DAROVITOST I NJEZINO PREPOZNAVANJE
Autor: Helena Dravec, 10. 12. 2022.
Svatko od nas nadaren je za nešto, bilo to područje prirodnih ili društvenih znanosti, umjetničko područje ili tjelesne i motoričke vještine. No jesmo li zbog toga i daroviti? Jesu li daroviti učenici koji postižu bolje rezultate od većine ili iskazuju interes za određeno područje? Odgovore na ovo i neka druga pitanja projektnom timu OŠ J. Kozarca Semeljci, OŠ J. J. Strossmayera Trnava i OŠ Đakovački Selci – pružili psiholozi iz Udruge Klikeraj, a u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“. Koji su tipovi darovitosti? Koja ponašanja i emocije odlikuju darovite učenike? Kako darovite učenike percipiraju učitelji i drugi učenici? Kako procijeniti potencijal darovitosti? Odgovori na ova i niz drugih pitanja ključni su u prepoznavanju darovitosti u školi, a odgovore su pokušali dati Josipa Mamužić i Ivan Alagić, predsjednica i potpredsjednik Udruge Klikeraj, koja se posebice bavi radom s darovitim učenicima. Učitelji navedenih triju škola okupljeni su u projektni tim, a 21 član projektnog tima sudjelovao je na radionici „Identifikacija darovitosti u školi“. Ovi učitelji sudjeluju u projektu „STEM – moje obrazovanje“ koji se financira sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora.
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Ukupno: 362173
Ovaj mjesec: 3828