« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.
Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.
Sudjelujući na 4. Festivalu matematike koji se održao 5. 4. 2018. u školskoj dvorani Gospodarske te dvorani Druge gimnazije Varaždin, ove je godine iz naše škole svoje znanje iz matematike i logike pojedinačno i ekipno pokazalo 23 učenika od 3. do 8. razreda.
Festival organiziraju Varaždinska županija u suradnji s Centrom izvrsnosti te s Vijećem učitelja i nastavnika matematike i Vijećem učitelja razredne nastave.
Ono što je ove godine vrijedno istaknuti jest broj prijavljenih učenika - preko 1000 prijavljenih iz 8 županija uz Varaždinsku. Tema ovogodišnjeg festivala bila je „Gospodarstvo i poduzetništvo u Varaždinskoj županiji“.
Našu su školu predstavljala 2 učenika pojedinačno: Leona Pačalat i Marko Vrbančić dok su se ostali učenici natjecali ekipno:
Špancireri: BISTRIĆI (Paula Šmrček Piškor, Marta Ribić, Mark Marčec, Aleksandar Pikutić), MUDRIĆI (Paula Šilec, Mateo Kranjčec, Luka Stančin i Lana Bogati)
Husari: ŠLJOKICE (Anja Špoljarić, Luna Hrman, Ariana Mesarić), TRAKTORČIĆI (Noah Sitar, Matija Ozimec, Marko Vrbančić i Jan Lončarić)
Purgari: PAMETNJAKOVIĆI (Marta Majcen, Fran Hižak, Borko Božić, Simon Vincek), ŠEMICA (Leona Pačalat, Erika Komar, Stela Masten i Tea Mišak)
Najbolje rezultate ekipno postigli su Pametnjakovići i Mudrići dok se u pojedinačnom natjecanju istaknula Laona Pačalat.
I ove su godine naši učenici izašli nasmiješenih i ozarenih lica što je bio znak njihove oduševljenosti organizacijom unatoč težini zadataka. Ovakvom vrstom druženja matematika otvara vrata svim učenicima i potiče ih na međusobnu suradnju i stvaralaštvo. Kroz različite radionice, rješavanjem logičkih zadataka, izrade plakata, prezentacije projekata i istraživačkih radova učenici pokazuju svoje vještine, kreativnost i matematičko znanje te razvijaju logičko mišljenje. Matematika im tako postaje zanimljivija, a rezultat toga je odbacivanje svih predrasude što pokazuje i sve veći broj prijavljeni učenika na Festivalu.
Ponosni smo na svoj uspjeh i jedva čekamo ponovno se naći u još većem broju i zaigrati igru brojevima!
Stela Masten, 8. a