JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesor hrvatskoga jezika i književnosti i diplomirani komparatist književnosti
Predmet: Hrvatski jezik, 6.b, 6.c, 8.b, 8.c
Završila sam kroatistiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radim u sustavu obrazovanja od 2004. godine. Uz sudjelovanja na natjecanjima iz jezika te na Lidranu, bavim se i lekturom. Radim u Centru izvrsnosti za hrvatski jezik i suradnik sam na metodičkim materijalima za različite izdavačke kuće. Osim toga, vodim Novinarsku grupu naše škole. Radila sam aktualne materijale za nastavu jezika i književnosti u izdavačkoj kući Profil, čije udžbenike koristim i u nastavi. Recenzentica sam udžbenika „Volim hrvatski 7“ i radne bilježnice izdavačke kuće Školska knjiga. Osobito sam se u svom radu posvetila izradi materijala za učenike s posebnim oblikom školovanja budući da smatram da svatko treba dobiti istu priliku bez obzira na životnu situaciju u kojoj se našao.
Od 2016. godine uključena sam u europske projekte Erasmus+ i e-Twining gdje sam bila dva tjedna u Grazu (Kompetencije za 21. stoljeće ) i u listopadu 2017. u Rumunjskoj, Erasmus+, tema vršnjačko nasilje. Sudjelujem u Erasmus+ projektu KA2 „Breaking Barriers“ gdje sam sudjelovala na pripremnom sastanku u Slovačkoj (listopad, 2019.) Sudjelujem i u projektu „Sharing cultures“ . Od 2019. godine bila sam član mentorskog tima „Škole za život“ . Bavim se humanitarnim radom i organizacijom dobrotvornih koncerata. Od 2021. voditeljica sam Županijskog stručnog vijeća za izvannastavne aktivnosti, a i napredovala sam u zvanje mentor.
Ove školske godine vodim Novinarsku grupu.
Svakog petka, za dobar i zdravi završetak tjedna, u našoj se školi provodi projekt „Školsko voće“. Toga dana učenici dobivaju voće za užinu.
Cilj ovog projekta je oblikovanje prehrambenih navika djece i ograničavanje unosa hrane s visokim sadržajem masti, šećera i soli kako bi se spriječila debljina i bolesti uzrokovane neadekvatnom prehranom te omogućavanje školskoj djeci dodatnog obroka svježeg voća. Voće koje ostane, učenici mogu ponijeti kućama. Učenica Lorena Bučovnik, članica Novinarske grupe otišla je u školsku kuhinju i porazgovarala s učenicima i kuharima o projektu. A slike možete vidjeti u privitku.
Ivana Canjuga
„Projekt „Školsko voće“ je u VI. osnovnoj školi uveden prije otprilike 3 godine. Prije se u školi dobivalo voće više puta tjedno, a sada petkom voće djeca dobivaju od grada. Djeca imaju mogućnost da svakog petka pri izlazu iz škole uzmu po jednu voćku. Kuhar nam je rekao da je svakom djetetu dnevno potrebno 5 voćki kako bi bilo zdravo. Pitali smo učenike za njihovo mišljenje i rekli su nam da im se sviđa što uz užinu dobivaju i voće.“
Lorena Bučovnik, 6. b