« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.
Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.
Tko je uništio papirić s programom?
Na blagdan Sv. Nikole održala se treća po redu Večer matematike u našoj školi koju su organizirale učiteljice Lucija Vrbanec-Topolnjak i Elizabeta Borovec. Odazvalo se 80 učenika predmetne nastave što pokazuje da su učenici stvorili jedan pozivan stav prema matematici i otkrili njezinu zabavnu stranu rješavajući jednostavne i složene zadatke kroz igru, smijeh i zabavu.
Ove godine najveći izazov – problemski zadatak postavljen je pred učenike petih razreda. Sveti Nikola pripremio im je zadatke za rad na microbitu. Međutim, netko je papir s programom poderao i jedan je komadić nedostajao. Mali su detektivi rješavajući zadatke zbrajanja, množenja i dijeljenja višeznamenkastih prirodnih brojeva, odgonetnuli počinitelja i pronašli dio programskog rješenja koji je nedostajao. Tu nisu stali. Riješivši preostala dva zadatka, saznali su i kada je nedjelo počinjeno te s kojim razlogom. S dobivenim rješenjem prvog zadatka, učenici su mogli dopuniti programsko rješenje na računalu i isprobati rješavanje dijeljenja četveroznamenkastih brojeva s dvoznamenkastim na microbitu. Microbit je pritiskom na gumb A odabrao nasumični četveroznamenkasti broj, a pritiskom na gumb B nasumični dvoznamenkasti broj. |
![]() |
Kako bi testirali svoje znanje, ali i provjerili radi li microbit kako treba, učenici su sami na papiru izračunali dobiveni izraz te ga provjerili na microbitu istovremenim pritiskom gumba A i B.
Učenicima se cijela radionica zaista svidjela jer su nizom zanimljivih i dinamičnih zadataka došli do rješenja problema, ali i nagrade u vidu testiranja znanja microbita.
„Zna li on to zaista tako brzo izračunati?“ bilo je pitanje koje su si postavili svaki put kada bi prionuli na rješavanje zadatka.
Ivana Stuparić