JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
magistra edukacije fizike i informatike
Predmet: Fizika (7.a, 7.b, 7.c, 7.d, 8.a, 8.b, 8.c, 8.d), Informatika (2.a)
Vodim DOD iz fizike za učenike 7. i 8. razreda, Rano učenje fizike za učenike 5. i 6. razreda, te DOP za učenike kojima teže ide svladavanje gradiva.
Već 2 godine zaredom u suradnji s kolegama pratim naše učenike na međunarodnu Matematičko-fizičku olimpijadu u Poljsku, gdje naši učenici postižu dobre rezultate. Pripremam učenike za natjecanje iz fizike (školsko, županijsko, državno) gdje uvijek postižemo dobre rezultate.
Volim šetnje prirodom s obitelji i trčanje.
Svladavanje izazova istraživačkom i projektnom nastavom u digitalnom okruženju.
Učiteljica fizike i informatike Jelena Bajkovec, mag. eduk. i učitelj engleskog i povijesti Filip Novosel, prof. sudjelovali su na mobilnosti u Njemačkoj u sklopu Erasmus + KA1 projekta pod nazivom Svladavanje izazova istraživačkom i projektnom nastavom u digitalnom okruženju.
U projekt su uključene partnerske škole iz Finske, Njemačke, Italije i Irske. Mobilnosti se provode tijekom školske godine 2019./2020. u kojoj sudjeluje po 2 učitelja.
Učitelji VI. osnovne škole sudjelovali su na mobilnosti od 16.11. do 24.11.2019. u gradu Celle, u Njemačkoj, u školi „Oberschule Westercelle“ u sklopu projekta.
Domaćini iz „Oberschule Westercelle“ su učiteljeupoznali s njihovom školom, školskim sustavom, načinom rada i funkcioniranjem. Nastava se u njihovoj školi provodi od 5. do 10. razreda na nižem ili višem nivou znanja, ovisno o tome što će učenici kasnije upisati (gimnaziju ili strukovnu školu). Nastavu provode u blok satovima u trajanju od 1 h 30 min, nakon čega učenici imaju pauzu od 25 minuta. Onda opet slijedi blok sat nastave te se tako izmjenjuju 3 puta dnevno. Nakon završetka nastave imaju organizirano učenje njemačkog jezika za učenike kojima je to potrebno (zbog puno useljenika koji nisu izvorni govornici). Učenici u školu ne nose mobitel, ne smiju nositi obučene trenirke, kratke hlače, majice na naramenice te japanke. Od obuće u razredu nose ono u čemu dolaze u školu, dok nakon sata čiste i metu razred sami.
Učenici mogu na kraju 8. razreda birati jedan od 3 smjera: ekonomija, tehnika ili društveni smjer. Smjer koji biraju slušaju 4 sata tjedno.
Učenici viših razreda odlaze na praksu u BBS – najveću strukovnu školu u sjevernoj Njemačkoj, gdje stječu praktična iskustva i lakše kasnije odabiru zanimanja za srednjoškolsko obrazovanje.
Škola je orijentirana na tehniku i tehnologiju pa tako na redovnoj nastavi imaju puno sati tehničke kulture i Lego Tehnics-a, programiraju Lego Mindstorm robote, sudjeluju u natjecanjima. Uz pomoć Lego Tehnics opreme uče pneumatiku, mehaniku i usvajaju praktična znanja. Na satovima tehničke kulture uče rukovati alatima, izrađuju samostalno predmete. Nastava je istraživačka i problemska te je učenici kao takvu prihvaćaju i rado sudjeluju u nastavnom procesu.
Dio novih iskustava stečenih tijekom mobilnosti možemo implementirati u našu nastavu i time predstaviti neki novi model ili način našim učenicima.