preskoči na sadržaj

VI. osnovna škola Varaždin

Login

 

Školska obilježja

Himna škole (mp3)

Vizija, misija, vrijednosti

Vision, mission, values


CD dječjeg zbora "Varaždinski Slavuji"
BiH

Citati

GIF

Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.

Brojač posjeta...

Ispis statistike od 22. 10. 2013.

Ukupno: 3115714
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kreativnost i Programiranje: Učenici 4. razreda stvaraju ljetne priče u Scratchu
Autor: Ema Štrocinger, 20. 6. 2024.

U završnom tjednu nastave, učenici 4. razreda osnovne škole dobili su priliku raditi na projektima u programu Scratch, stvarajući priče tematski vezane uz ljeto. Kroz ove aktivnosti, učenici ne samo da su se zabavljali, već su i aktivno razvijali svoje programerske vještine i primjenjivali stečeno znanje na kreativan način.


Scratch je vizualni programski jezik namijenjen mlađim učenicima, koji omogućava jednostavno stvaranje animacija i interaktivnih priča. Učenici su izrađivali različite ljetne priče: likovi su razgovarali o mjestima gdje ljetuju, kupali se s ribicama ili pronalazili sunčane naočale. Kroz ove projekte, učenici su primjenjivali sve što su naučili tijekom godine, od osnovnih koncepata programiranja do složenijih struktura kao što su petlje i uvjetne naredbe.

 

 

Rad na Scratch projektima omogućava učenicima razvoj niza važnih vještina. Prije svega, kroz programiranje se pospješuje logičko razmišljanje i sposobnost rješavanja problema. Učenici moraju pažljivo planirati svoje projekte, razmišljati o slijedu događaja i logici koja stoji iza svakog koraka u njihovim pričama.

Osim tehničkih vještina, ovakvi projekti potiču kreativnost i inovativnost. Učenici imaju slobodu izražavanja i stvaranja priča koje odražavaju njihove interese i maštu. Kroz rad na zajedničkim projektima, također razvijaju i timske vještine, učeći kako surađivati i dijeliti ideje s vršnjacima.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju