preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
UPUTE ZA KORIŠTENJE KNJIŽNICE ZA VRIJEME EPIDEMIOLOŠKIH MJERA

U knjižnici OŠ Stjepana Bencekovića dopušteno je posuđivanje knjiga bez korištenja čitaonice. Učenici za pomoć mogu zatražiti knjižničarku, učiteljicu razredne nastave ili učiteljicu hrvatskog jezika. Učenici se ne smiju samostalno kretati knjižnicom i posuđivati knjige. Pri ulasku u knjižnicu potrebno je dezinficirati ruke, držati odstojanje od 1,5 metara te ako je moguće, nositi masku. Posuđene knjige učenici vraćaju i odlažu na pult u knjižnici. 
 
Knjižničarka je dostupna učenicima u knjižnici u određeno vrijeme za pojedini razred. Pogledajte raspored po razredima.
Vijesti

Tjedan školskog doručka u 2. a (10. - 14. listopada 2022.)

I ove godine Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u sklopu projekta „Živjeti zdravo“ započeo s obilježavanjem nacionalnog Tjedna školskog doručka u 2022. godini s ciljem podizanja svijesti o važnosti zdravog doručka za svako školsko dijete.


Od 10. do 14. listopada, 2. a razred se s učiteljicom Anitom Vrbanić priključio zabavnom petodnevnom školskom izazovu u Tjednu školskog doručka čija je tematika ove godine usmjerena na „početke“. Početak pravilnih prehrambenih navika, početak školskog dana, početak pripreme doručka… a hranjivim i nutritivno bogatim doručkom trebao bi započeti dan svakog školarca!

Da je doručak najvažniji obrok u danu saznali smo iz svakodnevnih provedenih aktivnosti u razredu.

 

Ovogodišnja tema „3,2,1… Kreni!!!“ želi potaknuti učenike, roditelje i sve ostale sudionike na „pokret“ za kvalitetnim školskim doručkom učenika i na njegovu važnosti za što bolji uspjeh i energiju tijekom školskog dana.

U 2. razredu proveli smo ukupno pet zabavno-edukativnih aktivnosti sa sljedećim temama: 

1.      Probudi svoj um! – osmislili smo četiri prijedloga doručka s učenicima za koji  smo smatrali da će najbolje nahraniti dječje mozgove i u grupama napisali prijedloge, a zatim su napravili i šarene plakate s tanjurićima na kojima se nalaze slike namirnica kao prijedlog zdravog doručka. Plakate smo izvjesili u školskoj blagovaoni.

2.      Pokreni se! – Pozvali smo u goste sportašicu gđu Lidiju Tišlar koja je s učenicima na interaktivan način podijelila svoje iskustvo vezano uz prehranu i tjelesnu aktivnost bavljenja boksom te ih naučila neke osnovne pokrete. Također je za učenike pripremila kušanje zdravih muffina i energetskih kuglica od orašastih plodova, a učenici su osvijestili koju hranu treba jesti za doručak, odnosno što bi trebali piti/jesti prije treninga, a što piti/jesti nakon treninga i zašto. Učenici su o svemu zajedno s učiteljicom ispunili tablicu u grupama za nogomet, judo i gimnastiku.

3.      Prouči doručak! – Učenici su u grupama odabrali jedan tradicionalni doručak iz našeg kraja i proučili njegove sastojke te što je sve bilo potrebno napraviti da on dođe na stol. Učenici su se odlučili za griz na mlijeku, prežganu juhu te jaja i slaninu. Sve namirnice (sastojke) su analizirali i zabilježili u tablicu njihovo porijeklo, uzgoj i svježinu/preradu namirnice.

4.      Pripremi doručak! – Učenici su sa svojom učiteljicom napravili svoj super doručak. Od brojnih prijedloga zdravog doručka iz prethodnog zadatka, odlučili smo se za smoothie od 5 vrsta voća (jabuke, banane, kruške, marelice, ananas) „Smoothie za 5!“ i za zdravi sportski sendvič „SB sendvič“ (integralni kruh, zelena zalata, pureća delikates šunka i tvrdi sir). Nakon pripravka doručka, najprije smo se zasladili „Smoothie-jem za 5“, a nakon toga učenici su pojeli „SB sendvič“ napravljen vlastitim rukama. Ova aktivnost učenicima je bila izuzetno zabavna i poučna! Poželjeli su svaki dan pojesti po jedan smoothie.

5.      Potakni promjenu! – Učenici su smislili kako najbolje iskoristiti ostatke hrane u školi. Prikupili su podatke iz školske kuhinje koje hrane se najviše baca i barem tri prijedloga što možemo napraviti da bismo smanjili prekomjerno bacanje hrane. Učenici su u tablici napisali plan s ciljem praćenja ideja za smanjenje otpada i njegovog provođenja.

 

U prilogu su fotografije provedenih aktivnosti s djecom.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Anita Vrbanić   datum: 17. 10. 2022.

Obavijest - BIBLIOBUS

Dragi učenici i učitelji, objavljen je novi raspored Bibliobusa. U Horvatima će stajati u srijedu 21.9. od 10.15- 11. 00 h.

 

Više na rasporedu u prilogu.

https://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247

PROMJENA RASPOREDA BIBLIOBUSA

Dragi učenici i učitelji,

radi reorganizacije službe objavljen je novi raspored Bibliobusa. Od dana 26. siječnja na stajalištu Horvati Bibliobus stoji srijedom od 10.15 do 11 sati.

Raspored i eventualne promjene možete pratiti i na sljedećoj poveznici:

http://www.kgz.hr/hr/knjiznice/bibliobusna-sluzba/raspored-i-stajalista/247

 

Tjedan školskog doručka u 2. a (10. - 14. listopada 2022.)

I ove godine Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u sklopu projekta „Živjeti zdravo“ započeo s obilježavanjem nacionalnog Tjedna školskog doručka u 2022. godini s ciljem podizanja svijesti o važnosti zdravog doručka za svako školsko dijete.


Od 10. do 14. listopada, 2. a razred se s učiteljicom Anitom Vrbanić priključio zabavnom petodnevnom školskom izazovu u Tjednu školskog doručka čija je tematika ove godine usmjerena na „početke“. Početak pravilnih prehrambenih navika, početak školskog dana, početak pripreme doručka… a hranjivim i nutritivno bogatim doručkom trebao bi započeti dan svakog školarca!

Da je doručak najvažniji obrok u danu saznali smo iz svakodnevnih provedenih aktivnosti u razredu.

 

Ovogodišnja tema „3,2,1… Kreni!!!“ želi potaknuti učenike, roditelje i sve ostale sudionike na „pokret“ za kvalitetnim školskim doručkom učenika i na njegovu važnosti za što bolji uspjeh i energiju tijekom školskog dana.

U 2. razredu proveli smo ukupno pet zabavno-edukativnih aktivnosti sa sljedećim temama: 

1.      Probudi svoj um! – osmislili smo četiri prijedloga doručka s učenicima za koji  smo smatrali da će najbolje nahraniti dječje mozgove i u grupama napisali prijedloge, a zatim su napravili i šarene plakate s tanjurićima na kojima se nalaze slike namirnica kao prijedlog zdravog doručka. Plakate smo izvjesili u školskoj blagovaoni.

2.      Pokreni se! – Pozvali smo u goste sportašicu gđu Lidiju Tišlar koja je s učenicima na interaktivan način podijelila svoje iskustvo vezano uz prehranu i tjelesnu aktivnost bavljenja boksom te ih naučila neke osnovne pokrete. Također je za učenike pripremila kušanje zdravih muffina i energetskih kuglica od orašastih plodova, a učenici su osvijestili koju hranu treba jesti za doručak, odnosno što bi trebali piti/jesti prije treninga, a što piti/jesti nakon treninga i zašto. Učenici su o svemu zajedno s učiteljicom ispunili tablicu u grupama za nogomet, judo i gimnastiku.

3.      Prouči doručak! – Učenici su u grupama odabrali jedan tradicionalni doručak iz našeg kraja i proučili njegove sastojke te što je sve bilo potrebno napraviti da on dođe na stol. Učenici su se odlučili za griz na mlijeku, prežganu juhu te jaja i slaninu. Sve namirnice (sastojke) su analizirali i zabilježili u tablicu njihovo porijeklo, uzgoj i svježinu/preradu namirnice.

4.      Pripremi doručak! – Učenici su sa svojom učiteljicom napravili svoj super doručak. Od brojnih prijedloga zdravog doručka iz prethodnog zadatka, odlučili smo se za smoothie od 5 vrsta voća (jabuke, banane, kruške, marelice, ananas) „Smoothie za 5!“ i za zdravi sportski sendvič „SB sendvič“ (integralni kruh, zelena zalata, pureća delikates šunka i tvrdi sir). Nakon pripravka doručka, najprije smo se zasladili „Smoothie-jem za 5“, a nakon toga učenici su pojeli „SB sendvič“ napravljen vlastitim rukama. Ova aktivnost učenicima je bila izuzetno zabavna i poučna! Poželjeli su svaki dan pojesti po jedan smoothie.

5.      Potakni promjenu! – Učenici su smislili kako najbolje iskoristiti ostatke hrane u školi. Prikupili su podatke iz školske kuhinje koje hrane se najviše baca i barem tri prijedloga što možemo napraviti da bismo smanjili prekomjerno bacanje hrane. Učenici su u tablici napisali plan s ciljem praćenja ideja za smanjenje otpada i njegovog provođenja.

 

U prilogu su fotografije provedenih aktivnosti s djecom.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Anita Vrbanić   datum: 17. 10. 2022.

Vijesti

Tjedan školskog doručka u 2. a (10. - 14. listopada 2022.)

I ove godine Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u sklopu projekta „Živjeti zdravo“ započeo s obilježavanjem nacionalnog Tjedna školskog doručka u 2022. godini s ciljem podizanja svijesti o važnosti zdravog doručka za svako školsko dijete.


Od 10. do 14. listopada, 2. a razred se s učiteljicom Anitom Vrbanić priključio zabavnom petodnevnom školskom izazovu u Tjednu školskog doručka čija je tematika ove godine usmjerena na „početke“. Početak pravilnih prehrambenih navika, početak školskog dana, početak pripreme doručka… a hranjivim i nutritivno bogatim doručkom trebao bi započeti dan svakog školarca!

Da je doručak najvažniji obrok u danu saznali smo iz svakodnevnih provedenih aktivnosti u razredu.

 

Ovogodišnja tema „3,2,1… Kreni!!!“ želi potaknuti učenike, roditelje i sve ostale sudionike na „pokret“ za kvalitetnim školskim doručkom učenika i na njegovu važnosti za što bolji uspjeh i energiju tijekom školskog dana.

U 2. razredu proveli smo ukupno pet zabavno-edukativnih aktivnosti sa sljedećim temama: 

1.      Probudi svoj um! – osmislili smo četiri prijedloga doručka s učenicima za koji  smo smatrali da će najbolje nahraniti dječje mozgove i u grupama napisali prijedloge, a zatim su napravili i šarene plakate s tanjurićima na kojima se nalaze slike namirnica kao prijedlog zdravog doručka. Plakate smo izvjesili u školskoj blagovaoni.

2.      Pokreni se! – Pozvali smo u goste sportašicu gđu Lidiju Tišlar koja je s učenicima na interaktivan način podijelila svoje iskustvo vezano uz prehranu i tjelesnu aktivnost bavljenja boksom te ih naučila neke osnovne pokrete. Također je za učenike pripremila kušanje zdravih muffina i energetskih kuglica od orašastih plodova, a učenici su osvijestili koju hranu treba jesti za doručak, odnosno što bi trebali piti/jesti prije treninga, a što piti/jesti nakon treninga i zašto. Učenici su o svemu zajedno s učiteljicom ispunili tablicu u grupama za nogomet, judo i gimnastiku.

3.      Prouči doručak! – Učenici su u grupama odabrali jedan tradicionalni doručak iz našeg kraja i proučili njegove sastojke te što je sve bilo potrebno napraviti da on dođe na stol. Učenici su se odlučili za griz na mlijeku, prežganu juhu te jaja i slaninu. Sve namirnice (sastojke) su analizirali i zabilježili u tablicu njihovo porijeklo, uzgoj i svježinu/preradu namirnice.

4.      Pripremi doručak! – Učenici su sa svojom učiteljicom napravili svoj super doručak. Od brojnih prijedloga zdravog doručka iz prethodnog zadatka, odlučili smo se za smoothie od 5 vrsta voća (jabuke, banane, kruške, marelice, ananas) „Smoothie za 5!“ i za zdravi sportski sendvič „SB sendvič“ (integralni kruh, zelena zalata, pureća delikates šunka i tvrdi sir). Nakon pripravka doručka, najprije smo se zasladili „Smoothie-jem za 5“, a nakon toga učenici su pojeli „SB sendvič“ napravljen vlastitim rukama. Ova aktivnost učenicima je bila izuzetno zabavna i poučna! Poželjeli su svaki dan pojesti po jedan smoothie.

5.      Potakni promjenu! – Učenici su smislili kako najbolje iskoristiti ostatke hrane u školi. Prikupili su podatke iz školske kuhinje koje hrane se najviše baca i barem tri prijedloga što možemo napraviti da bismo smanjili prekomjerno bacanje hrane. Učenici su u tablici napisali plan s ciljem praćenja ideja za smanjenje otpada i njegovog provođenja.

 

U prilogu su fotografije provedenih aktivnosti s djecom.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Anita Vrbanić   datum: 17. 10. 2022.

Vijesti

Tjedan školskog doručka u 2. a (10. - 14. listopada 2022.)

I ove godine Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u sklopu projekta „Živjeti zdravo“ započeo s obilježavanjem nacionalnog Tjedna školskog doručka u 2022. godini s ciljem podizanja svijesti o važnosti zdravog doručka za svako školsko dijete.


Od 10. do 14. listopada, 2. a razred se s učiteljicom Anitom Vrbanić priključio zabavnom petodnevnom školskom izazovu u Tjednu školskog doručka čija je tematika ove godine usmjerena na „početke“. Početak pravilnih prehrambenih navika, početak školskog dana, početak pripreme doručka… a hranjivim i nutritivno bogatim doručkom trebao bi započeti dan svakog školarca!

Da je doručak najvažniji obrok u danu saznali smo iz svakodnevnih provedenih aktivnosti u razredu.

 

Ovogodišnja tema „3,2,1… Kreni!!!“ želi potaknuti učenike, roditelje i sve ostale sudionike na „pokret“ za kvalitetnim školskim doručkom učenika i na njegovu važnosti za što bolji uspjeh i energiju tijekom školskog dana.

U 2. razredu proveli smo ukupno pet zabavno-edukativnih aktivnosti sa sljedećim temama: 

1.      Probudi svoj um! – osmislili smo četiri prijedloga doručka s učenicima za koji  smo smatrali da će najbolje nahraniti dječje mozgove i u grupama napisali prijedloge, a zatim su napravili i šarene plakate s tanjurićima na kojima se nalaze slike namirnica kao prijedlog zdravog doručka. Plakate smo izvjesili u školskoj blagovaoni.

2.      Pokreni se! – Pozvali smo u goste sportašicu gđu Lidiju Tišlar koja je s učenicima na interaktivan način podijelila svoje iskustvo vezano uz prehranu i tjelesnu aktivnost bavljenja boksom te ih naučila neke osnovne pokrete. Također je za učenike pripremila kušanje zdravih muffina i energetskih kuglica od orašastih plodova, a učenici su osvijestili koju hranu treba jesti za doručak, odnosno što bi trebali piti/jesti prije treninga, a što piti/jesti nakon treninga i zašto. Učenici su o svemu zajedno s učiteljicom ispunili tablicu u grupama za nogomet, judo i gimnastiku.

3.      Prouči doručak! – Učenici su u grupama odabrali jedan tradicionalni doručak iz našeg kraja i proučili njegove sastojke te što je sve bilo potrebno napraviti da on dođe na stol. Učenici su se odlučili za griz na mlijeku, prežganu juhu te jaja i slaninu. Sve namirnice (sastojke) su analizirali i zabilježili u tablicu njihovo porijeklo, uzgoj i svježinu/preradu namirnice.

4.      Pripremi doručak! – Učenici su sa svojom učiteljicom napravili svoj super doručak. Od brojnih prijedloga zdravog doručka iz prethodnog zadatka, odlučili smo se za smoothie od 5 vrsta voća (jabuke, banane, kruške, marelice, ananas) „Smoothie za 5!“ i za zdravi sportski sendvič „SB sendvič“ (integralni kruh, zelena zalata, pureća delikates šunka i tvrdi sir). Nakon pripravka doručka, najprije smo se zasladili „Smoothie-jem za 5“, a nakon toga učenici su pojeli „SB sendvič“ napravljen vlastitim rukama. Ova aktivnost učenicima je bila izuzetno zabavna i poučna! Poželjeli su svaki dan pojesti po jedan smoothie.

5.      Potakni promjenu! – Učenici su smislili kako najbolje iskoristiti ostatke hrane u školi. Prikupili su podatke iz školske kuhinje koje hrane se najviše baca i barem tri prijedloga što možemo napraviti da bismo smanjili prekomjerno bacanje hrane. Učenici su u tablici napisali plan s ciljem praćenja ideja za smanjenje otpada i njegovog provođenja.

 

U prilogu su fotografije provedenih aktivnosti s djecom.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Anita Vrbanić   datum: 17. 10. 2022.

Vijesti

Tjedan školskog doručka u 2. a (10. - 14. listopada 2022.)

I ove godine Hrvatski zavod za javno zdravstvo je u sklopu projekta „Živjeti zdravo“ započeo s obilježavanjem nacionalnog Tjedna školskog doručka u 2022. godini s ciljem podizanja svijesti o važnosti zdravog doručka za svako školsko dijete.


Od 10. do 14. listopada, 2. a razred se s učiteljicom Anitom Vrbanić priključio zabavnom petodnevnom školskom izazovu u Tjednu školskog doručka čija je tematika ove godine usmjerena na „početke“. Početak pravilnih prehrambenih navika, početak školskog dana, početak pripreme doručka… a hranjivim i nutritivno bogatim doručkom trebao bi započeti dan svakog školarca!

Da je doručak najvažniji obrok u danu saznali smo iz svakodnevnih provedenih aktivnosti u razredu.

 

Ovogodišnja tema „3,2,1… Kreni!!!“ želi potaknuti učenike, roditelje i sve ostale sudionike na „pokret“ za kvalitetnim školskim doručkom učenika i na njegovu važnosti za što bolji uspjeh i energiju tijekom školskog dana.

U 2. razredu proveli smo ukupno pet zabavno-edukativnih aktivnosti sa sljedećim temama: 

1.      Probudi svoj um! – osmislili smo četiri prijedloga doručka s učenicima za koji  smo smatrali da će najbolje nahraniti dječje mozgove i u grupama napisali prijedloge, a zatim su napravili i šarene plakate s tanjurićima na kojima se nalaze slike namirnica kao prijedlog zdravog doručka. Plakate smo izvjesili u školskoj blagovaoni.

2.      Pokreni se! – Pozvali smo u goste sportašicu gđu Lidiju Tišlar koja je s učenicima na interaktivan način podijelila svoje iskustvo vezano uz prehranu i tjelesnu aktivnost bavljenja boksom te ih naučila neke osnovne pokrete. Također je za učenike pripremila kušanje zdravih muffina i energetskih kuglica od orašastih plodova, a učenici su osvijestili koju hranu treba jesti za doručak, odnosno što bi trebali piti/jesti prije treninga, a što piti/jesti nakon treninga i zašto. Učenici su o svemu zajedno s učiteljicom ispunili tablicu u grupama za nogomet, judo i gimnastiku.

3.      Prouči doručak! – Učenici su u grupama odabrali jedan tradicionalni doručak iz našeg kraja i proučili njegove sastojke te što je sve bilo potrebno napraviti da on dođe na stol. Učenici su se odlučili za griz na mlijeku, prežganu juhu te jaja i slaninu. Sve namirnice (sastojke) su analizirali i zabilježili u tablicu njihovo porijeklo, uzgoj i svježinu/preradu namirnice.

4.      Pripremi doručak! – Učenici su sa svojom učiteljicom napravili svoj super doručak. Od brojnih prijedloga zdravog doručka iz prethodnog zadatka, odlučili smo se za smoothie od 5 vrsta voća (jabuke, banane, kruške, marelice, ananas) „Smoothie za 5!“ i za zdravi sportski sendvič „SB sendvič“ (integralni kruh, zelena zalata, pureća delikates šunka i tvrdi sir). Nakon pripravka doručka, najprije smo se zasladili „Smoothie-jem za 5“, a nakon toga učenici su pojeli „SB sendvič“ napravljen vlastitim rukama. Ova aktivnost učenicima je bila izuzetno zabavna i poučna! Poželjeli su svaki dan pojesti po jedan smoothie.

5.      Potakni promjenu! – Učenici su smislili kako najbolje iskoristiti ostatke hrane u školi. Prikupili su podatke iz školske kuhinje koje hrane se najviše baca i barem tri prijedloga što možemo napraviti da bismo smanjili prekomjerno bacanje hrane. Učenici su u tablici napisali plan s ciljem praćenja ideja za smanjenje otpada i njegovog provođenja.

 

U prilogu su fotografije provedenih aktivnosti s djecom.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Anita Vrbanić   datum: 17. 10. 2022.

Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.


Zanimljivosti

    

Tražilica

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


VRIJEME

 

 




Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2012.

Ukupno: 251596
Ovaj mjesec: 1093
Ovaj tjedan: 62
Danas: 18




preskoči na navigaciju