JELOVNIK
RASPORED SATI I SATNICA
ŠKOLSKI DOKUMENTI
POLICA OSIGURANJA CROATIA OSIGURANJE
ZAKONI I PRAVILNICI
UDŽBENICI
Web stranicu i društvene mreže su u 2023./24. uređivali: Mario Stančić, Margareta Živković, Nataša Narančić, Monika Injić, Ana Obradović i Ema Štrocinger.
Karmen Holenda, prof. biologije i kemije, učiteljica savjetnica
Karmen Holenda, Državno natjecanje iz kemije 2019, Split
Predmet: priroda, biologija, kemija
Diplomirala sam biologiju i kemiju na Prirodoslovno–matematičkom fakultetu u Zagrebu 1989. godine. Drago mi je da sam i danas u kontaktu s profesorima fakulteta i kolegama iz struke te da smo dugogodišnji suradnici i prijatelji. Ta mi je suradnja donijela naslov mentora studentima kemije i učiteljima kemije pripravnicima, autorstvo i koautorstvo za nekoliko udžbenika kemije i priručnika za nastavu iz kemije i biologije kao i dvadeset i pet godina iskustva u pripremi maturanata za upise na prirodoslovne fakultete. Kao i svakog učitelja najviše me vesele uspjesi mojih učenika kojih sada već ima vrlo mnogo te uspješno studiraju ili rade u našoj domovini i izvan nje. Naročito mi je drago raditi u Centru izvrsnosti iz biologije Varaždinske županije te upoznati one naj-sadašnje i naj-buduće biologe. Priroda i njezine tajne i danas su mi najljepši izazov te se i dalje bavim istraživanjima, planinarenjem, orijentacijom i komunikacijom, za što vas od srca pozivam da mi se pridružite.
U društvu Marian DeWane, najbolje učiteljice kemije u SAD, Kongres u Splitu 2010.
U školskoj godini 2021./2022. predavat ću Prirodu svim učenicima petih razreda. Biologiju ću predavati učenicima 7.a, 7.c i 7.d razreda, a svim sedmim razredima predavat ću Kemiju. Voditelj sam dodatne nastave Biologije i Kemije za sve sedme razrede kao i dopunske nastave kemije za sve sedme i sve osme razrede. U petim razredima gdje predajem, vodit ću izvan nastavnu aktivnost: STEM koja obuhvaća praktične radove i projekte iz područja biologije, kemije i fizike.
Adrenalinski park, Accredo centar Zasadbreg 2021
Za sve učenike škole, i za njihove članove obitelji, voditelj sam izvannastavne aktivnosti orijentacije i komunikacije. Orijentacija obuhvaća (rekreacijsko i natjecateljsko) orijentacijsko trčanje u parkovima i šumama uz kartu i kompas te preciznu orijentaciju za osobe koje ne mogu trčati ili se ne mogu samostalno kretati. Komunikacija se odnosi na suradnju Orijentacijskog kluba Varaždin s Radio klubom Varaždin (mogućnost pohađanja početničkog tečaja za radio operatera) s konačnim ciljem formiranja tima mladih u radiogoniometriji.
Noćna orijentacijska sprint utrka, Varaždinske Toplice, 2020.
I za kraj, kažu, ostavlja se nešto najslađe. Kod mene je to učenje Lepoglavske čipke. To vam je nešto posebno, izazovno, traži matematičko i logičko razmišljanje, uvijek novo i na kraju predivno. Ne može se učiti iz knjiga ili časopisa, samo iz glave u glavu. To je naša kulturna baština koju treba prenijeti na mlade naraštaje. I zato, pridružite se …
Špancirfest 2017. Varaždin
U četvrtak, 19.travnja učenici sedmih razreda bili su na terenskoj nastavi u Entomološkom muzeju i gradu Varaždinu.
U muzeju su učenici kroz zanimljivo i poučno predavanje koje je održala učiteljica Karmen Holenda imali prilike više saznati o povijesti samog muzeja, te ponoviti svoje znanje o građi kukaca. Prolazeći Entomološkim odjelom Gradskog muzeja učenici su kroz praktični rad razgledali vrijednu i jedinstvenu zbirku najvećeg varaždinskog prirodoslovca i utemeljitelja toga Odjela Franje Košćeca.
U sklopu posjeta Gradskom muzeju Varaždin učenici su također imali prilike razgledati izložbu fotografija autora Ive Pervana. U njegovom tematskom fokusu našle su se entomološke zbirke Gradskog muzeja Varaždin.
Matematički dio učenici su odradili kroz zadatke, vezane uz sustav linearnih jednadžbi s dvije nepoznanice. Učenici su uspješno povezali matematičke sadržaje sa stvarnim životom. Svako rješenje zadanog sustava linearnih jednadžbi ucrtali su u kartu grada Varaždina prikazanu sa koorodinatnim sustavom u ravnini. Na taj način su pronašli sve lokacije na kojima se nalazi Gradski muzej Varaždin. Kroz zadatke razvijali su vještine rada u paru te snalaženja na geografskoj karti primjenom stečenog znanja iz matematike.
Na terenskoj nastavi iz povijesti učenici su pomoću povijesnih planova grada te uputa i zadataka u radnim listićima upoznali najužu gradsku jezgru Varaždina. Uočili su način formiranja srednjovjekovnog grada obrtnika i trgovaca te gradsku utvrdu s obrambenim bedemima koja je bila u prošlosti sjedište varaždinskog župana. Tijekom šetnje gradskim ulicama promatrali su značajne crkve, palače i kuće te ih prepoznavali na slikama u radnim listićima i upisivali njihove nazive. Učenici će po povratku u školu prema svojim listićima opisati nastanak grada Varaždina, obilježja srednjovjekovnog grada i najpoznatije barokne građevine po kojima je Varaždin poznat. Učenici uključeni u dodatnu nastavu iz povijesti će izraditi pano u učionici povijesti s temom Povijesna jezgra baroknog Varaždina.