« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.
Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.
Učenje u prirodi – o prirodi
U zapadnom dijelu naselja Seketin nalazi se kotlina po imenu Slugovine. Ime je dobila po potoku koji izvire u šumi, prolazi kotlinom i ulijeva se u rijeku Bednju. Prije samog ušća tvori razne male vodopade i brzace. Osim potoka koji kotlinu čini idiličnom tu je i šuma koja ju okružuje i to mjesto čini bajkovitim.
Učenici trećih i četvrtih razreda posjetili su Edukativno-rekreacijski centar “Slugovine” 2. listopada 2017. u pratnji svojih razrednica Renate Eldan, Sandre Basan Petek, Alenke Labaš i Ivane Posavec-Lončarić te upoznali nastavu u drugačijem ruhu.
Stigavši autobusom do Društvenog doma u Seketinu, gdje ih je dočekao kotač kojim se mjere prijeđeni metri, učenici su pješice krenuli prema Slugovinama. Nakon dvadeset minuta laganog hoda konačno su ugledali svoje odredište – zelenu kotlinu Slugovine. Tamo su ih dočekali animatori iz Udruge Abeceda spremni za održavanje nastave u prirodi i igranje različitih dječjih igara koje su im bile kao najdraža poslastica po završetku terenske nastave. Učenici su bili podijeljeni u četiri grupe koje su se izmjenjivale po predmetima. Održani su satovi Prirode i društva, Hrvatskoga jezika, Likovne te Tjelesne i zdravstvene kulture. Ovakvim oblikom nastave nastali su različiti tekstovi i likovni radovi inspirirani ljepotom, bojama, mirisima i zvukovima te bajkovite kotline. Učenici su ponovili gradivo o snalaženju u prostoru, stranama svijeta te igrali različite sportske igre na zelenom travnjaku.
Pokazali su kako nastava u prirodi i na svježem zraku ima veći učinak i daje bolje rezultate nego klasičan oblik nastave u razredu. Iako im je pješačenje do autobusa bilo naporno i teško, ova će im terenska nastava ostati u lijepom sjećanju. Neki su učenici izjavili da jedva čekaju da se vrate i dožive iste ili slične pustolovine.
Anja Špoljarić i Magdalena Jelenečki, 6. r.