!
TIM ZA KVALITETU U ŠKOLSKOJ GODINI 2021./2022.
Ime i prezime |
Naziv radnog mjesta/funkcije |
Sandra Koprivnjak |
mag. prim. educ., učiteljica 3. a razreda |
Kristina Mišić |
mag. prim. educ., učiteljica 4. a razreda |
Nikola Balaško |
prof. Geografije., učitelj Geografije |
Valentina Anušuć |
mag. prim. educ., učiteljica Njemačkog jezika |
Matej Jambreković |
magistar muzike, učitelj Glazbene kulture |
Đurđica Došlić |
magistra Hrvatskog jezika, pedagoginja |
Tatjana Bračun Haddad |
prof. Njemačkog jezika, ravnateljica |
Tim za kvalitetu
Samovrjednovanje škole je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa.
To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrjednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
Procesom samovrjednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
• Koliko je dobra naša škola?
• Kako to znamo?
• Što učiniti da budemo još bolji?
U školskoj godini 2020./2021. Tim za kvalitetu čine:
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |