JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Karmen Holenda, prof. biologije i kemije, učiteljica savjetnica
Karmen Holenda, Državno natjecanje iz kemije 2019, Split
Predmet: priroda, biologija, kemija
Diplomirala sam biologiju i kemiju na Prirodoslovno–matematičkom fakultetu u Zagrebu 1989. godine. Drago mi je da sam i danas u kontaktu s profesorima fakulteta i kolegama iz struke te da smo dugogodišnji suradnici i prijatelji. Ta mi je suradnja donijela naslov mentora studentima kemije i učiteljima kemije pripravnicima, autorstvo i koautorstvo za nekoliko udžbenika kemije i priručnika za nastavu iz kemije i biologije kao i dvadeset i pet godina iskustva u pripremi maturanata za upise na prirodoslovne fakultete. Kao i svakog učitelja najviše me vesele uspjesi mojih učenika kojih sada već ima vrlo mnogo te uspješno studiraju ili rade u našoj domovini i izvan nje. Naročito mi je drago raditi u Centru izvrsnosti iz biologije Varaždinske županije te upoznati one naj-sadašnje i naj-buduće biologe. Priroda i njezine tajne i danas su mi najljepši izazov te se i dalje bavim istraživanjima, planinarenjem, orijentacijom i komunikacijom, za što vas od srca pozivam da mi se pridružite.
U društvu Marian DeWane, najbolje učiteljice kemije u SAD, Kongres u Splitu 2010.
U školskoj godini 2021./2022. predavat ću Prirodu svim učenicima petih razreda. Biologiju ću predavati učenicima 7.a, 7.c i 7.d razreda, a svim sedmim razredima predavat ću Kemiju. Voditelj sam dodatne nastave Biologije i Kemije za sve sedme razrede kao i dopunske nastave kemije za sve sedme i sve osme razrede. U petim razredima gdje predajem, vodit ću izvan nastavnu aktivnost: STEM koja obuhvaća praktične radove i projekte iz područja biologije, kemije i fizike.
Adrenalinski park, Accredo centar Zasadbreg 2021
Za sve učenike škole, i za njihove članove obitelji, voditelj sam izvannastavne aktivnosti orijentacije i komunikacije. Orijentacija obuhvaća (rekreacijsko i natjecateljsko) orijentacijsko trčanje u parkovima i šumama uz kartu i kompas te preciznu orijentaciju za osobe koje ne mogu trčati ili se ne mogu samostalno kretati. Komunikacija se odnosi na suradnju Orijentacijskog kluba Varaždin s Radio klubom Varaždin (mogućnost pohađanja početničkog tečaja za radio operatera) s konačnim ciljem formiranja tima mladih u radiogoniometriji.
Noćna orijentacijska sprint utrka, Varaždinske Toplice, 2020.
I za kraj, kažu, ostavlja se nešto najslađe. Kod mene je to učenje Lepoglavske čipke. To vam je nešto posebno, izazovno, traži matematičko i logičko razmišljanje, uvijek novo i na kraju predivno. Ne može se učiti iz knjiga ili časopisa, samo iz glave u glavu. To je naša kulturna baština koju treba prenijeti na mlade naraštaje. I zato, pridružite se …
Špancirfest 2017. Varaždin
Dana 1.4.2016. godine bila sam učiteljica kemije zajedno sa svojom prijateljicom Lucijom Turkalj.
Tema našeg predavanja bilo je ponavljanje i vježbanje gradiva o građi atoma i periodnog sustava elemenata. Pokušale smo svoje predavanje učiniti zanimljivim. Naime, učenicima u razredu podijelile smo papirnate modele pomoću kojih su izrađivali modele atoma. Učenici su trebali samostalno odrediti broj protona, neutrona i elektrona u pojedinom primjeru. Ovaj vizualni model olakšava razumijevanje i učenje, tj. učenje pomoću slike je lakše. Nakon kraćeg tumačenja gradiva postavljale smo pitanja i tako smo provjeravale uspješnost svojega rada. Bilo je zanimljivo zamijeniti uloge te od učenice postati učiteljica. No, sada vidim da nije to lako jer osim znanja moraš imati puno strpljenja i još trebaš paziti na cijeli razred.
Domenika Žmuk, 7.b
Učiteljice kemije na jedan dan
Moja prijateljica i ja održale smo nastavni sat kemije 1. travnja 2016.godine. Dobile smo bijele kute tako da budemo obučene isto kao i učiteljica Karmen Holenda. Na satu smo vježbali i ponavljali gradivo o građi atoma i periodnom sustavu elemenata. Nakon kraćeg predavanja, razgovarale smo sa učenicima u razredu. Provjeravale smo i njihovo poznavanje kemijskih simbola. U praktičnom dijelu rada u grupi učenici su izrađivali model atoma od papira u boji. Iz periodnog sustava elemenata učenici su trebali pročitati protonski i nukleonski broj, te pomoću njih odrediti broj protona, elektrona i neutrona u zadanom primjeru. Na kraju smo bile zadovoljne svojim radom i reakcijama učenika u razredu. Zaključile smo da je kemija jedan teži, ali i zanimljiv predmet.
Lucija Turkalj, 7.b