Ove stranice namijenjene su ispunjavanju obveza koje za Osnovnu školu Selnica kao pravnu osobu s javnim ovlastima proizlaze iz Zakona o pravu na pristup informacijama.
Upute za ostvarivanje prava na pristup informacijama
Zahtjev za ostvarivanje prava na pristup informacijama podnosi se:
- pisanim putem na poštansku adresu Škole:
Osnovna škola Selnica
Jelačićev trg 2, Selnica
40 314 SELNICA
- putem elektroničke pošte na sljedeću adresu:
ured@os-selnica.skole.hr
- telefonom na broj:
040/ 861-137
- telefaksom na sljedeći broj:
040/ 861-481
- usmenim putem:
osobno na zapisnik u službenim prostorijama Škole svakog radnog dana od 8:00 do 14:00 sati
Sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama pisani zahtjev mora sadržavati:
- naziv i sjedište tijela javne vlasti kojem se zahtjev podnosi
- podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije
- ime, prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva
- tvrtku, odnosno naziv pravne osobe podnositelja zahtjeva i njezino sjedište
Korisnici prava na pristup informacijama oslobođeni su od plaćanja upravnih pristojbi.
Odgovor na Vaš usmeni ili pisani zahtjev za pravo na pristup informacijama dostavit ćemo u zakonski propisanom roku.
Obrazac zahtjeva za pristup informacijama.doc
Obrazac Zahtjeva za dopunu ili ispravak info.doc
Godisnje izvjesce 2015 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2016 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2017 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2018 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2019 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2020 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2021 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2022 ZPPI.pdf
Godisnje izvjesce 2023 ZPPI.pdf
Osnovna škola Selnica na ovim stranicama objavljuje Pregled sklopljenih ugovora o javnoj nabavi i njihovom izvršenju za pojedine kalendarske godine. Obveza objave ovog dokumenta proizlazi iz Zakona o javnoj nabavi odnosno iz Zaključka Vlade Republike Hrvatske KLASA: 330-01/11-02/01, URBROJ: 5030106-11-2 od 17.03.2011. godine.
Dana 17.02.2014. godine izvršena je objava Pregleda sklopljenih ugovora za 2013. godinu. Za pregled kliknite poveznicu na wordov dokument niže.
Također, sukladno čl. 20. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi, na našim internetskim stranicama objavljujemo Plan nabave za pojedine kalendarske godine.
Uz Plan nabave za 2012., 2013., 2014. i 2015. godinu koji su objavljeni ranije, izvršena je objava Plana nabave za 2016. godinu koji je usvojen na 35. sjednici Školskog odbora održanoj 29.12.2015. godine. Za pregled kliknite poveznicu na excelov dokument niže.
Radi preglednosti, daljnja objava dokumentacije vezane uz javnu nabavu vrši se na pod-stranici škole:
Sprječavanje sukoba interesa i korupcije u području javne nabave
Sukladno članku 5.c stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine, broj 110/07 i 125/08) i temeljem Zaključka Vlade Republike Hrvatske, Klasa: 330-01/10-02/01, Urbroj: 5030105-10-3 od 1. travnja 2010. godine (Narodne novine, broj: 40/2010)
Osnovna škola Selnica objavljuje
da nema gospodarskih subjekata s kojima Osnovna škola Selnica kao javni naručitelj ne smije sklapati okvirne sporazume odnosno ugovore o javnoj nabavi u smislu stavka 1. članka 5.c Zakona.
U Selnici, 27.01.2012.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
NASTAVNI LISTIĆ 1.doc
NASTAVNI LISTIĆ 1 - rješenja.doc
NASTAVNI LISTIĆ 2.doc
NASTAVNI LISTIĆ 2 - rješenja.doc