« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.
Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.
Timski osvojili prvo i treće mjesto
Ove su se godine, nakon nekoliko pandemijskih, učenici opet družili uživo s drugima sudionicima naše regije. Zadatci su bili vrlo slični onima koje su učenici radili u školi. Uživali su u svakom trenutku i koraku koji su trebali napraviti.
U Osnovnoj školi Domašinec 15. veljače održalo se treće kolo Croatian Makers lige za petnaest ekipa iz različitih škola. Među njima bile su i naše dvije ekipe koje su vodile učiteljice Dubravka Jug i Marija Pokos. Mlađu dobnu skupinu činili su: Leon Florjanić, Filip Kranjčec i Tanja Skupnjak, a stariju: Katja Žganec, Lovro Bogati, Teodor i Maksimilijan Begić. Zadatak je bio programirati robot tako da izvrši sve zadatke i dođe do kraja staze. Naši su učenici izjavili da su zadatci bili slični onima koje oni rade u školi, ali da im je ipak najveći izazov bio programirati osvjetljenje i glazbu, a najlakše liniju praćenja kojom robot prolazi.
Nakon uspješno izvršenog zadatka u zadanom vremenu starija dobna skupina osvojila je treće mjesto dok je mlađa osvojila prvo mjesto. Ove su školske godine učenici počeli programirati i na novim micro:Maqueen Plus robotima s kamerama koje mogu pamtiti lica, objekte, tagove i boje. Na taj je način programiranje robota postalo još zanimljivije.
Croatian Makers liga dio je projekta Croatian Makers koji je 2014. godine pokrenuo Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM). Naša škola priključila se projektu prije pet godina. Svake školske godine učenici se natječu kroz četiri kola. Cilj Lige je omogućiti široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju osnovnoškolskog uzrasta.