JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesor hrvatskoga jezika i književnosti i diplomirani komparatist književnosti
Predmet: Hrvatski jezik, 6.b, 6.c, 8.b, 8.c
Završila sam kroatistiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radim u sustavu obrazovanja od 2004. godine. Uz sudjelovanja na natjecanjima iz jezika te na Lidranu, bavim se i lekturom. Radim u Centru izvrsnosti za hrvatski jezik i suradnik sam na metodičkim materijalima za različite izdavačke kuće. Osim toga, vodim Novinarsku grupu naše škole. Radila sam aktualne materijale za nastavu jezika i književnosti u izdavačkoj kući Profil, čije udžbenike koristim i u nastavi. Recenzentica sam udžbenika „Volim hrvatski 7“ i radne bilježnice izdavačke kuće Školska knjiga. Osobito sam se u svom radu posvetila izradi materijala za učenike s posebnim oblikom školovanja budući da smatram da svatko treba dobiti istu priliku bez obzira na životnu situaciju u kojoj se našao.
Od 2016. godine uključena sam u europske projekte Erasmus+ i e-Twining gdje sam bila dva tjedna u Grazu (Kompetencije za 21. stoljeće ) i u listopadu 2017. u Rumunjskoj, Erasmus+, tema vršnjačko nasilje. Sudjelujem u Erasmus+ projektu KA2 „Breaking Barriers“ gdje sam sudjelovala na pripremnom sastanku u Slovačkoj (listopad, 2019.) Sudjelujem i u projektu „Sharing cultures“ . Od 2019. godine bila sam član mentorskog tima „Škole za život“ . Bavim se humanitarnim radom i organizacijom dobrotvornih koncerata. Od 2021. voditeljica sam Županijskog stručnog vijeća za izvannastavne aktivnosti, a i napredovala sam u zvanje mentor.
Ove školske godine vodim Novinarsku grupu.
U VI. osnovnoj školi Varaždin i ove je godine održan dan kada učenici postaju učitelji, a učitelji se vraćaju u školske klupe. Učenici su 26. ožujka 2015. godine zamijenili svoje učitelje te su tako poučavali svoje kolege iz razreda.
Tumačili im dijeljenje brojeva, govorili im o pročitanom lektirnom djelu i još mnogo toga.
Neki su čak i propitkivali naučeno, a jedan je učenik iz 5. b razreda za svoje prijatelje napravio pisanu provjeru znanja iz lektire. U cijeloj je školi čitavog dana bili veselo i bučno. U prvim razredima bilo je živahno, ali se i radilo - neki su prvašići provjeravali znanje iz matematike, a neki smišljali priče o koki i Uskrsu.
U drugim razredima također se obrađivalo gradivo vezano uz Uskrs, u trećim razredima čitala se "Uskrsna zečja prepirka", učilo se o vodama tekućicama... U četvrtim razredima govorilo se o ljudskim pravima i dužnostima, vjesnicima proljeća i ljudskom tijelu.
Nakon održanog i posljednjeg sata, svi su zamjenski učitelji bili zadovoljni i ponosni što su mogli isprobati kako je to biti pred razredom i poučavati. Osim zadovoljstva, složili su se i da učiteljski posao nije lak, a najteže im je bilo motivirati i zainteresirati učenike za određenu nastavnu jedinicu, ispričala nam je učenica sedmog razreda Lara Cvetko, urednica školskog lista „Šestica“.