« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Osnovna škola Šemovec obavlja djelatnost osnovnog obrazovanja prema redovnom programu za učenike iz naselja: Šemovec, Bartolovec, Zamlaka, Štefanec i Žabnik.
Djelo Portal Osnovne škole Šemovec, čiji je autor http://os-semovec.skole.hr, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima 3.0 Hrvatska. Osim kada je drugačije označeno u pojedinom članku ili slikovnom materijalu.
Osnovna škola Šemovec bila je domaćin ovogodišnjeg 3. turnira Pojedinačnog prvenstva učenika Varaždinske županije (PUŽ). Turnir se održao u petak, 20. 1. 2016. godine u učionicama razredne nastave u popodnevnim satima.
Cilj je ovog natjecanja pokazati vlastito znanje i sposobnost u igranju šaha te izbor najbolje šahistice i šahista u Varaždinskoj županiji.
U kategoriji viših i nižih razreda natjecala su se 52 igrača iz dvanaest škola: OŠ Varaždinske Toplice, OŠ Druškovec, VI. OŠ Varaždin, I. OŠ Varaždin, II. OŠ Varaždin, OŠ Šemovec, OŠ Podrute, OŠ Lepoglava, OŠ Petrijanec, OŠ Novi Marof, OŠ Kamenica i OŠ Maruševec.
Našu školu predstavljali su ovi učenici: Butek Indija, Kranječec Antonio, Kranječec Mateo, Sakač Patrik i Vrbančić Marko. Turnir se igrao kroz sedam kola, a naši su učenici postigli sljedeće rezultate: Vrbančić Marko 5 pobjeda, Sakač Patrik 4 pobjede, Kranjčec Mateo 4 pobjede, Kranjčec Antonio 3 pobjede i Butek Indija 3 remija i jedna pobjeda.
U ukupnom poretku zauzimaju ova mjesta: Sakač Patrik osmo mjesto, Kranjčec Mateo dvanaesto mjesto, Kranjčec Antonio četrnaesto mjesto, Vrbančić Marko sedamnaesto mjesto te Butek Indija dvadeset sedmo mjesto.
Učenici naše škole postigli su vrlo dobre rezultate i već jedva čekaju novi turnir koji će se održati u Osnovnoj školi Druškovec krajem ožujka.
Šah kao sport pridonosi razvoju tjelesnih i psihičkih sposobnosti pojedinca, odgoju i obrazovanju, ali naglasak ipak ostaje na razvoju međuljudskih i prijateljskih odnosa među natjecateljima.