preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
UPUTE ZA KORIŠTENJE KNJIŽNICE ZA VRIJEME EPIDEMIOLOŠKIH MJERA

U knjižnici OŠ Stjepana Bencekovića dopušteno je posuđivanje knjiga bez korištenja čitaonice. Učenici za pomoć mogu zatražiti knjižničarku, učiteljicu razredne nastave ili učiteljicu hrvatskog jezika. Učenici se ne smiju samostalno kretati knjižnicom i posuđivati knjige. Pri ulasku u knjižnicu potrebno je dezinficirati ruke, držati odstojanje od 1,5 metara te ako je moguće, nositi masku. Posuđene knjige učenici vraćaju i odlažu na pult u knjižnici. 
 
Knjižničarka je dostupna učenicima u knjižnici u određeno vrijeme za pojedini razred. Pogledajte raspored po razredima.
Kućni red škole

Na temelju članka 58. stavka 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12,  94/13, 136/14, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20) te članka 29. Statuta Osnovne škole Stjepana Bencekovića Školski odbor OŠ Stjepana Bencekovića nakon provedene rasprave na sjednici Učiteljskog vijeća, Vijeća roditelja i Vijeća učenika dana 14.07.2022. godine donosi:

KUĆNI RED

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Kućnim redom Osnovne škole Stjepana Bencekovića u daljnjem tekstu: Škola) utvrđuju se:
-pravila i obveze ponašanja u Školi, unutarnjem i vanjskom prostoru,
-pravila međusobnih odnosa učenika,
-pravila međusobnih odnosa učenika i radnika,
-radno vrijeme,
-pravila sigurnosti i zaštite od socijalno neprihvatljivih oblika ponašanja, diskriminacije,
neprijateljstva i nasilja,
-način postupanja prema imovini.

Članak 2.

Odredbe ovoga Kućnog reda odnose se na sve osobe za vrijeme njihova boravka u školskim prostorima.

Članak 3.

S odredbama ovoga Kućnog reda razrednici su dužni upoznati učenike i njihove roditelje odnosno skrbnike.
Ovaj Kućni red obvezno se ističe na vidljivom mjestu kod ulaza u Školu.

Članak 4.

Izrazi u ovom Kućnom redu navedeni u muškom rodu neutralni su i odnose se jednako na muške i ženske osobe.

 

II. PRAVILA I OBVEZE PONAŠANJA U ŠKOLI, UNUTARNJEM I VANJSKOM PROSTORU

 

Članak 5.

Učenici, radnici Škole te druge osobe mogu boraviti u prostoru Škole tijekom radnog vrmemena Škole.
 

Članak 6.

U prostoru Škole zabranjeno je:
-promidžba i prodaja proizvoda koji nisu u skladu s ciljevima odgoja i obrazovanja,
​ -pušenje,
​ -nošenje oružja,
​ -pisanje po zidovima i inventaru Škole,
​ -bacanje papira, žvakaćih guma i slično izvan koševa za otpatke,
​ -unošenje i konzumiranje alkohola te narkotičnih sredstava,
​ -unošenje sredstava, opreme i uređaja koji mogu izazvati požar ili eksploziju,
​ -igranje igara na sreću i kockanje,
​ -unošenje tiskovina nepoćudnog sadržaja,
-druga neprimjerena ponašanja poput stvaranja buke, svađe i sl.
U prostorima Škole i školskom dvorištu zabranjeno je svako neovlašteno audio i/ili
video snimanje bez znanja ili odobrenja osobe ili osoba koje se snima.
Ravnatelju Škole mora se najaviti svako audio i/ili video snimanje, a snimanje se
može obavljati uz suglasnost ravnatelja i osoba iz stavka 2. ovoga članka.
Učenici ne smiju bez odobrenja ravnatelja dovoditi u Školu učenike koji nisu učenici
ove Škole i druge strane osobe.
Svim osobama zabranjeno je dovoditi životinje u prostorije i okoliš Škole.

                                                                                                        Članak 7.

Radnici i učenici Škole dužni su se kulturno odnositi prema roditeljima i drugim osobama koje borave u Školi.
Također roditelji i druge osobe koje borave u školi dužni su se kulturno odnositi prema radnicima i učenicima Škole.

                                                                                                         Članak 8.

Učenici mogu boraviti u Školi samo u vrijeme određeno za nastavu i ostale oblike odgojno-obrazovnog rada.
Učenik je dužan doći u Školu najkasnije pet minuta prije početka nastave, a napustiti Školu najkasnije 15 minuta nakon završetka školskih obveza.

Članak 9.

Učenik je dužan:
-kulturno se ponašati za vrijeme boravka u Školi i izvan nje,
-održavati čistima i urednima prostore Škole,
-dolaziti uredan u Školu (ne prekratkih majica i hlača, djevojčice nenašminkane i ne
dopuštaju se umjetni nokti)
-mirno ući u učionicu i pripremiti se za rad,
-u slučaju kašnjenja javiti se svom razrednom ili predmetnom učitelju.

Članak 10.

Na znak za početak nastave učenici su obvezni biti na svojim mjestima i pripremiti pribor za rad.
Učenik može svoje mjesto rada promijeniti samo uz dopuštenje razrednika, a samo iznimno prema potrebi predmetnog učitelja.

Članak 11.

Učenici koji su zakasnili na nastavu, trebaju tiho ući u učionicu i ispričati se učitelju.
Svako neopravdano kašnjenje učenika na nastavu učitelj je dužan evidentirati.

Članak 12.

Tijekom nastave učenici ne smiju razgovarati, šaptati, dovikivati se, prepirati i šetati po razredu.
Učenik koji želi nešto pitati ili priopćiti, treba svoju namjeru pokazati dizanjem ruke.
 

Članak 13.

Učenik ne smije koristiti mobitel, laptop, pametni sat i druge elektroničke i slične naprave, osim u odgojno-obrazovne i zdravstvene svrhe, odnosno kad učitelj tako odredi.
Učenici u Školu skupocjene stvari nose na vlastitu odgovornost. Mobitel se čuva u torbi.

Članak 14.

Učenici imaju pravo na veliki odmor i male odmore između nastavnih sati.
Mali odmor traje pet minuta, a veliki odmor 15 minuta.
Za vrijeme odmora učenici ne smiju napuštati školsku zgradu.

Članak 15.


U razrednom odjelu tjedno se određuju dva redara.
Redari:
​ -pripremaju učionicu za nastavu, brišu ploču i donose prema potrebi nastavna ​ sredstva i pomagala,
​ -prijavljuju učiteljima početkom svakoga nastavnog sata nenazočne učenike,
​ -izvješćuju o nađenim predmetima učitelja, a predmete (knjige, bilježnice, olovke, ​ odjeću, nakit i slično) odnose u zbornicu
​ -izvješćuju predmetnog učitelja o oštećenjima koja su zatečena po ulasku u razred, nakon završetka nastave posljednji napuštaju učionicu uz prethodnu provjeru ​ ispravnosti učionice, oštećenja zidova, klupa, stolica i drugog inventara, a o uočenim oštećenjima izvješćuju predmetnog učitelja ili domara škole.
​ 

Članak 16.

Svakog učenika koji se ne pridržava reda redar je dužan prijaviti dežurnom učitelju.

Članak 17.

Redare iz članka 15. ovoga Kućnog reda određuje razrednik prema abecednom redu.

Članak 18.


Učenici mogu objedovati samo u blagovaonici.
Prije ulaska u blagovaonicu učenik je dužan oprati ruke.
Za vrijeme objeda u blagovaonici mora biti red i mir.
Nakon završenog objeda učenik je dužan pribor za jelo odložiti na odgovarajuće mjesto.

 

III. PRAVILA MEĐUSOBNIH ODNOSA UČENIKA

Članak 19.

U međusobnim odnosima učenici:
​ -trebaju pružati pomoć drugim učenicima Škole,
​ -trebaju dati primjeren savjet drugim učenicima u skladu s njihovim interesima,
​ -dužni su omogućiti drugim učenicima iznošenje svog mišljenja,
​ -trebaju informirati druge učenike o događajima u Školi,
​ -ne smiju ometati druge učenike u učenju i praćenju nastave,
​ -trebaju poštovati spolnu ravnopravnost,
​ -mogu predložiti ustrojavanje raznih oblika kulturno-umjetničkih, športskih i drugih sadržaja.

Članak 20.

Međusobne sporove učenici ne smiju rješavati svađom i fizičkim obračunom, uvredama, širenjem neistina i slično.
U slučaju međusobnog spora učenici su dužni zatražiti pomoć razrednika, predmetnog učitelja ili stručnog suradnika.

 

IV. PRAVILA MEĐUSOBNIH ODNOSA UČENIKA I RADNIKA ŠKOLE

Članak 21.

Učenici su dužni kulturno se odnositi prema učiteljima i drugim radnicima Škole te pozdraviti radnike Škole u školskom prostoru i izvan njega.

Članak 22.

Kod ulaska u Školu ili izlaska iz Škole učenici trebaju dati prednost starijim osobama.

Članak 23.

Učenici smiju samo uz dopuštenje učitelja ili drugih radnika Škole ulaziti u zbornicu, ured ravnatelja i tajnika.
Kod ulaska u učionicu ili drugi prostor u kojemu se održava nastava, učenik treba pokucati, a zatim tiho ući i priopćiti učitelju razlog dolaska. Zadaću zbog koje je došao, može obaviti uz odobrenje učitelja.

Članak 24.

Učitelj ne smije za vrijeme nastave učenika poslati izvan učionice. Zabranjeno je kažnjavanje učenika udaljavanjem s nastave.

 

V. RADNO VRIJEME

Članak 25.

Radno vrijeme Škole je od 6,00 do 20,00 sati.

Članak 26.

Radnici su dužni dolaziti na posao i odlaziti s posla na vrijeme, prema rasporedu radnog vremena. Način evidencije nazočnosti na radu određuje ravnatelj u skladu s važećim propisima.

Članak 27.

Roditelji mogu razgovarati s učiteljima Škole u dane primanja roditelja ili u vrijeme koje odredi razrednik, odnosno predmetni učitelj. 

                                                                                                       Članak 28.

Raspored radnog vremena ravnatelja, tajnika, voditelja računovodstva i stručnih suradnika ističe se na vratima ureda.

Članak 29.

Pisani materijali, nastavna sredstva i pomagala mogu se unositi i iznositi iz školske zgrade za vrijeme radnog vremena, a izvan radnog vremena samo uz odobrenje ravnatelja.

 

VI. PRAVILA SIGURNOSTI I ZAŠTITE OD SOCIJALNO NEPRIHVATLJIVIH OBLIKA PONAŠANJA, DISKRIMINACIJE, NEPRIJATELJSTVA I NASILJA

Članak 30.

Radnici Škole dužni su se skrbiti za siguran boravak i rad u Školi.

Članak 31.

U Školi za vrijeme radnog vremena dežuraju učitelji i stručni suradnici. Raspored i obveze dežurnih učitelja i stručnih suradnika određuje ravnatelj.

Članak 32.

Mjesto i trajanje dežurstva određuje ravnatelj. Raspored dežurstava učitelja i stručnih suradnika objavljuje se na oglasnoj ploči Škole.

Članak 33.

Dežurni učitelj ili stručni suradnik vodi knjigu dežurstva. U knjigu dežurstva upisuju se podatci koje odredi ravnatelj. Knjiga dežurstva nalazi se u zbornici Škole.

Članak 34.

Na oglasnoj ploči Škole na vidljivom mjestu moraju se istaknuti brojevi telefona policije, vatrogasaca, hitne pomoći i Državne uprave za zaštitu i spašavanje.

Članak 35.

U Školi je svakome zabranjeno izražavanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili socijalnog podrijetla, imovnog stanja, članstva u građanskim udrugama, obrazovanja, društvenog položaja, bračnog ili obiteljskog statusa, dobi, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog nasljeđa, izražavanja ili spolne orijentacije.

Članak 36.

U Školi je zabranjen svaki oblik nasilja, izražavanja neprijateljstva, nesnošljivosti ili drugoga neprimjerenog ponašanja. Svatko je dužan upozoriti osobu koja protupravnim činjenjem krši zabranu iz stavka 1. ovoga članka. Od osobe koja i nakon upozorenja iz stavka 2. ovoga članka nastavi s kršenjem zabrane iz stavka 1. ovoga članka, treba zatražiti da se udalji iz prostora Škole. Ako se osoba ne udalji iz prostora Škole, treba zatražiti pomoć najbliže policijske
postaje.

 

VII. POSTUPANJE PREMA IMOVINI

Članak 37.

Radnici, učenici i druge osobe koje borave u Školi, dužne su se skrbiti o imovini Škole prema načelu dobroga gospodara.

Članak 38.

Radnici i učenici moraju se racionalno koristiti sredstvima Škole koja su im stavljena na raspolaganje.
Svaki uočeni kvar na instalacijama električne struje, plina ili vodovoda, grijanja ili drugi kvar radnici i učenici obvezni su prijaviti ravnatelju, tajniku ili domaru škole.

Članak 39.

Nakon isteka radnog vremena radnici su dužni pospremiti radne materijale, zatvoriti prozore i isključiti električne aparate.

Članak 40.

Učenici su dužni čuvati udžbenike i druga obrazovna i nastavna sredstva, a knjige posuđene u knjižnici pravodobno neoštećene vratiti.

Članak 41.

Kod napuštanja školskog prostora radnici i učenici trebaju ponijeti svoje stvari.
Škola nije odgovorna za nestanak stvari osoba iz stavka 1. ovoga članka tijekom njihova boravka u školskom prostoru.

Članak 42.

Radnici, učenici i druge osobe odgovorne su za štetu koju učine na imovini Škole prema Zakonu o obveznim odnosima te su dužni istu nadoknaditi.

 

VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 43.

Ovaj Kućni red usvojen je na sjednici Školskog odbora održanoj 14. srpanja 2022. godine 2022. godine, a objavljen na oglasnoj ploči 14. srpnja 2022. godine i stupa na snagu 22. srpnja 2022. godine, a može se mijenjati i dopunjavati samo na način i prema postupku na koji je donesen.

Stupanjem na snagu ovog Kućnog reda prestaje važiti Kućni red od 6.2.2017. godine
(Klasa: 003-05/17-01/01, Urbroj: 251-175/17-01).

Predsjednica Školskog odbora:                                    Ravnateljica:
________________________                               __________________________
Larisa Oreški Šebek, prof.                                            Tatjana Bračun Haddad, prof.

Klasa: 011-03/22-02/02
Urbroj: 251-175/22-01

Tražilica



Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


VRIJEME

 

 




Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 12. 2012.

Ukupno: 251596
Ovaj mjesec: 1093
Ovaj tjedan: 62
Danas: 18




preskoči na navigaciju