preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Citati

GIF

Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3115736
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naši debatanti sudjelovali na Međužupanijskom natjecanju u Zagrebu
Autor: Zdenka Šopar, 5. 3. 2019.

Debatom razvijamo kreativno i kritičko mišljenje te se učimo rješavanju problema.


Prvoga i drugoga ožujka u zagrebačkoj školi Mladost održano je Međužupanijsko natjecanje u debati. Svoje umijeće debatiranja pokazalo je tridesetak ekipa, a našu su školu predstavljale dvije ekipe: Lorena Benčić, Lucija Čehok (7.a), Vida Škerbić (6.c), Petar Potočnik (8.b), Sebastijan Koščak, Jakov Pravica (8.d).

Teze u kojima su učenici sučeljavali svoje stavove bile su: Školovanje kod kuće ima više prednosti nego mana, Škola bi trebala uvesti pedagoške mjere za nasilje na internetu te Maloljetnicima treba zabraniti upravljanje influencerskim videokanalima.

Sudionici debate iznose argumente – dokaze kojima potvrđuju ili negiraju polazne teze, rasvijetljuju teme te oblikuju vlastito mišljenje.

O pobjedniku odlučuju sudci, a oni ocjenjuju:

  1. Govorničku vještinu debatanta.
  2. Jasnoću izrečenih argumenata.
  3. Uvjerljivost govornika u obrani svojih argumenata.
  4. Spretnost debatanta u pronalaženju slabosti u protivnikovoj argumentaciji.
  5. Pridržavanje zadanoga vremena.

Pridružite se i vi debatnom klubu jer takav način komunikacije omogućuje:

  • razvoj kognitivnih strategija utemeljenih na kritičkom mišljenju (sposobnost sagledavanja, analize i rješavanje problema; sposobnost argumentacije)
  • razvoj socijalnih vještina (timski rad, komunikacijske vještine)
  • upoznavanje s različitim aspektima, problemima i kontroverzama socijalne zbilje (ekološki problemi, ljudska prava, dječja prava, osnove demokracije)
  • senzibilizaciju za aktivno sudjelovanje u životu škole i zajednice
  • razvoj tolerancije i sposobnosti mirnog rješavanja sukoba (aktivno slušanje, uvažavanje tuđeg mišljenja, argumentirano raspravljanje)
  •  razvoj samopouzdanja i samopoštovanja

Fotogalerija





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju