« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.
Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.
ČAROLIJA BROJEVA
Zbog velikog odaziva i pozitivne reakcije učenika na prošlogodišnju Večer matematike, učiteljice Lucija Vrbanec Topolnjak i Elizabeta Borovec pripremile su 7. prosinca radionice za drugi susret. Odazvalo se 70 učenika predmetne nastave od petog do osmog razreda. Večer matematike provodi se u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva.
Mnoštvo je učenika s osmijehom na licu dojurilo u školu u večernjim satima kako bi sudjelovali na interaktivnim matematičkim radionicama koje su bile raspoređene prema uzrastu (razredu) učenika.
Na radionicama su, osim učenika, bili i voditelji pojedinih centara koji su dodatno pojašnjavali zadatke kad bi zapelo. Bilo je tu različitih igara poput: Binga, Ukloni štapiće, Domino, Potapanje brodova, Memory, Čovječe, ne ljuti se. Učenici osmih razreda su na sat vremena postali arheolozi, forenzičari i kriptolozi. Matematika im je bila toliko zanimljiva i zabavna da nisu osjetili kako je vrijeme brzo proletjelo.
Šestaši su matematiku upoznali u novom ruhu – Vedska matematika. Riječ je o indijskom jednorednom matematičkom sustavu koji se temelji na 16 formula izraženih riječima. Matematika tako postaje vrlo jednostavna jer se računanja mogu obavljati mentalno bez papira i olovke, a to stvara kreativne i inteligentne učenike.
Ovakva nam druženja samo dokazuju da matematika nije komplicirana, depresivna, teška i dosadna kao što misle većina učenika, već ona može biti itekako interesantna, zabavna, društvena, korisna, čarobna, divna… I ne samo to već na ovakav način organizirana potiče učenike na izgradnju pozitivnog stava prema njoj i međusobno zbližavanje. Također dokazuje da matematičke probleme uspješno rješavamo svakodnevno u životu bez da smo svjesni talenata koji se kriju u nama.
Učenici su puni dojmova otišli svojim kućama. Prije samog završetka zamolili su učiteljice da im se druge godine produži vrijeme druženja.
Darija Hamelec, 8.b