JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesor hrvatskoga jezika i književnosti i diplomirani komparatist književnosti
Predmet: Hrvatski jezik, 6.b, 6.c, 8.b, 8.c
Završila sam kroatistiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radim u sustavu obrazovanja od 2004. godine. Uz sudjelovanja na natjecanjima iz jezika te na Lidranu, bavim se i lekturom. Radim u Centru izvrsnosti za hrvatski jezik i suradnik sam na metodičkim materijalima za različite izdavačke kuće. Osim toga, vodim Novinarsku grupu naše škole. Radila sam aktualne materijale za nastavu jezika i književnosti u izdavačkoj kući Profil, čije udžbenike koristim i u nastavi. Recenzentica sam udžbenika „Volim hrvatski 7“ i radne bilježnice izdavačke kuće Školska knjiga. Osobito sam se u svom radu posvetila izradi materijala za učenike s posebnim oblikom školovanja budući da smatram da svatko treba dobiti istu priliku bez obzira na životnu situaciju u kojoj se našao.
Od 2016. godine uključena sam u europske projekte Erasmus+ i e-Twining gdje sam bila dva tjedna u Grazu (Kompetencije za 21. stoljeće ) i u listopadu 2017. u Rumunjskoj, Erasmus+, tema vršnjačko nasilje. Sudjelujem u Erasmus+ projektu KA2 „Breaking Barriers“ gdje sam sudjelovala na pripremnom sastanku u Slovačkoj (listopad, 2019.) Sudjelujem i u projektu „Sharing cultures“ . Od 2019. godine bila sam član mentorskog tima „Škole za život“ . Bavim se humanitarnim radom i organizacijom dobrotvornih koncerata. Od 2021. voditeljica sam Županijskog stručnog vijeća za izvannastavne aktivnosti, a i napredovala sam u zvanje mentor.
Ove školske godine vodim Novinarsku grupu.
Ponovo u programu mobilnsoti učitelja
„Kompetencije za 21. stoljeće“ - istraživačka nastava
VI. osnovna škola Varaždin krenula je s novim Erasmus+ projektom "Kompetencije za 21. stoljeće" u kojem sudjeluju tri učiteljice, učiteljica razredne nastave Aleksandra Oreški, profesorica biologije i kemije Mihaela Vrbnjak-Grđan te učiteljica hrvatskog jezika Ivana Canjuga.
Cilj projekta je uvođenje istraživačke nastave u nastavni proces kako bi se povećala kvaliteta obrazovanja te učenicima omogućilo stjecanje trajnih i relevantnih znanja za život i rad u 21. stoljeću. Cilj proizlazi iz neučinkovitosti i neatraktivnosti tradicionalnih metoda poučavanja, novih potreba tržišta rada te zbog nezadovoljavajuće razine inovacija na regionalnoj i nacionalnoj razini. "Ciljeve ćemo postići uvođenjem novih metoda poučavanja na našoj školi, a očekujemo kako će nastavnici putem mobilnosti steći sljedeće kompetencije: metode planiranja istraživačke nastave, metode promatranja u nastavnim procesima, ispitivanja učenika odgovarajućim pitanjima koja rezultiraju zaključcima, postavljanja pretpostavki, istraživanja i analiziranja, objašnjavanja i povezivanja s prethodnim znanjem", istaknula je učiteljica engleskog jezika Tina Čerpinko, koordinatorica projekta. „Škola je predana europskim projektima kao trajnim vrijednostima koje izgrađuju učitelje, učenike i unaprjeđuju suradnju s roditeljima i širom zajednicom. Iza nas je već jedan uspješno proveden Erasmus+ projekt tijekom kojeg su učitelji u trotjednom posjetu boravili u Danskoj i Sloveniji. Sigurni smo da će i boravak naših učitelja u Grazu u Austriji doprinijeti uvođenju istraživačke nastave u školski kurikulum. U školi se uz projekt Erasmus+ aktivno provode i projekti suradnje s Hrvatsko-američkim društvom, partnerski odnosi sa školama u Poljskoj gdje su prošle školske godine, u gradu Wielunu, naši učenici ,kao jedini predstavnici hrvatskih osnovnih škola, sudjelovali na Međunarodnoj olimpijadi fizike i matematike“, rekao nam je ravnatelj Mario Stančić.
Smatramo kako će internacionalizacijom ustanove tijekom projekta i ugošćivanjem škole domaćina nakon završetka projekta, škola i učenici biti bogatiji upoznavanjem jedne nove kulture i stranog jezika, a sudjelovanje u Erasmus+ programu povećat će interes nastavnika za daljnjom međunarodnom suradnjom i usavršavanjem.