JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Voditelji međunarodnih projekata na školi su: Tina Ivčić. i Mario Stančić
Više o Međunarodnim projektima i partnerskim školama možete pronaći listajući objedinjene vijesti u nastavku ili pratiti izdvojeno kroz Erasmus+, eTwinning, CAS-HAD, YeC, Partnerske škole.
Prezentacija škole
Prezentacija Varaždina i Hrvatske
Projects eTwinning TwinSpaces
Plesovi
55. obljetnica
Božićni plesnjak
Na satu razrednika preko Zoom aplikacije, predstavljen je KA1 projekt –Svladavanje izazova istraživačkom i projektnom nastavom u digitalnom okruženju.
Projekt se odvijao 08. – 16.02.2020. u gradu Portlaoise (Irska) u kojem je sudjelovalo i dvoje učitelja iz naše škole: Tomica Kanoti i Marko Martinec.
Učenicima 8. d razreda je ukratko prikazan model nastave u Holy Family Senior School. To je škola u gradu Portlaoise Irska u kojem se nastava odvija 0d 3. do 6. razreda. Osnovnoškolski predmeti su: Engleski jezik, Irski jezik, Matematika, Religija, Geografija, Povijest, Likovna umjetnost, Znanost, Glazbena kultura, Drama, Tjelesni odgoj, Socijalni i zdravstveni odgoj. U irskim osnovnim školama nema ocjena već se samo vrše pismena testiranja iz engleskog jezika i matematike te se na temelju dobivenih rezultata određuje koji učenici trebaju dodatnu pomoć. Tu pomoć dobivaju kroz individualan rad ili rad u manjim skupinama (3-5 učenika) s učiteljima za podršku (support teachers). To su učitelji koji nemaju „svoj“ razred već im je zaduženje upravo rad s učenicima koji nisu na testiranju postigli zadovoljavajući rezultat. Takvih učitelja je u posjećenoj školi 13, a ukupan broj učenika je 750.
Zadnji dan posjeta irskoj školi naši su učitelji iskoristili za "Croatian day" prezentiranje Hrvatske, hrvatskog jezika i kulture, VI. osnovne škole Varaždin i samog grada Varaždina uz kadrove sada već legendarnog Špancirfesta.
Učenici su bili zainteresirani za samovrednovanje i model sati u Irskoj te se našim učenicima najviše svidio model gdje nema ocjenjivanja te su izrazili želju da i oni jednog dana sudjeluju u nekom sličnom projektu i podijele iskustva sa drugim učenicima u nekoj europskoj zemlji.