponaosob na srdačnom prijamu, domaćinstvu, terenskoj nastavi i zakuski u petak, 30. ožujka 2012. godine.
Vama, gospođo ravnateljice Kulundžić. hvala na organizaciji, brizi o nastavi i nama te na prikazu Škole. Vama pak, gospođo Šikić, hvala na sažetom i informativnom prikazu Učeničke zadruge »Horvati«, te izložbi isprava i proizvoda Zadruge. Zahvaljujući Vama dvijema slušatelji kolegija su stekli uvid u djelovanje učeničke zadruge u maloj osnovnoj školi na rubu velikoga grada, te razumjeli koliko su potpora i predanost radu bitni za uspjeh učeničke zadruge, kao i svake druge izvannastavne aktivnosti i čitave škole.
Gospođi Babić smo dužnici za primjerno izvedenu pokaznu oglednu radionicu »Tradicionalna pisanica zagrebačke okolice«, srž programa terenske nastave. Koliko ste vrsno pripremili i vodili radionicu, u kojoj su studenti »pisali« po dvije pisanice tradicionalnim tehnikama, ponajbolje govore njihove ocjene. Slušatelji kolegija svoje su zadovoljstvo neposredno izrazili tijekom radionice, a u anonimnom vrjednovanju prosudili da je radionica ispunila njihova očekivanja. Pogledajte prosječne ocjene svakog od 12 elemenata radionice poredanih po visini ocjene (riječ je o ljestvici školskih ocjena):
Elementi radionice |
Srednja ocjena |
|
1. Aktualnost i primjerenost sadržaja studentima |
5,0 |
|
2. Pripremljenost radionice (vodič, alat, pribor, materijal i dr.) |
5,0 |
|
3. Primjenjivost sadržaja i tehnike rada u radionici |
5,0 |
|
4. Način vođenja radionice i organizacija rada |
5,0 |
|
5. Opći dojam |
5,0 |
|
6. Stručnost (kompetentnost) voditelja radionice |
5,0 |
|
7. Postizanje svrhe radionice – stjecanje kompetencija |
4,9 |
|
8. Ostvarenost povoljne odgojno-obrazovne prigode |
4,9 |
|
9. Edukacijski pristup u izvedbi radionice |
4,8 |
|
10. Ispunjenost Vaših osobnih očekivanja od radionice |
4,8 |
|
11. Poštivanje osobnog stila, znanja i iskustva polaznika |
4,7 |
|
12. Uključenost mladih zadrugara u izvedbu radionice |
1,3 |
|
Prosječna ocjena svih čestica |
4,5 |
|
Prosječna ocjena svih čestica, osim uključenosti zadrugara |
4,9 |
|
Izostavit ću vlastiti osvrt i zamijeniti ga sa nekoliko komentara studenata. Oni ponajbolje kazuju kako je 15 motiviranih studenata doživjelo radionicu i terensku nastavu. Napisali su:
»Bilo bi posve nezahvalno upuititi bilo kakvu primjedbu tako dobro organiziranoj radionici. U svaki je segment uloženo mnogo truda, od srdačnog dočeka, preko detaljnih uputa i zornog prikaza, do strpljivog dodatnog pojašnjavanja i pružanja pomoći.«
»Iznimno je zadovoljstvo steći nove i vrijedne vještine, lako primjenjive u svakodnevnom životu. Nema sumnje da će se svatko od studenata u nadolazeće blagdansko vrijeme nanovo okušati u danas upoznatim tehnikama izrade originalnih pisanica.«
»Osjećam da sam svladala tehnike izrade tradicionalne hrvatske pisanice i sretna sam što ću svoje znanje podijeliti i drugima. Korisno za moj budući posao.«
»Svidjela mi se prezentacija, a najviše od svega mi se svidjelo što smo aktivno sudjelovali i sami izrađivali pisanice.«
»Naučili smo ono što je bilo najavljeno i sada znamo kako to i sami možemo implementirati u svoj rad s učenicima. Vrlo je korisno jer moramo djecu naučiti kako su nekada naši stari radili i unijeti malo tradicije u nastavu.«
»Dopalo mi se što sam zaista naučio i usvojio tehniku izrade tradicionalnih pisanica zagrebačke okolice.«
»Sve je bilo odlično i stvarno sam uživala u radionici.«
Dodamo li tome da su studenti terensku nastavu u cjelini ocijenili prosječnom ocjenom 4,9 zaključak je: bilo je izvrsno!. Jedina primjedba glasi (riječima studenata): »Nije bilo mladih zadrugara, koji bi demonstrirali čime se bave«, odnosno »Nismo vidjeli djecu kako nešto rade.« Šteta, jer učeničku zadrugu tvore učenici i namijenjena je njima – postoji radi njih.
Još jednom, velika hvala i svako dobro te sretan Uskrs!
Srdačno Vas pozdravljam,
Antun Petak
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |