JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
magistra edukacije fizike i informatike
Predmet: Fizika (7.a, 7.b, 7.c, 7.d, 8.a, 8.b, 8.c, 8.d), Informatika (2.a)
Vodim DOD iz fizike za učenike 7. i 8. razreda, Rano učenje fizike za učenike 5. i 6. razreda, te DOP za učenike kojima teže ide svladavanje gradiva.
Već 2 godine zaredom u suradnji s kolegama pratim naše učenike na međunarodnu Matematičko-fizičku olimpijadu u Poljsku, gdje naši učenici postižu dobre rezultate. Pripremam učenike za natjecanje iz fizike (školsko, županijsko, državno) gdje uvijek postižemo dobre rezultate.
Volim šetnje prirodom s obitelji i trčanje.
U sklopu Inspiring Science Education (ISE) projekta i Carneta, učenici VI. osnovne škole Varaždin uključili su se u provedbu Eratostenovog eksperimenta.
Riječ je o globalnom eksperimentu u kojem se mjeri opseg Zemlje po meridijanu, kada sunčeve zrake padaju na ekvator pod pravim kutom, a za koji je potreban samo štap i sunčeva sjena. U sklopu eksperimenta, učenici diljem svijeta, u trenutku kada je Sunce na prikladnom položaju, računaju opseg Zemlje, onako kako je to učinio veliki znanstvenik Eratosten.
Cilj eksperimenta je, između ostalog, i poticanje istraživačkog učenja.
Budući da ove godine proljetni ekvinocij pada u vrijeme proljetnih praznika, učenici su u petak, 18. 3. izašli na svoje školsko dvorište i u suradnji sa svojim učiteljima: Ninom Prašnjak, prof. matematike, Marijanom Buhin, prof. fizike, te Bojanom Perko i Alenkom Bađun, prof. geografije točno u 11:54 izmjerili dužinu sjene koju „baca“ štap visine 1 m.
Slavni je Eratosten slučajno opazio da je u Syeni, gradu blizu Aleksandrije, Sunce u vrijeme ljetnog solsticija u potpunosti okomito nad bunarom te da sunčeve zrake ne stvaraju sjenu, dok je u isto vrijeme na obelisku u Aleksandriji bacalo samo malu sjenu. Po uzoru na njega, rezultate koje su učenici dobili u Varaždinu usporedili su sa rezultatima partnerskih škola iz Šibenika, Splita i Novigrada. Na temelju zajedničkog istraživanja, dokazano je da se i u današnje vrijeme satelita i tehničkih dostignuća, takvo zahtjevno mjerenje može izvesti na vrlo jednostavan način.