JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
profesor hrvatskoga jezika i književnosti i diplomirani komparatist književnosti
Predmet: Hrvatski jezik, 6.b, 6.c, 8.b, 8.c
Završila sam kroatistiku i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radim u sustavu obrazovanja od 2004. godine. Uz sudjelovanja na natjecanjima iz jezika te na Lidranu, bavim se i lekturom. Radim u Centru izvrsnosti za hrvatski jezik i suradnik sam na metodičkim materijalima za različite izdavačke kuće. Osim toga, vodim Novinarsku grupu naše škole. Radila sam aktualne materijale za nastavu jezika i književnosti u izdavačkoj kući Profil, čije udžbenike koristim i u nastavi. Recenzentica sam udžbenika „Volim hrvatski 7“ i radne bilježnice izdavačke kuće Školska knjiga. Osobito sam se u svom radu posvetila izradi materijala za učenike s posebnim oblikom školovanja budući da smatram da svatko treba dobiti istu priliku bez obzira na životnu situaciju u kojoj se našao.
Od 2016. godine uključena sam u europske projekte Erasmus+ i e-Twining gdje sam bila dva tjedna u Grazu (Kompetencije za 21. stoljeće ) i u listopadu 2017. u Rumunjskoj, Erasmus+, tema vršnjačko nasilje. Sudjelujem u Erasmus+ projektu KA2 „Breaking Barriers“ gdje sam sudjelovala na pripremnom sastanku u Slovačkoj (listopad, 2019.) Sudjelujem i u projektu „Sharing cultures“ . Od 2019. godine bila sam član mentorskog tima „Škole za život“ . Bavim se humanitarnim radom i organizacijom dobrotvornih koncerata. Od 2021. voditeljica sam Županijskog stručnog vijeća za izvannastavne aktivnosti, a i napredovala sam u zvanje mentor.
Ove školske godine vodim Novinarsku grupu.
Učenici petih razreda VI. osnovne škole Varaždin ovog su četvrtka na nastavi Hrvatskoga jezika dobili zadatak istražiti sve o tisku i tiskanim medijskim tekstovima.
Trebali su donijeti primjerak novina, časopisa, stripova i svaka skupina po jedan plakat. Pomoću svojih tableta, knjiga, radova koje su njihovi kolege radili s učiteljicom Špičko te prethodnog znanja, istraživali su informacije o onome što sve spada u tisak i koja su obilježja tiskanih medijskih tekstova. Došli su do zaključka da su informacije koje trebaju posvuda i da ih samo trebaju pronaći te odlučiti koje će izabrati te ih staviti na svoj plakat kako bi poslije o tome informirali svoje prijatelje iz razreda. Važno je vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje gdje su učenici poučavali jedni druge, a kasnije jedni druge vrednovali. Zajedno su odlučivali, radeći u skupinama, o onome što je zapravo važno u njihovoj temi. Suradničko učenje i njihov zajednički dogovor o načinu rada ostvarili su ishod na jedan zanimljiv način pomoću zanimljivih aktivnosti.
Fotoalbum možete pogledati ovdje.