JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Ovdje možete saznati o projektima u kulturi kao i o aktivnostima naših učenika.
Dan kulture | Mojih 6 minuta | Knjižnica | |
Ples generacije | Božićni plesnjak | Maškare |
Preporučuje knjigolovka Alisa Pevec.
Čudo je obično riječ korištena za izvanredno i pozitivno. No ne bi baš svatko čudom nazvao dječaka s deformacijom lica. Autorica romana Čudo čini upravo to pripovijedajući priču o dječaku Auggiju. On kreće u 5. razred – prvi put u školu jer ga je majka do tada poučavala kod kuće. Prvi se put suočava s okrutnim društvom koje je vođeno predrasudama. Predrasudama poput one koja kaže da djeca koja ne izgledaju "normalno", nisu pametna.
Iako su tek djeca, Auggijevi suučenici imaju čvrsto izgrađene stavove o drugačijem koje su tek rijetki usude srušiti. Stoga je na početku Auggie prilično usamljen dok ti rijetki, pravi junaci ne skupe dovoljno hrabrosti da sruše predrasude. I ti hrabri zapravo stvaraju rijeku, bujice koje sa sobom odnose sve loše i ostavljaju nadu i sreću. Kako radnja napreduje, tako sve više napreduje ta rijeka, što autorica dodatno dočarava promjenom gledišta s Auggijevog na sve one koji mu jesu ili postaju važni. Promjena gledišta omogućuje nam da vidimo kako nije Auggie jedini koji je neshvaćen nego i svi ostali koji skrivaju sebe: netko izgled, netko osobnost - bojeći se da nas društvo ne osudi. Auggijeva pozitivnost i prihvaćanje problema potiče nas da i mi skinemo svoje kacige te otkrijemo ljudima kakvi smo zapravo. Auggie na kraju zaključuje da svatko zaslužuje ovacije, a sigurno će ovacije dobiti onaj koji je ponosan na svoju različitost.